Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Zoals hij vandaag speelde is hij nuttig voor de ploeg, worstelend, sleurend, koppend en natuurlijk scorend. In deze vorm is het prima om Barto erbij te hebben.
Kalmte alleen kan u redden.

legeips

Citaat van: denistel op november 08, 2015, 18:08:15
goed kieke he kerel.voetballend was byrne de beste dat sommigen em niet
begrijpen is hun fout

Helemaal eens..

Die lange bal op rosheuvel die naar niemandsland ging, lag meer aan Rosheuvel dan aan Byrne.

Byrne d8, die jonge staat net 8 min te ballen, dus daar kan hij prima op lopen.

Wat Barto betreft, zo effectief als vandaag, zal hij niet snel weer zijn. De 2e goal was lastig en knap binnen geschoten, maar daar ging een misser aan vooraf. Daarna voor rust nog een bal gezien, die hij had moeten aannemen en op de goal schieten, maar de aanname was zoals zo vaak onvoldoende.

ruubmac

Citaat van: sunderland op november 08, 2015, 17:49:41
Was vandaag verreweg de beste van cambuur .Grote klasse !!!!!!!!!!!!!

In mijn ogen was Byrne motm. Barto goeie 2e.

Vlampiep

Zoals Barto met name in de eerste helft speelde, is hij een top spits.
Lastig zijn zonder bal in strafschop gebied en voldoende scherpte Voorde goal.
In de 2e helft was hij genoodzaakt zich ook bezig te houden met verdedigen in eigen strafschopgebied. Dit is jammer want dat gaat ten koste van de scherpte.
Het gelul over "houten Klaas" e.d. Kan mij mateloos ergeren, want hij scoort en dat is wat er van een spits wordt verwacht. Het feit dat hij gedwongen werd meer verdedigend te spelen, komt met name voort uit het ondermaatse spel van Overgoor, die te veel bal verlies lijdt.
Barto,is een prima spits die uit onmogelijke situaties kan scoren en iedere keer weer een mateloze inzet toont.


thankyou

Wat een beest, heerlijk zijn eigen doelpunt vieren met de supporters zoals het hoort! |:)
Cambuur, Beer & Loyal Mates

denistel

hoorde hem in studio sport zeggen we spelen al weken goed voetbal????

sorry maar dat kan hij toch niet menen of is ie vorige week alweer vergeten?
en zo goed was het die andere wedstrijden ook niet toch,

tegen d.haag goeie momenten gehad en vandaag de 1e helft knap maar die
uitspraak slaat nergens op vind ik

Bankzitter

Hooguit bij vlagen goed voetbal, meestal een minuut of 30. Voor de neutrale toeschouwer wel veel open wedstrijden waarin veel gebeurt. Het niveau van de eredivisie is ook dramatisch, behoudens de verdediging spelen we niet eens zoveel slechter dan de concurrentie.

Yellow Army

Dit is Barto op zijn best, frommelend in de vijandelijke 16
Area 58

hobbes

Speler van de week in het AD. Maar van de Streek heeft een 7,5 van ze gekregen, dus hoe betrouwbaar de cijfers zijn

Lore

Citaat van: hobbes op november 09, 2015, 07:20:19
Speler van de week in het AD. Maar van de Streek heeft een 7,5 van ze gekregen, dus hoe betrouwbaar de cijfers zijn

Anderson ook gewoon een voldoende, dus ik kan het niet helemaal serieus nemen!

papier

Altijd een genot met Martijn. Nog steeds niet verloren met de beste man in de basis.

oostside

21-11-2015 - http://www.fyens.dk/sport/Kent-Nielsen-glad-for-El-Makrini/artikel/2894048

Odense coach Kent Nielsen had alleen maar lof over voor zijn Nederlandse middenveld generaal Mohammed El Makrini.

Kent Nielsen was trots op zijn hele team na de 1-1 wedstrijd tegen kampioen team FC Midtjylland vrijdagavond.

Maar Mohammed El Makrini tackelde en won alle ballen over het hele veld en leverde een zeer grote prestatie, zei Kent Nielsen na de wedstrijd, waar hij ook gekenmerkt Rasmus Falk en jonge Mathias Greve. Het was Greve's beste wedstrijd tot op heden, oordeelde Kent Nielsen.

(vertaald op een vertaal website, maar hier en daar een beetje aangepast)

carlo de leeuw

Citaat van: oostside op november 27, 2015, 09:27:11
21-11-2015 - http://www.fyens.dk/sport/Kent-Nielsen-glad-for-El-Makrini/artikel/2894048

Odense coach Kent Nielsen had alleen maar lof over voor zijn Nederlandse middenveld generaal Mohammed El Makrini.

Kent Nielsen was trots op zijn hele team na de 1-1 wedstrijd tegen kampioen team FC Midtjylland vrijdagavond.

Maar Mohammed El Makrini tackelde en won alle ballen over het hele veld en leverde een zeer grote prestatie, zei Kent Nielsen na de wedstrijd, waar hij ook gekenmerkt Rasmus Falk en jonge Mathias Greve. Het was Greve's beste wedstrijd tot op heden, oordeelde Kent Nielsen.

(vertaald op een vertaal website, maar hier en daar een beetje aangepast)
jij dacht....ik strooi nog even wat extra zout.....!

PePe

(is het al glad dan?)

Ik vermoed dat hij wil aangeven: Haal Makrini terug!!

carlo de leeuw

Citaat van: PePe op november 27, 2015, 12:56:15
(is het al glad dan?)

Ik vermoed dat hij wil aangeven: Haal Makrini terug!!
Die wil graag en laten ze daar ook vast wel gaan :zucht