Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

speculeter


Robinho


speculeter

Citaat van: Robinho op december 26, 2015, 16:02:09
BRON????
geen bron....speculatie.
Beetje gekkigheid.
Eerst maar eens zien wat er waar is van het verhaal van barto.

V-man

Barto is een clubman  en scoort hoe dan ook wel eens. Zoveel lengte hebben wij niet voorin. Ik zeg: Barto moet blijven!

SCC-J

Directe concurrent versterken, geloof er niets van!

Voorstopper

Citaat van: SCC-J op december 26, 2015, 17:01:42
Directe concurrent versterken, geloof er niets van!

Ik geloof het ook niet helemaal. Daarom liet Excelsior Fischer ook niet naar ons toe gaan.

mindra

Denk niet dat je je concurrent versterkt hoor met Barto. Als je zelf een goede 3 spits kunt halen wordt je zelf beter en zorg je dat de concurent met Barto speelt. Barto is een harde werker maar geen doelpunt machine of aanspeelpunt

Bankzitter

Het is een luxe om drie eredivisiewaardige spitsen in de selectie te hebben. Mooi houden tot einde seizoen.

Dokkumer

Ik ga er vooreerst vanuit dat het niet zo is, anders is dit wanbeleid van de eerste orde.
Ten eerste maak je een concurrent sterker, ten tweede is Barto niet een jongen die zijn plek kent en altijd voor het nodige gevaar zorgt. Misschien voetballend verreweg de minste spits, maar wel een grote "pain in the ass" voor de vijandige verdediging.

KristCambuur

Citaat van: Collingwood op december 26, 2015, 15:41:29
We hebben een beter alternatief op het oog? Enige goede reden die ik kan bedenken, veel geld zal hij niet opleveren.

El Azzouzi misschien? Aangezien eergisteren bekend werd dat Ajax hem wil verhuren. Maar het zal vast niet, Barto blijft gewoon!  |:)
Cambuur till I die!

Lore

Citaat van: KristCambuur op december 26, 2015, 18:28:15
El Azzouzi misschien? Aangezien eergisteren bekend werd dat Ajax hem wil verhuren. Maar het zal vast niet, Barto blijft gewoon!  |:)

Lijkt mij niet zolang wij ogbeche hebben, dan zou je een tweede spts huren, terwijl ook barisha er nog is

Vlampiep


Barto is een prof pursang en vele anderen willen voor zijn salaris hier niet voetballen.
Hij past bij de club als een kerstboom bij de kerst.
Lekker bij de selectie houden en is iedere inval beurt verdienstelijk.

poelie-lwd

Als hij elders wekelijks aan spelen toekomt heeft hij mijn zegen. Heeft nu lang genoeg de bank warm gehouden.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

zeewolde

Het lijkt mij heel sterk, moet je wel heel zeker zijn dat Ogbeche blijft. Als je Barto nu verkoopt en ogbeche vertrekt eind januari dan is dat net zo'n grote blunder als bij Reijnen.

De Gast

Barto komt hier nog soms nog wel enigszins uit de verf.. elders in het betaalde voetbal is het een kansloos verhaal. Zeker voor een speler die al op zn retour is.

Maar van mij mag het.