Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

SCC

Dat er een goede kop op zit wisten we natuurlijk al lang. De haters (mindra ec) zullen vast niets toegeven, maar Martijn verwoord bij FOX ook heel goed wat er zondag gevraagd wordt en dat die wedstrijd op het goede moment komt. Nu gelden er andere wetten.

Natuurljk geen wereldklasse, maar wel een goed uithangbord voor onze club. Presenteerd ons prima (voor nu).

veteraan

Barto is een slimme jongen, mentaal heel sterk en kent zijn beperkingen. In de JL kunnen we daar weer plezier van hebben

sccambuurlwdd

Bakker, Barto.. wat ben ik blij dat er ook een paar van zulke jongens bij de club rondlopen.

hobbes

Heeft een snee in zijn voet, zal je zien dat hij zondag er niet bij is

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: hobbes op januari 27, 2016, 22:21:18
Heeft een snee in zijn voet, zal je zien dat hij zondag er niet bij is

Die speelt wel met een spuit  _O_ _O_
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 27, 2016, 22:26:18
Die speelt wel met een spuit  _O_ _O_
Die speelt gewoon zonder spuit!

Yellow Army

Citaat van: Dokkumer op januari 27, 2016, 22:47:13
Die speelt gewoon zonder spuit!

Die speelt zelfs zonder voet als het moet.
Area 58

PePe

Twitter: Barto loopt op krukken het AZ stadion uit.
??

brambo3004

Citaat van: PePe op januari 27, 2016, 23:04:01
Twitter: Barto loopt op krukken het AZ stadion uit.
??

Hij heeft die spuit nog niet gehad

PePe


ChantiSCC

Het is wel duidelijk hoe slecht het gaat met ons club, als we al hopen dat Barto mee doet. Opzich niks mis mee hoor, prima inzet en een echte doorzetter, dat wel. Alleen hier mee gaan we het natuurlijk ook niet redden. Maar hopen dat ie mee doet zondag en er even 3 in prikt!

Bill Shankly

Citaat van: ChantiSCC op januari 27, 2016, 23:36:38
Het is wel duidelijk hoe slecht het gaat met ons club, als we al hopen dat Barto mee doet. Opzich niks mis mee hoor, prima inzet en een echte doorzetter, dat wel. Alleen hier mee gaan we het natuurlijk ook niet redden. Maar hopen dat ie mee doet zondag en er even 3 in prikt!

precies

okkele

 'Ik heb de juiste keuze gemaakt'

BARTHOLOMEW OGBECHE maakte woensdag de overstap van het noodlijdende SC Cambuur naar Willem II. De spits, die in Leeuwarden en omstreken zeer geliefd was, zegt nu dat hij de juiste keuze heeft gemaakt.

" Het was voor iedereen moeilijk, ook voor mij, maar ik moet vooruitkijken"
Na veel wikken en wegen vond de 31-jarige spits het toch moeilijk om weg te gaan uit het hoge noorden. "Want het is niet eenvoudig om Cambuur te verlaten", stelt de Nigeriaan in een interview met Voetbal Inside. "Maar ik moest een keuze maken en ik ben ervan overtuigd dat ik de juiste keuze heb gemaakt."
Ogbeche hoopt van harte dat Cambuur zich in de Eredivisie handhaaft. "Het was voor iedereen moeilijk, ook voor mij, maar ik moet vooruitkijken. En het enige wat ik nu kan doen, is ze het beste wensen, zoals ze dat ook bij mij gedaan hebben. Iedereen weet dat Cambuur in mijn hart zit en dat zal altijd zo blijven."
Willem II maakte slim gebruik van een gelimiteerde transfersom in het contract van de ex-international van Nigeria. Zo kon het de 31-jarige spits voor de neus van het eveneens geïnteresseerde FC Twente wegkapen. De spits tekende tot 2018 in het Koning Willem II-stadion. Voor degradatiekandidaat Cambuur is zijn vertrek een flinke aderlating. Ogbeche kwam in het huidige Eredivisieseizoen in zestien wedstrijden tot negen doelpunten en was bovendien twee keer de aangever bij de Friezen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

El Ma-kri-niii

Gerard Bos ‏@GerardBos 
#blessure #derby Problemen alom bij #Cambuur: Spits Martijn Barto vanochtend op krukken. Derby spelen zondag wordt lastig verhaal, hoor ik


Zijn we mooi klaar mee..

Bascambuur

Vd Streek in de spits? Liep vorige keer tegen DKV ook prima.