Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

brambo3004

Citaat van: Collingwood op januari 19, 2016, 07:58:25



Een pijnlijke constatering dat er dus maar 1 buitenspeler is (Narsingh) die wat toevoegt aan het team. Ik wilde zelf niet aan het idee van 4-4-2, maar het heeft weinig zin om iedere wedstrijd iemand op een aanvallende positive neer te zetten (meestal de linksbuiten-positie), die vrijwel geen rendement heeft. Of het nou Houtkoop, Rosheuvel of Streek is.

D.H.Skolten

Citaat van: Collingwood op januari 19, 2016, 07:58:25
Voor iedereen die Narsingh en Rosheuvel 'lood om oud ijzer' vindt, zie de analyse van Marco van der Heide:

Wat opvalt, is dat negen van de elf goals en assists bij Narsingh en Ogbeche vandaan kwamen. Dat is vooral Rosheuvel en Houtkoop aan te rekenen. Zij zijn van nature buitenspelers, maar kwamen gezamenlijk in 1400 speelminuten (bijna zestien volledige wedstrijden) tot slechts één schamele assist

Wie Narsingh, Rosheuvel en Houtkoop tegen elkaar afzet, ziet dat eerstgenoemde een veel hoger rendement haalt (tabel 2). Narsingh scoorde eenmaal en gaf drie assists. Bovendien stond hij al 24 keer aan de basis van een doelpoging van een teamgenoot (de zogenoemde key pass', waar Rosheuvel en Houtkoop vooralsnog onder de tien blijven.

In de speelwijze van Cambuur is het plan om via een gedegen opbouw de vleugelspelers te bereiken. Vaak volgt er dan een voorzet, een onderdeel waar vooral Rosheuvel tot nu toe zwaar in tekortschiet. Hij slingerde 63 ballen voor, waarvan er slechts zeven een teamgenoot bereikten. Van alle spelers in de eredivisie doet alleen Willem II-rechtsback Frank van der Struijk dat procentueel gezien nog slechter.

Volledige analyse: http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=70704&_ga=1.67272529.1597899663.1433836184
ik ben het helemaal met je eens,Rosheuvel kun je niet vergelijken met Narsingh(en toch mag Rosheuvel altijd beginnen),maar is de trainer daar niet verantwoordelijk voor, om de juiste spelers op de juiste plaats te zetten.Ik wil heel graag alle vertrouwen hebben in Henk, maar hij blijft zo voorspelbaar spelen dat het voor elke goed geinformeerde tegenstander heel makkelijk is om Cambuur vanaf de eerste minuut onschadelijk te maken. En ik zie er geen verandering in komen! Helaas!

oscarsielstra

Citaat van: D.H.Skolten op januari 19, 2016, 13:11:45
ik ben het helemaal met je eens,Rosheuvel kun je niet vergelijken met Narsingh(en toch mag Rosheuvel altijd beginnen),maar is de trainer daar niet verantwoordelijk voor, om de juiste spelers op de juiste plaats te zetten.Ik wil heel graag alle vertrouwen hebben in Henk, maar hij blijft zo voorspelbaar spelen dat het voor elke goed geinformeerde tegenstander heel makkelijk is om Cambuur vanaf de eerste minuut onschadelijk te maken. En ik zie er geen verandering in komen! Helaas!

Dat is nog steeds de naïviteit van Henk de Jong.
Het eerste en tweede seizoen kon Cambuur hiermee verrassen, maar het 4-3-3 van Cambuur
kennen de andere ploegen in de eredivisie nu wel. Onzettend voorspelbaar dus ...
Als je met het huidige systeem buitens hebt die niet presteren ... zit je .. dat zie ook.

Zelf vindt ik de opbouw van achteruit enorm traag, en zwak ... een middenvelder wordt moeilijk gevonden.


el haj

Citaat van: Galdiano op januari 19, 2016, 12:13:34
Was altijd wel een redelijke voetballer.
Maar hoeft wat mij betrefd niet terug te komen.
Zou dit echt een versterking zijn voor Twente?  :|

Vond 'm eigenlijk bij VVV toen ze gedegradeerd waren niet eens uitblinken. Had wel een fantastisch linkberbeen, maar dat weten we allemaal nog wel. :P

moodygrunn

Citaat van: el haj op januari 19, 2016, 13:36:58
Vond 'm eigenlijk bij VVV toen ze gedegradeerd waren niet eens uitblinken. Had wel een fantastisch linkberbeen, maar dat weten we allemaal nog wel. :P

Prachtige vrije trappen inderdaad (GAE uit)
In Henk en Sandor we trust

okkele

Citaat van: Galdiano op januari 19, 2016, 12:13:34
Was altijd wel een redelijke voetballer.
Maar hoeft wat mij betrefd niet terug te komen.
Zou dit echt een versterking zijn voor Twente?  :|
type van hanegem,past niet bij twente.
wel een goede speler.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

komt snelheid te kort voor de ere divisie

poelie-lwd

Citaat van: denistel op januari 19, 2016, 18:54:20
komt snelheid te kort voor de ere divisie

Ze halen hem dan ook voor de juup  w:)
Iedereen heeft recht op mijn mening.

De Gast

Citaat van: Collingwood op januari 19, 2016, 07:58:25
Voor iedereen die Narsingh en Rosheuvel 'lood om oud ijzer' vindt, zie de analyse van Marco van der Heide:

Wat opvalt, is dat negen van de elf goals en assists bij Narsingh en Ogbeche vandaan kwamen. Dat is vooral Rosheuvel en Houtkoop aan te rekenen. Zij zijn van nature buitenspelers, maar kwamen gezamenlijk in 1400 speelminuten (bijna zestien volledige wedstrijden) tot slechts één schamele assist

Wie Narsingh, Rosheuvel en Houtkoop tegen elkaar afzet, ziet dat eerstgenoemde een veel hoger rendement haalt (tabel 2). Narsingh scoorde eenmaal en gaf drie assists. Bovendien stond hij al 24 keer aan de basis van een doelpoging van een teamgenoot (de zogenoemde key pass', waar Rosheuvel en Houtkoop vooralsnog onder de tien blijven.

In de speelwijze van Cambuur is het plan om via een gedegen opbouw de vleugelspelers te bereiken. Vaak volgt er dan een voorzet, een onderdeel waar vooral Rosheuvel tot nu toe zwaar in tekortschiet. Hij slingerde 63 ballen voor, waarvan er slechts zeven een teamgenoot bereikten. Van alle spelers in de eredivisie doet alleen Willem II-rechtsback Frank van der Struijk dat procentueel gezien nog slechter.

Volledige analyse: http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=70704&_ga=1.67272529.1597899663.1433836184

Klip en klaar. Opportunistische Henkie wakker wurde!

piene hassus

An alle speulers mankeert wel wat. De TS mut daar met anne slag

El Ma-kri-niii

Hemmen naar Excelsior.

legeips

Citaat van: El Ma-kri-niii op januari 23, 2016, 18:39:26
Hemmen naar Excelsior.

Gaan we beleven dat ie de verlosser van excelsior gaat worden..

Gelukkig hebben wij Barto ;(

Vedetski

Had hier natuurlijk nooit mogen vertrekken, om Barto hier vervolgens als 'vervanger' te houden. Gaat nog belangrijk worden voor Excelsior.
:koffie

Montana

Chronisch geblesseerd.

Dokkumer

Structureel buitenspel, zelfs bij de warming up gaat de vlag al omhoog!