Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

En zoals bij elke speler... Hij heeft een stempeltje en daar zal door autistisch forummend Cambuur nimmer van afgeweken worden.

Ik ben dan waarschijnlijk ook een van de weinige, zo niet de enige die meent te hebben gezien dat Barto van achteren aangetikt werd toen hij de 1-2 wilde maken. Ja dan lijkt het wel heel knullig.

Gasgeve

Een 6,5 gespeeld tegen Utrecht. Zeer nuttig en gaat voorop in de strijd. Als we echt degradatievoetbal (lees:vechtvoetbal) gaan spelen, dan is Barto de belangrijkste speler. Als we weer echt gaan voetballen is hij de zwakste schakel, dan moet Ogbeche gewoon weer in de punt.

legeips

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 28, 2015, 03:54:01
Belangrijkste twee treffers!

Hest geliek... Belangrijke 2 treffers...

Cor

Citaat van: legeips op september 27, 2015, 23:23:30
:_schater :_schater

Een aantal van jum binne nog lachwekkender dan de bal aaname van deze overgewaardeerde JL spits..

Ben ik hem dankbaar dat hij de belangrijke treffer heeft gemaakt tegen de Graafschap in ons kampioen jaar.. Ja! Maar we spelen nu op het hoogste niveau en dat vraagt om een andere manier van spelen, wat voor deze jonge onhaalbaar is.. Hij werkt zich een slag in de rondte, maar het loon naar werken is ontzettend mager.. Maar het is de beste man zijn plafond.

Geef mij nou aan welke fantastische momenten hij had tegen Utrecht.. Hij verloor voorin veel duels of kreeg de vrije trap tegen. Maar dat zal ik wel verkeerd zien..

Net zo als het feit dat hij niet over de bal maaide, maar een briljante assist gaf aan ogbeche..

jum wurde moe, kotsmisselijk, gek van mien kritiek op disse hard werkende maar beperkte speler. Ik wurd moe van dat eeuwige geknuffel en ophemelen van een speler die als enige speler geoorloofd onder de maat mag presteren..

En daar snap ik geen reet van als je als club en supporter op het hoogste niveau wil acteren.

Maar goed, neverending story... waar we samen nooit uit zullen komen.. Maar voor jum gemoedstoestand, ik hoop dat hij ons in de nacompetitie met een fantastische kopbal in de eredivisie houdt en dat jum kenne genieten van het gelijk.. Want ik wil maar 1 ding en dat is lekker op het hoogste niveau blijven ballen met ons mooie clupke.. |:)

Het is altijd makkelijk om iemand te beoordelen op de dingen die hij niet kan. Maar soms moet je kijken naar de dingen die iemand wel kan en hoe hij dit uitvoert. Natuurlijk is hij een beperkte voetballer, maar hij zeikt nooit, werkt hard, staat er wanneer hij er moet staan. Pakt z`n doelpunten mee en niet onbelangrijk, hij sjokt nooit als een geslagen hond over het veld. Over z`n voetbalkwaliteiten ( of het gebrek eraan) is iedereen het wel eens. Mara het gaat in het (voetbal) leven soms om meer dan kwaliteit. En momenteel is passie en inzet iets wat ons over een dood punt kan helpen.

Grijskijkert

Citaat van: Cor op september 28, 2015, 10:12:32
Het is altijd makkelijk om iemand te beoordelen op de dingen die hij niet kan. Maar soms moet je kijken naar de dingen die iemand wel kan en hoe hij dit uitvoert. Natuurlijk is hij een beperkte voetballer, maar hij zeikt nooit, werkt hard, staat er wanneer hij er moet staan. Pakt z`n doelpunten mee en niet onbelangrijk, hij sjokt nooit als een geslagen hond over het veld. Over z`n voetbalkwaliteiten ( of het gebrek eraan) is iedereen het wel eens. Mara het gaat in het (voetbal) leven soms om meer dan kwaliteit. En momenteel is passie en inzet iets wat ons over een dood punt kan helpen.
_O_
IN HENK WE TRUST!!!

Timmie

Oei, Dijkhuizen aan de kant bezet door Brentford..
Volgend seizoen mooi naar Leeuwarden!

Drumfather SCC


Timmie

Verschil van zes seconden..;-)

Timmie

Citaat van: Cor op september 28, 2015, 10:12:32
Het is altijd makkelijk om iemand te beoordelen op de dingen die hij niet kan. Maar soms moet je kijken naar de dingen die iemand wel kan en hoe hij dit uitvoert. Natuurlijk is hij een beperkte voetballer, maar hij zeikt nooit, werkt hard, staat er wanneer hij er moet staan. Pakt z`n doelpunten mee en niet onbelangrijk, hij sjokt nooit als een geslagen hond over het veld. Over z`n voetbalkwaliteiten ( of het gebrek eraan) is iedereen het wel eens. Mara het gaat in het (voetbal) leven soms om meer dan kwaliteit. En momenteel is passie en inzet iets wat ons over een dood punt kan helpen.

Cor, ik ben het deze keer helemaal met je eens. Mag ook gezegd worden:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Timmie op september 28, 2015, 10:32:51
Verschil van zes seconden..;-)

Maar drumfather heeft de link er wel bij, daarom krijg jij 6 strafseconden en zijn jullie toch gelijk geĆ«indigd!  :y
Henk, held, bedankt

Timmie

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 28, 2015, 15:23:17
Maar drumfather heeft de link er wel bij, daarom krijg jij 6 strafseconden en zijn jullie toch gelijk geĆ«indigd!  :y

Damn! En de D is nog eerder in het alfabet dan de T dus hij wint..

sunderland

Is het niet t of g die enorm negatief zijn komt spiegel weer om de hoek. Het gaat soms om andere dingen in het voetbal. Als je ziet naar de laatste 1.5 wedstrijd is het wel toevallig dat we goed spelen met Barto in het team. Wie was er om zich kapot te werken voor het team. En ook heeeeeeel toevallig dat Mr B opeens heel goed speelt. Of zou dat toevallig zijn?  Vlgns mij niet

PePe

Citaat van: sunderland op september 28, 2015, 16:40:20
Is het niet t of g die enorm negatief zijn komt spiegel weer om de hoek. Het gaat soms om andere dingen in het voetbal. Als je ziet naar de laatste 1.5 wedstrijd is het wel toevallig dat we goed spelen met Barto in het team. Wie was er om zich kapot te werken voor het team. En ook heeeeeeel toevallig dat Mr B opeens heel goed speelt. Of zou dat toevallig zijn?  Vlgns mij niet

Barto werkt hard, maar Mr B op de kant is een verademing!

Galdiano

Citaat van: sunderland op september 28, 2015, 16:40:20
Is het niet t of g die enorm negatief zijn komt spiegel weer om de hoek. Het gaat soms om andere dingen in het voetbal. Als je ziet naar de laatste 1.5 wedstrijd is het wel toevallig dat we goed spelen met Barto in het team. Wie was er om zich kapot te werken voor het team. En ook heeeeeeel toevallig dat Mr B opeens heel goed speelt. Of zou dat toevallig zijn?  Vlgns mij niet

Berisha maar met Jong Cambuur mee laten doen. Als die fit is maar mooi op 9. barto op de bank en Ogbeche op de buiten.

Barto werkt hard maar komt tekort.

Die bal die Ogbeche inschiet vanaf twee paal, Had Barto toch vol erin moeten jagen bij eerste paal. Aannames waren weer dramatisch!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

legeips

Citaat van: sunderland op september 28, 2015, 16:40:20
Is het niet t of g die enorm negatief zijn komt spiegel weer om de hoek. Het gaat soms om andere dingen in het voetbal. Als je ziet naar de laatste 1.5 wedstrijd is het wel toevallig dat we goed spelen met Barto in het team. Wie was er om zich kapot te werken voor het team. En ook heeeeeeel toevallig dat Mr B opeens heel goed speelt. Of zou dat toevallig zijn?  Vlgns mij niet

Zucht.. Zoals ik al zei, neverending story..

Ok, voor de laatste keer mijn versie waarom ik het nut van Martijn Barto niet zie.
Afgelopen wedstrijd, gaf de trainer van Utrecht aan dat Cambuur dodelijk effectief was. Dat klopt 4 kansen 3 doelpunten. Maar deze kansen komen voort uit de ruimtes aan de flanken. Eigenlijk was tegen dit hele matige Utrecht maar minimaal wat we aan kansen weten af te dwingen.

Henk koos voor een zwervend trio in de voorhoede en dat pakte op zich leuk uit, maar de middenvelders kwamen hierdoor matig aan het voetballen toe. Byrne, streek en overgoor speelden allen onder de maat en er ontstond na een half uur spelen ontzettend veel ruimte op het middenveld, waardoor Utrecht heel veel ruimte kreeg, maar hier ontzettend (gelukkig) kansloos me om ging.

Wat heeft dit nu met Barto te maken zullen de die hard fans roepen.. Nou veel.. Onze 3 middenvelders missen in de punt een aanspeelpunt die een bal weet vast te houden, waardoor
Ze meer moeten lopen en er bij bal verlies ontzettend veel ruimte ontstaat. Vorig jaar hadden we onze DYSON Makrini om al het loop en sloop werk te verichten, maar nu neemt de druk op onze kwetsbare verdediging toe, met als gevolg veel tegendoelpunten.

Oja.. Eens bedacht waarom Ogbeche het zou goed doet op de flank? Met Martijn in de punt en een tragere vleugel speler heb je meer tijd om achterin de boel te organiseren en de vleugels wat los te laten.

Natuurlijk is mouwen opstropen en 200% geven goed, alleen als de rest om je heen het voetballend probeert, dan gaat er iets mis. Henk de Jong zei het voor de wedstrijd treffend, we wijzigen niet van onze speelwijze en streven naar aanvallend attractief voetbal. Als je bijna alle wedstrijden meer bal bezit hebt dan de tegenstander, dan vraagt dat om 11 voetballende spelers en niet enkel een snoei harde werker. Eigenlijk dekt deze zin, alles wat ik misschien teveel woorden heb proberen te argumenteren.

Anyway.. Heb de belofte verbroken om niet meer te lopen klagen over deze speler, maar ondanks ik vast het komende seizoen getriggerd wordt, zal ik het hierbij laten en de belofte niet weer verbreken.