Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: 666 op oktober 04, 2015, 09:21:25
Kan iemand mij vertellen waarom Narsingh zijn man niet voorbij durft?

Hij sprint tegenwoordig niet meer op 100%
Een bezoek aan een sportpsychiater zou niet verkeerd zijn.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Yellow Army

Citaat van: Galdiano op oktober 04, 2015, 09:58:02
Hij sprint tegenwoordig niet meer op 100%
Een bezoek aan een sportpsychiater zou niet verkeerd zijn.

Ik vind juist dat er de laatste tijd weer iets van durf jn zijn spel zit afgezien dat hij zijn man niet voorbij gaat. Hij maakt in ieder geval weer de beweging richting diepte. Kortom, ik zie wel een stijgende lijn.
Area 58

OuweSkeve

Misschien zo nu en dan in de wedstrijd weer eens van rechts naar links wisselen zodat hij naar binnen kan trekken en schieten met zijn goede been. Tegen Zwolle heeft hij toen laten zien dat het mogelijk is.

Vlampiep

Narsingh gisteren drie maal er goed langs met een knappe voorzet.
Maar bij een tegen aanval angstig en durft niet zijn man te verdedigen en loop echt bij hem weg.
Jammer dat hij te angstig is, maar dat is de reden dat hij niet bij een top club zal kunnen spelen.

vialli

Barto is de bliksemafleider voor Ogbeche die weer aardig begint te scoren mede door een altijd hardwerkende en onberekenbare Barto.

mindra

#2585
Ophouden met Barto. Volgens mij als dammers er gister afmoest had hij barto centraal achterin gezet

Bascambuur


Collingwood

Zojuist een eigen doelpunt van Reijnen tegen Willem II. Gelukkig heeft Groningen nog wel gewonnen.
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

Barto... Het kan echt niet meer. Niks goed gedaan vanavond

Delamere

Pijnlijk om te zien vanavond. Voldoende voor inzet, maar op alle andere voetbalfacetten zwaar onvoldoende. Echt verschrikkelijk!

drg

Iedereen kan roepen wat ze willen maar hij had wel de 2-1 op het hoofd als Coutinho niet zo'n goede avond had om 'm van 2 meter hard inkoppen nog er uit te slaan.

Dan was dat gemekker hier wel even wat anders geweest.

pvanbuijtene

Ook ongelooflijk dat ie nog doorkon nadat zijn enkel flink dubbelklapte.. die jonge is echt niet kapot te krijgen  :_schater

YellowBlue

Citaat van: pvanbuijtene op oktober 17, 2015, 22:28:00
Ook ongelooflijk dat ie nog doorkon nadat zijn enkel flink dubbelklapte.. die jonge is echt niet kapot te krijgen  :_schater

ja jammer inderdaad, een paar weken geblesseerd had  ik niet erg gevonden :devil

Yellow Army

Citaat van: pvanbuijtene op oktober 17, 2015, 22:28:00
Ook ongelooflijk dat ie nog doorkon nadat zijn enkel flink dubbelklapte.. die jonge is echt niet kapot te krijgen  :_schater

Is volgens mij ook nog nooit geblesseerd geweest, is van rubber ofzo.
Area 58

YellowBlue

Citaat van: Collingwood op oktober 17, 2015, 20:43:06
Zojuist een eigen doelpunt van Reijnen tegen Willem II. Gelukkig heeft Groningen nog wel gewonnen.

gelukkig?