Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Citaat van: hobbes op oktober 18, 2015, 09:40:45
Ik ken mijn beperkingen, met mij in de spits wordt het niet beter  :clint

Dan noem ik je niet meer mongool  :proost Vond je reactie erg ongepast, de mijne teveel vanuit de emotie. Ik weet overigens zeker dat Barto z`n beperkingen ook kent maar met al die beperkingen er wel altijd staat. En ja, hij blijft beperkt, vooral in z`n techniek. Maar wat moest er gister dan gebeuren met drie geblesseerde spelers? Ik verwachte dat Houtkoop voor Barto kwam, had jij in de gaten dat Monteiro ook geblesseerd was?

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op oktober 18, 2015, 09:48:12
Ik neem het inderdaad heel erg voor Barto op, omdat hij juist gigantisch neergesabeld wordt. Uiteindelijk komen we in het midden uit.

En ja, zoals ik altijd al aangeef... Aan de bal niet sterk, we weten allemaal dat zijn kwaliteiten daar niet liggen.

Om dan toch met hem te starten vind ik een misvatting van de TS. Barto in vorm = basisklant, anders niet.
In Henk en Sandor we trust

Cor

Citaat van: moodygrunn op oktober 18, 2015, 09:50:02
Om dan toch met hem te starten vind ik een misvatting van de TS. Barto in vorm = basisklant, anders niet.

Ik denk dat we niet een echte spits hebben. B rendeert beter op de vleugel heb ik het idee, dus wie moet er dan in de punt?

Dokkumer

Citaat van: Cor op oktober 18, 2015, 09:52:53
Ik denk dat we niet een echte spits hebben. B rendeert beter op de vleugel heb ik het idee, dus wie moet er dan in de punt?
Berisha mits fit... Zolang Barto.

moodygrunn

Citaat van: Cor op oktober 18, 2015, 09:52:53
Ik denk dat we niet een echte spits hebben. B rendeert beter op de vleugel heb ik het idee, dus wie moet er dan in de punt?

Eens, B rendeert beter op de vleugel. Alleen als ik Houtkoop zo de 2e helft zag spelen zou ik die altijd op linksbuiten zetten. Meer diepgang vanaf links. Met B. in de punt heb en hou je meer voetbal in de ploeg. Ik zou tegen ado beginnen met een van de 2 opties:

Houtkoop - B - Rosheuvel

B - Berisha - Rosheuvel
In Henk en Sandor we trust

John Hiatt

Volgens mij zorgt Barto ervoor dat anderen beter functioneren. Technisch is er ontzettend veel op hem aan te merken. Maar hij verzaakt nooit, loopt iedereen voor de voeten. Wat mij betreft mooi laten staan. Soms heeft een ploeg dit soort spelers nodig.

AliBombali

Citaat van: SCC op oktober 18, 2015, 09:45:04
Overall begrijpt iedereen dat, mits iedereen fit en op niveau, Martijn geen basisspeler is. Maar, en nogmaals MAAR, als hij dan wel speelt, houd dan eens op te zeuren en steun deze jongen. Hij werkt kneiterhard en vol overgave! Dat kun je onvoldoende vinden, maar hij speelt doordat anderen niet fit of uit vorm zijn. En als je techniek minder is, hoe compenseer je het dan? Juist, met inzet.
Tuurlijk, zijn aannames waren weer tenenkrommend, maar fluiten helpt dan niet. Hij had ook ala Oebele kunnen afhaken, maar blijft zich inzetten.

En zo is het maar net; het gaat hier om een speler uit de selectie van onze club die hier al vele jaren speelt en nooit heeft lopen klagen of mekkeren als hij er naast zit.. Daarnaast lijkt hij mij ook een 'gewone' gozer, zonder kapsones en altijd in voor een praatje.. Dus kap nou eens met die Barto hetze..

hobbes

Citaat van: Cor op oktober 18, 2015, 09:48:52
Dan noem ik je niet meer mongool  :proost Vond je reactie erg ongepast, de mijne teveel vanuit de emotie. Ik weet overigens zeker dat Barto z`n beperkingen ook kent maar met al die beperkingen er wel altijd staat. En ja, hij blijft beperkt, vooral in z`n techniek. Maar wat moest er gister dan gebeuren met drie geblesseerde spelers? Ik verwachte dat Houtkoop voor Barto kwam, had jij in de gaten dat Monteiro ook geblesseerd was?

Ik had niet door dat Montiero geblesseerd was, vandaar mijn verontwaardiging over de wissel. Ik had me idd anders uit kunnen drukken, maar Montiero was zo bewegelijk op het middenveld waar veel dreiging door kwam dat ik niet snapte waarin Barto op zijn positie kan te spelen.

El Ma-kri-niii

Barto had nooit op het middenveld gezet moeten worden. Daardoor was het hele middenveld weg, waar de ook werden overlopen. Toen Byrne erin kwam, namen we het middenveld weer over en begonnen we goed te spelen. Daarna heeft Barto geen kopduel meer verloren, en zelfs bijna gescoord.

Utekleitrokken


YellowBlue

Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 18, 2015, 14:21:02
Barto had nooit op het middenveld gezet moeten worden. Daardoor was het hele middenveld weg, waar de ook werden overlopen. Toen Byrne erin kwam, namen we het middenveld weer over en begonnen we goed te spelen. Daarna heeft Barto geen kopduel meer verloren, en zelfs bijna gescoord.

áls Barto speelt, moet hij in de spits en nergens anders. Dat eeuwige geschuif van een heel team creëert alleen maar onduidelijkheid.
Zaterdag ook; Houtkoop er in, B naar de spits en Barto naar het middenveld. Trouwens Barto en vd Streek op 1 middenveld is sowieso een slecht idee, ze gaan dan beide heel diep staan.
kwartiertje later; Byrne voor Narsingh, Barto weer in de spits en B naar rechts.
Ik snap al die omzettingen voor 1 wissel niet.

speculeter

Ik denk met Barto dat het zo is dat je hem goed vind.....of slecht.
Zit niet veel tussenin.
Ook ik was bij tijd en wijle niet enthousiast over barto afgelopen Zaterdag.
Maar het is wel zo...sinds hij in de spits staat en ogbeche op links hebben we geen wedstrijd meer verloren.
Maw....Door zijn werklust en gerommel laat hij een team beter spelen.
Dat is mijn mening.

Cor

Citaat van: speculeter op oktober 19, 2015, 09:30:39
Ik denk met Barto dat het zo is dat je hem goed vind.....of slecht.
Zit niet veel tussenin.
Ook ik was bij tijd en wijle niet enthousiast over barto afgelopen Zaterdag.
Maar het is wel zo...sinds hij in de spits staat en ogbeche op links hebben we geen wedstrijd meer verloren.
Maw....Door zijn werklust en gerommel laat hij een team beter spelen.
Dat is mijn mening.

Goed vind ik hem zeker niet, wel nuttig en een teamspeler. Net als met Bakker, als hij er in staat vind je het vaak matig, als hij niet speelt mis je hem af en toe toch.

Timmie

Citaat van: YellowBlue op oktober 17, 2015, 22:55:58
gelukkig?

Jij ziet Groningen toch niet als concurrent? Willem II is dat zeker wel.. Staat net boven ons!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Mooi stuk van Clint in het Hertsje  |:) |:) |:) |:) |:)

Henk, held, bedankt