Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Timmie

Citaat van: gewoon een fan op september 21, 2015, 09:26:30
De komende weken moeten/kunnen wij weer punten pakken en om punten te pakken heb je wel voetballers nodig en niet alleen harde werkers  :proost

Ben ik helemaal mee eens. Maar met alleen mooie voetballers redden we het niet..

YellowBlue

Citaat van: gewoon een fan op september 21, 2015, 09:26:30
De komende weken moeten/kunnen wij weer punten pakken en om punten te pakken heb je wel voetballers nodig en niet alleen harde werkers  :proost

Dus Van de Streek weer i.p.v. Barto.

De Gast

Precies.

Zet hem zaterdag gewoon in de spits. Verdient daar wel weer eens een kans samen met Berisha. Er zal toch eens iemand daar wat doelpunten moeten gaan maken.

Timmie

Wellicht tijd voor 442?!..

Lore

Citaat van: Timmie op september 21, 2015, 13:30:10
Wellicht tijd voor 442?!..

Hoe dan? Wil je dan op snelheid gokken? Dan zou je denk ik met Narsingh en Rosheuvel spelen? Want dan moeten wij een ballenvanger achter de goals gaan plaatsen. Ook Barto zie ik echt niet in een 442, ik denk niet dat wij de spelers hiervoor hebbem.

Dokkumer

In een 4-4-2 met alleen de snelle buitens heb je helemaal geen scorend vermogen meer. Ook zijn onze buitens niet echt geschikt om als extra middenvelders geposteerd te worden omdat hun meeverdedigende kwaliteiten niet bepaald de hoogste zijn.

We hebben momenteel ook niet echt een spits die als aanspeelpunt kan fungeren. Ogbeche zou dat moeten kunnen, maar is niet in de juiste vorm. Plus dat hij te veel mee wil/moet verdedigen. Barto is de rommelaar in de 16 en Berisha moet een koele afmaker zijn.

Yellow Army

Ondanks dat ik hem niet best vond invallen, gebeurt er toch altijd iets als Martijn erin komt. Zijn inzet en enthousiasme werkt aanstekelijk voor de rest en neemt daarmee de ploeg op sleeptouw. Is ook een kwaliteit.
Area 58

sunderland

Hij was betrokken bij de eerste goal en bij de 2e schoot hij um tegen de hand anders was ie er rechtstreeks ingegaan. Ook zette hij Overgoor prima vrij voor de keeper. Dan lijkt het mij dat hij prima is ingevallen

Yellow Army

Citaat van: sunderland op september 23, 2015, 20:39:09
Hij was betrokken bij de eerste goal en bij de 2e schoot hij um tegen de hand anders was ie er rechtstreeks ingegaan. Ook zette hij Overgoor prima vrij voor de keeper. Dan lijkt het mij dat hij prima is ingevallen

Hij had zeker een paar goede acties, maar ook enkele keren zeer knullig balverlies. Neemt niet weg dat ie "gewoon" weer een meerwaarde was.
Area 58

Delamere

Mooie assist op Ogbeche, pffffffff!

De Gast

Geen reacties hier nog?

Man van de avond met twee fantastische assists!

Dokkumer

EINDELIJK weer. En ik hoop dat hij deze lijn voortzet.

Yellow Army

Citaat van: De Gast op september 26, 2015, 21:39:26
Geen reacties hier nog?

Man van de avond met twee fantastische assists!

Des te vreemder dat ie gewisseld werd na de rode kaart. Lijkt me juist dat je met 10 man snelheid voorin wilt hebben voor de counter.
Area 58

YellowBlue

Citaat van: Yellow Army op september 26, 2015, 21:46:44
Des te vreemder dat ie gewisseld werd na de rode kaart. Lijkt me juist dat je met 10 man snelheid voorin wilt hebben voor de counter.

Barto had er af gemoeten, maar ja Henk en Barto....

Yellow Army

Citaat van: YellowBlue op september 26, 2015, 21:52:43
Barto had er af gemoeten, maar ja Henk en Barto....

Dat leek mij ook het meest logische. Met B als aanspeelpunt en de snelheid van Narsingh op de counter.
Area 58