Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Vedetski op januari 23, 2016, 19:13:54
Had hier natuurlijk nooit mogen vertrekken, om Barto hier vervolgens als 'vervanger' te houden. Gaat nog belangrijk worden voor Excelsior.
ik vind hem ook zeker een hele goede maar hij was hier niet te houden. Deed niks aan zijn blessures

speculeter

Citaat van: Dokkumer op januari 23, 2016, 23:20:36
Structureel buitenspel, zelfs bij de warming up gaat de vlag al omhoog!
echt wel....was op laatst niet meer te geloven.
Stond echt bij elke aanval buitenspel :_schater

pvanbuijtene

Citaat van: sunderland op januari 24, 2016, 00:00:08
ik vind hem ook zeker een hele goede maar hij was hier niet te houden. Deed niks aan zijn blessures

Klopt, dom dat hij gewoon wedstrijden ging spelen , had rust moeten nemen.
Wat mij bjj hem meer bijstaat is het fanatisme richting de supporters bij het juichen! Zo heerlijk was dat altijd!!

Galdiano

Excelsior binnenkort failliet?
Ze zullen de komende maanden volop Hansaplast aan moeten schaffen om hem bij elkaar te houden.  :_schater

Desondanks op 50% nog beter als Barto.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

scc-aaron

Citaat van: Galdiano op januari 24, 2016, 09:43:23
Excelsior binnenkort failliet?
Ze zullen de komende maanden volop Hansaplast aan moeten schaffen om hem bij elkaar te houden.  :_schater

Desondanks op 50% nog beter als Barto.
Sinds oktober niet meer gespeeld daarnaast spelen ook de kralingers op kunstgras. Denk niet dat het een hele goede match is.

Vedetski

De seizoenen die hij met Cambuur in de Eredivisie heeft gespeeld waren niet zijn beste, maar ik vond hem in de Juup toch een van de sterkhouders. Een sterke, balvaste spits die weet wat afmaken is. In tegenstelling tot Barto.

Als Hemmen meer fit was geweest was ie nog belangrijker geweest voor Cambuur en had hij misschien een langer contract kunnen tekenen maar het mocht voor hem niet baten.. Wens hem veel geluk bij Excelsior, maar niet te veel  w:)
:koffie

El Ma-kri-niii

Citaat van: Vedetski op januari 24, 2016, 16:25:53
De seizoenen die hij met Cambuur in de Eredivisie heeft gespeeld waren niet zijn beste, maar ik vond hem in de Juup toch een van de sterkhouders. Een sterke, balvaste spits die weet wat afmaken is. In tegenstelling tot Barto.

Als Hemmen meer fit was geweest was ie nog belangrijker geweest voor Cambuur en had hij misschien een langer contract kunnen tekenen maar het mocht voor hem niet baten.. Wens hem veel geluk bij Excelsior, maar niet te veel  w:)
Ik kan me de eerste seizoenshelft van het eerste Eredivisieseizoen herinneren. Toen konden we de wedstrijden die Hemmen niet speelden schriftelijk af doen.

sunderland

Kom op jong, ga ons weer op sleeptouw nemen net als de vorige 3 seizoenen na de winterstop  |:)

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op januari 27, 2016, 11:57:43
Kom op jong, ga ons weer op sleeptouw nemen net als de vorige 3 seizoenen na de winterstop  |:)

_O_ Bartoooo Bartoooo Bartooooo  :thumbsup
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Come on Bartooooo, je kon het eerder ook  _O_ _O_ _O_



Henk, held, bedankt

El Ma-kri-niii

CiteerDamiano Schet eiste aan het einde van het eerste bedrijf een negatieve hoofdrol op. Hij was het niet eens met een opmerking van Verdonkschot en stapte pardoes het veld af.

Hahaha, onze ster van vorig seizoen is hierom weg bij Telstar.

papier

Oorlog maken. Gekkenwerk met deze man. Moeten de Jack Byrne's en Sander vd Streek de afvallende ballen er maar in rammen. Barto oh Barto. Genot.

sunderland

Klasse jonge. Dat bedoelde ik

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

hobbes