Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: De Gast op december 27, 2015, 11:35:52
Barto komt hier nog soms nog wel enigszins uit de verf.. elders in het betaalde voetbal is het een kansloos verhaal. Zeker voor een speler die al op zn retour is.

Maar van mij mag het.

Ik moet zeggen dat ik altijd erg kritisch ben op Barto. Maar hij zal toch een erg laag eredivisiesalaris hebben en zeurt nooit als hij op de bank zit. Cambuur kan zich geen dure bankzitters veroorloven, dus wat mij betreft mag hij prima bij Cambuur blijven.

Gasgeve

Niet laten vertrekken. We hebben hem dit jaar hard nodig denk ik. Kan overal een beetje spelen en is altijd inzetbaar.

mario

Citaat van: poelie-lwd op december 27, 2015, 09:06:42
Als hij elders wekelijks aan spelen toekomt heeft hij mijn zegen. Heeft nu lang genoeg de bank warm gehouden.

Heeft veel wedstrijden in de basis gespeeld. Toen kon hij (muv Groningen) weinigen bekoren.

Delfzijl/Cambuur

Je moet wel vooruit he met je selectie, dus als je zon man die het eigenlijk voetballend net niet kan doen voor een leuk centje kan laten gaan , niet twijfelen.
Op zijn instelling is helemaal niks op aan te merken het is een goede gast, maar een topper wordt het nooit.
Zou liever wat geld investeren in een jonge jupiler spits.
Maar ben Barto wel dankbaar zoals hij is bij Cambuur.

Bankzitter

We hebben nu toch een prima trio zo. Ogbeche als eerste spits, Berisha als komende man en Barto voor noodgevallen. Een nieuwe spits speelt Ogbeche niet uit de basis maar zit ook weer de ontwikkeling van Berisha in de weg. Ik vind het prima zo.

Unify

Barto alleen laten gaan mits je er een mooi bedrag voor krijgt, Michu halen, die is transfervrij, heeft ervaring en kan zowel in de spits als op de flank spelen :thumbsup

sunderland

Michu?  Die van swansea

Lore

Citaat van: Unify op december 28, 2015, 11:23:38
Barto alleen laten gaan mits je er een mooi bedrag voor krijgt, Michu halen, die is transfervrij, heeft ervaring en kan zowel in de spits als op de flank spelen :thumbsup

Een mooi bedrag van De Graafschap lijkt mij niet reëel

zeewolde

Citaat van: sunderland op december 28, 2015, 12:08:34
Michu?  Die van swansea
tegenwoordig bij een spaanse 4e klasser

Unify

Citaat van: sunderland op december 28, 2015, 12:08:34
Michu?  Die van swansea

Ja, hij houdt zijn conditie op pijl bij een Spaanse 4e klasser.
Maar het lijkt mij dat als hij zijn oude niveau weer weet te halen, hij een meerwaarde kan zijn.
Heb alleen geen idee of hij financieel haalbaar is.

ruubmac

Citaat van: Unify op december 28, 2015, 12:11:54
Ja, hij houdt zijn conditie op pijl bij een Spaanse 4e klasser.
Maar het lijkt mij dat als hij zijn oude niveau weer weet te halen, hij een meerwaarde kan zijn.
Heb alleen geen idee of hij financieel haalbaar is.

Ga daar maar niet vanuit.

legeips

Citaat van: Lore op december 28, 2015, 12:09:28
Een mooi bedrag van De Graafschap lijkt mij niet reëel

Een mooi bedrag lijkt mij niet reëel...  :_schater

legeips

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 26, 2015, 15:39:16
Mag van mij....  :0=strik erom en veel sccs

2 strikken en een pijlen pakket... :proost

Vlampiep

Citaat van: legeips op december 28, 2015, 12:34:57
2 strikken en een pijlen pakket... :proost
Een nieuwe spits aan trekken en Barto te verhuren is volgens mij niet een verstandige zaak.
Voor een beetje spits betaald je de hoofdprijs en is ook nog 2e achter Obeche, wat een spit niet zal bevallen.
Vaak beginnen dat soort jongens de zaak te verzieken, want ze willen spelen.
Barto is een prima vent met een prof instelling. Hij weet zijn plaats in dit elftal en zal ook nog op momenten als invaller nuttig en waardevol zijn.
Twee goede verdedigers en een vleugel speler is momenteel essentieel om voldoende punten te pakken voor lijfsbehoud.

mindra

Aan een prima vent en alles een juiste instelling hebbe  we op dit moment niet genoeg aan. Voetballen kan hij totaal niet en scoren doet hij amper tot helemaal niet.
Snel verhuren/verkopen.