Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Wederom uitstekend gespeeld .Hij was overal

sunderland

Citaat van: YellowBlue op september 26, 2015, 21:52:43
Barto had er af gemoeten, maar ja Henk en Barto....
waarom ? Wat weet jij er nu van .Narsingh was geblesseerd geweest en was op .Tegen Utrecht met 10 man heb je juist harde werkers nodig .Wie heeft er in de laatste 15 min de bal 8 x uit de zestien weggehaald ? eerst maar es nadenken voor je wat plaatst

AL

Narsingh weer als vanouds. Zoveel overzicht bij de 2 goals. Dat zie ik Rosheuvel niet doen.

Cor

Citaat van: sunderland op september 27, 2015, 12:35:05
Wederom uitstekend gespeeld .Hij was overal

Er zijn mensen die het gewoon niet willen zien

AL

Citaat van: Cor op september 27, 2015, 14:22:09
Er zijn mensen die het gewoon niet willen zien

Ik word er zo langzamerhand kotsmisselijk van al dat gezeik op Barto.
Gisteren weer voorop in de strijd en heeft toch veel ballen uit de 16 gehaald nadat we met 10 man stonden.
Is één van de weinigen die sterk is in de duels.

legeips

Citaat van: Cor op september 27, 2015, 14:22:09
Er zijn mensen die het gewoon niet willen zien

Echt onbegrijpelijk of niet Cor..

Geelblauwstiens

Citaat van: legeips op september 27, 2015, 14:37:07
Echt onbegrijpelijk of niet Cor..

Cor moet legeips maar eens uitleggen dat Barto hier al speelde in de eerste divisie. Toen legeips nog nooit van Cambuur had gehoord. We zijn blij met iedere supporter maar mensen die alleen maar janken.... Nee

dizzhead

Ik denk dat legeips wel een van de oudere forumgangers is. Stond die eerder (voor de overgang op dit forum) niet geregistreerd als spiegel? Overigens heeft ook hij recht op een mening. T ziet er soms droevig uit wat Barto laat zien, als je die momentjes eruit pikt, is het niks meer dan een zaterdag amateur. Dit was in de JL ook wel het geval. Gelukkig zien velen ook de andere momentjes.

gewoon een fan

Heeft weer enorm hard gewerkt waarvoor enorm veel respect  _O_ maar persoonlijk vond ik hem wederom niet overtuigen, hij won volgens mij amper een kopduel waardoor wij weer geen aanspeelpunt hadden  ;(

PePe

Citaat van: gewoon een fan op september 27, 2015, 15:18:28
Heeft weer enorm hard gewerkt waarvoor enorm veel respect  _O_ maar persoonlijk vond ik hem wederom niet overtuigen, hij won volgens mij amper een kopduel waardoor wij weer geen aanspeelpunt hadden  ;(

Eens, effectiviteit en productiviteit????

Grijskijkert

Citaat van: PePe op september 27, 2015, 15:22:02
Eens, effectiviteit en productiviteit????
Had hij dat ook nog gehad(naast het hele harde werken) dan speelt hij hier niet..
IN HENK WE TRUST!!!

Cor

Citaat van: legeips op september 27, 2015, 14:37:07
Echt onbegrijpelijk of niet Cor..

Hij bewijst keer op keer je ongelijk spiegeltje. Het zijn de echt grote mensen die hun ongelijk durven toegeven

Bossie

Citaat van: Cor op september 27, 2015, 20:27:26
Hij bewijst keer op keer je ongelijk spiegeltje. Het zijn de echt grote mensen die hun ongelijk durven toegeven

Das best moeilijk dat hij zichzelf nog in de spiegel durft aan te kijken..

legeips

 :_schater :_schater

Een aantal van jum binne nog lachwekkender dan de bal aaname van deze overgewaardeerde JL spits..

Ben ik hem dankbaar dat hij de belangrijke treffer heeft gemaakt tegen de Graafschap in ons kampioen jaar.. Ja! Maar we spelen nu op het hoogste niveau en dat vraagt om een andere manier van spelen, wat voor deze jonge onhaalbaar is.. Hij werkt zich een slag in de rondte, maar het loon naar werken is ontzettend mager.. Maar het is de beste man zijn plafond.

Geef mij nou aan welke fantastische momenten hij had tegen Utrecht.. Hij verloor voorin veel duels of kreeg de vrije trap tegen. Maar dat zal ik wel verkeerd zien..

Net zo als het feit dat hij niet over de bal maaide, maar een briljante assist gaf aan ogbeche..

jum wurde moe, kotsmisselijk, gek van mien kritiek op disse hard werkende maar beperkte speler. Ik wurd moe van dat eeuwige geknuffel en ophemelen van een speler die als enige speler geoorloofd onder de maat mag presteren..

En daar snap ik geen reet van als je als club en supporter op het hoogste niveau wil acteren.

Maar goed, neverending story... waar we samen nooit uit zullen komen.. Maar voor jum gemoedstoestand, ik hoop dat hij ons in de nacompetitie met een fantastische kopbal in de eredivisie houdt en dat jum kenne genieten van het gelijk.. Want ik wil maar 1 ding en dat is lekker op het hoogste niveau blijven ballen met ons mooie clupke.. |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: legeips op september 27, 2015, 23:23:30
Ben ik hem dankbaar dat hij de belangrijke treffer heeft gemaakt tegen de Graafschap in ons kampioen jaar.. Ja!
Belangrijkste twee treffers!
Henk, held, bedankt