Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Citaat van: De Gast op december 05, 2015, 20:46:36
Zag net Marinus Dijkhuizen De Graafschap - Utrecht analyseren. Alvast maar vastleggen om in elk geval na dit seizoen Henk op te volgen zou ik zeggen

Volgens mij loopt het contract van Marinus nog door bij NAC.

Timmie

Citaat van: De Gast op december 05, 2015, 20:46:36
Zag net Marinus Dijkhuizen De Graafschap - Utrecht analyseren. Alvast maar vastleggen om in elk geval na dit seizoen Henk op te volgen zou ik zeggen

Die gaat natuurlijk niet naar ons toe. Gaat de Ere in met NAC

hallum voor cambuur

Gregg Berhalter doet het ook geweldig goed als trainer in de MLS in Amerika.  Hij stond met zijn team ib de finale van de play offs.  Zijn team verloor de finale wel. Als speler was het in ieder geval een beest.

Lore

Citaat van: hallum voor cambuur op december 08, 2015, 10:50:45
Gregg Berhalter doet het ook geweldig goed als trainer in de MLS in Amerika.  Hij stond met zijn team ib de finale van de play offs.  Zijn team verloor de finale wel. Als speler was het in ieder geval een beest.

Maar die heeft toch geen echt actief netwerk in Nederland? Voor mij geen optie dan.

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

John Hiatt

Poeh, sneu. Die is in een gigantisch wespennest terechtgekomen.

Oosttribune

Wat zal die de pest in hebben, dacht een mooie stap te maken, ging ook voor een uitdaging maar zoveel ellende had hij niet verwacht.
Sterkte!

PePe

Nog meer lijken in de kast, dan hij hier aantrof.

Dokkumer

Citaat van: PePe op december 10, 2015, 11:36:53
Nog meer lijken in de kast, dan hij hier aantrof.
Een compleet massagraf als je het mij vraagt. Er zijn mensen die van minder een burn-out krijgen. Sterkte Gerald, hoop dat je jezelf weer op de been kunt krijgen.

Bill Shankly

Ja sterkte man.    Je bent altijd welkom hier als het daar niet meer ziet zitten

ruubmac

Afgelopen 2 wedstrijden speelde Rosheuven op zijn voorzetten na niet onverdienstelijk, maar toen Narsingh er zondag in kwam had ie toch meteen 2 enorm goeie ballen! Mits fit zou ik deze speler toch wel verkiezen boven Rosheuvel.

runner 1

Narsingh viel goed in en liet meer zien dan die twee goudzoekers op de  flanken .

Waarvan akte .

sunderland

Citaat van: ruubmac op december 21, 2015, 08:55:09
Afgelopen 2 wedstrijden speelde Rosheuven op zijn voorzetten na niet onverdienstelijk, maar toen Narsingh er zondag in kwam had ie toch meteen 2 enorm goeie ballen! Mits fit zou ik deze speler toch wel verkiezen boven Rosheuvel.
[/quote

sunderland

Tuurlijk juh. Hij is een klasse beter

Collingwood

Jack de Gier wordt trainer van Almere City.
Kalmte alleen kan u redden.