Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: John Hiatt op juli 02, 2015, 13:59:45
Was niet op de training vanmorgen. Geen idee waarom niet.
Was er wel.. speelde bij de ploeg met hesje..
IN HENK WE TRUST!!!

Voorstopper

Citaat van: Grijskijkert op juli 02, 2015, 14:22:25
Was er wel.. speelde bij de ploeg met hesje..
Aha met een hesje he, dan staat ie dus in de basis  :_schater  :_schater  :_schater

Drumfather SCC

De clubloze Donovan Slijngard probeert een contract te verdienen in Litouwen
De 27-jarige linksback, die afgelopen seizoen actief was voor SC Cambuur, is op proef bij Zalgiris

Hoe zit het met de rest? Hemmen, De Ridder, Wouda enz.?


Marc S

Citaat van: Drumfather SCC op juli 02, 2015, 14:47:08
De clubloze Donovan Slijngard probeert een contract te verdienen in Litouwen
De 27-jarige linksback, die afgelopen seizoen actief was voor SC Cambuur, is op proef bij Zalgiris

Hoe zit het met de rest? Hemmen, De Ridder, Wouda enz.?

Wouda is naar Flevoboys dacht ik.

John Hiatt

Citaat van: Grijskijkert op juli 02, 2015, 14:22:25
Was er wel.. speelde bij de ploeg met hesje..

Undercover dus!

Geelblauwstiens

Citaat van: John Hiatt op juli 02, 2015, 15:22:33
Undercover dus!
Camouflagehesje zeker? Hoe kun je anders deze man over het hoofd zien?

speculeter


moodygrunn

Citaat van: speculeter op juli 02, 2015, 17:07:19
Ron jans was te kijken....vandaar

Ruilen met Antonia?
Daarnaast nog Houtkoop oppikken bij ADO?
In Henk en Sandor we trust

zeewolde

Citaat van: moodygrunn op juli 02, 2015, 17:42:53
Ruilen met Antonia?
Daarnaast nog Houtkoop oppikken bij ADO?
je weet wel dat ron jans tegenwoordig trainer van zwolle is en niet meer van groningen? 8)

hobbes

En Zwolle zal Narsingh toch niet voor niets hebben laten gaan

moodygrunn

Citaat van: zeewolde op juli 02, 2015, 17:47:25
je weet wel dat ron jans tegenwoordig trainer van zwolle is en niet meer van groningen? 8)

Ai, pijnlijk dit....
In Henk en Sandor we trust

justremco

Willem II heeft zijn oog laten vallen op vleugelaanvaller Daniƫl de Ridder. http://t.co/0Qbw8Z1wbg http://t.co/hPjjAeoNXA

dit is mien club

Lijkt me niet echt logisch als Jans Narsingh terug haalt.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Grijskijkert

Citaat van: dit is mien club op juli 03, 2015, 09:02:49
Lijkt me niet echt logisch als Jans Narsingh terug haalt.
Het is dat Cambuur snel handelde toen de tijd, maar anders had hij nog bij PEC gespeeld.. Kon daar een soort prestatie contract tekenen... dus geen vastigheid maar betaald per wedstrijd en bij een aantal wedstrijden een contract voor het jaar er op... Jans vond het altijd een prima speler...
IN HENK WE TRUST!!!

dit is mien club

Dat klopt, maar Cambuur neemt het gratis over om hem vervolgens te verkopen voor een half miljoen aan die zelfde club?
Dan sla je als Zwolle zijnde de plank flink mis.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it