Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=265547

Zou er dan toch een kern van waarheid in het gerucht zitten?
In Henk en Sandor we trust

Collingwood

Mark Diemers tot het einde van het seizoen verhuurd aan De Graafschap.
Kalmte alleen kan u redden.

rudie

En Meleg terug naar oude club Novi Sad.

poelie-lwd

Beekmans assistent trainer Den Bosch.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Stiens

De voetballers in de Eredivisie krijgen vanaf komend weekend te maken met Maxim Hartman. De beruchte televisiemaker gaat spelers interviewen voor de NOS.
Dat meldt de omroep vrijdag aan het ANP. Meer is er niet over het initiatief bekend, maar een garantie voor leuke televisie lijkt het op voorhand zeker. De NOS grijpt de hervatting van de competitie aan om de Eredivisie-uitzending van vrijdag volledig op de schop te nemen.

Naast Hartman krijgen ook voetballer Daniël de Ridder (ex-Jong Oranje en –Ajax) en commentator Jeroen Elshoff een rol in de uitzending. De twee schuiven aan bij presentator Henry Schut voor de wedstrijdanalyses.
Een ander nieuw onderdeel is de NOS Playercam, een videodagboek van een speler uit de Eredivisie. Komende vrijdag is dat Nick van der Velden van Willem II. De uitzending blijft staan op het vaste tijdstip van 22.30 uur, maar verhuist wel van NPO 2 naar NPO 1.

Read more at http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/631272/nos-uitzending-op-schop-beruchte-hartman-gaat-eredivisie-speler-interviewen.html#U8ts77zrA3LAHboO.99


De Ridder gaat iets doen voor de NOS

Vedetski

Klinkt als een erg leuk format!

Hartman, de grote extreme antiheld, zal zeker voor vermaak zorgen. Een soort Beugelsdijk van zijn vakgebied!  :_schater
:koffie

PeterCambuur

Viel echt zwaar door de mand vanavond en heeft helemaal niks goed gedaan. We hebben echt een heel groot probleem als Ogbeche vertrekt en we er niet in slagen een vervanger te halen. Dit kan echt niet meer.

V-man

Ik vond die actie van hem, vanavond, waardoor die keeper (shit remember die bekerwedstrijd tegen Zwolle waarbij die vent alles pakte. anders hadden wij in de kuip gestaan haha) uitviel wel ok! Mooie "lompe Barto actie". Had ook nog wel een goed schot hoor die er zo maar in kon vliegen. l0l

V-man

Zeer geflatteerde overwinning van feyenoord trouwens.

Collingwood

Voor iedereen die Narsingh en Rosheuvel 'lood om oud ijzer' vindt, zie de analyse van Marco van der Heide:

Wat opvalt, is dat negen van de elf goals en assists bij Narsingh en Ogbeche vandaan kwamen. Dat is vooral Rosheuvel en Houtkoop aan te rekenen. Zij zijn van nature buitenspelers, maar kwamen gezamenlijk in 1400 speelminuten (bijna zestien volledige wedstrijden) tot slechts één schamele assist

Wie Narsingh, Rosheuvel en Houtkoop tegen elkaar afzet, ziet dat eerstgenoemde een veel hoger rendement haalt (tabel 2). Narsingh scoorde eenmaal en gaf drie assists. Bovendien stond hij al 24 keer aan de basis van een doelpoging van een teamgenoot (de zogenoemde key pass', waar Rosheuvel en Houtkoop vooralsnog onder de tien blijven.

In de speelwijze van Cambuur is het plan om via een gedegen opbouw de vleugelspelers te bereiken. Vaak volgt er dan een voorzet, een onderdeel waar vooral Rosheuvel tot nu toe zwaar in tekortschiet. Hij slingerde 63 ballen voor, waarvan er slechts zeven een teamgenoot bereikten. Van alle spelers in de eredivisie doet alleen Willem II-rechtsback Frank van der Struijk dat procentueel gezien nog slechter.

Volledige analyse: http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=70704&_ga=1.67272529.1597899663.1433836184
Kalmte alleen kan u redden.

Montana

Twente wil Oguzhan Türk

Galdiano

Citaat van: Montana op januari 19, 2016, 12:06:12
Twente wil Oguzhan Türk

Was altijd wel een redelijke voetballer.
Maar hoeft wat mij betrefd niet terug te komen.
Zou dit echt een versterking zijn voor Twente?  :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

piene hassus

As ut plan fan Cambuur is om de fleugels te bereiken waarom trekken die dan steeds naar binnen en waarom paase de cv's dan deur t midden? omdat de fleugels niet oppe buten staan. dit systeem maar us trene dacht ik

D.H.Skolten

Citaat van: ruubmac op december 21, 2015, 08:55:09
Afgelopen 2 wedstrijden speelde Rosheuven op zijn voorzetten na niet onverdienstelijk, maar toen Narsingh er zondag in kwam had ie toch meteen 2 enorm goeie ballen! Mits fit zou ik deze speler toch wel verkiezen boven Rosheuvel.
Als er 1 speler is die absoluut niets toevoegd aan het spel van Cambuur dan is het Rosheuvel wel ! OK,hij kan hard rennen maar dan kan je net zo goed iemand van een hardloop vereniging opstellen

denistel

als een buiten van ons de achter lijn haalt het hoeveel medespelers zijn er dan in de 16 dat kun je
je ook afvragen als er 2 of 3 van ons staan en 5 van de tegenstander dan is het lastig om de bal
naar een medespeler te geven.dus we zullen meer als heel team aan moeten sluiten naar de 16.