Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Voorstopper

Citaat van: De Gast op juni 24, 2015, 07:36:54
Waarom was deze jongen eigenlijks vaste tribuneklant in een tweede seizoenshelft waarin het voetbal regelmatig niet om aan te gluren was. Vond hem zo slecht nog niet als ie inviel.

Denk dat het presteren op de training ook voor een groot deel bepaald of hij wel of niet speelt.

speculeter

Adje tekent ws een contract bij een club in de Verenigde Arabische Emiraten. ....tsja...

Gasgeve

Citaat van: speculeter op juni 25, 2015, 09:55:37
Adje tekent ws een contract bij een club in de Verenigde Arabische Emiraten. ....tsja...
In één klap financieel onafhankelijk en de top zal hij toch niet halen.

NRG

Citaat van: Gasgeve op juni 25, 2015, 10:26:51
In één klap financieel onafhankelijk en de top zal hij toch niet halen.


Precies.. Ik kan hem geen ongelijk geven.

de Schoot

Citaat van: speculeter op juni 25, 2015, 09:55:37
Adje tekent ws een contract bij een club in de Verenigde Arabische Emiraten. ....tsja...

Mooi ver weg.
Zien we die gelukkig niet meer elke week op de buis. #misselijkmannetje

sccambuurlwdd

Citaat van: de Schoot op juni 25, 2015, 14:34:53
Mooi ver weg.
Zien we die gelukkig niet meer elke week op de buis. #misselijkmannetje

Wat is er mis met Tiga?

SCCdrachten

Volgens LC heeft oud Cambuur Speler Judas Bijker bij zijn eerste  training een flinke aanvaarding gehad met zijn duitse vader Dwight Lodeweges. Hierbij is hij raar ten val gekomen en is met onbekend letsel overgebracht naar dierenkliniek tjongerschans waar hij 1 nacht voor observatie zal worden vast gebonden...

Goed begin van de dag dacht ik zo  :proost l0l

Lore

Citaat van: SCCdrachten op juni 26, 2015, 08:11:59
Volgens LC heeft oud Cambuur Speler Judas Bijker bij zijn eerste  training een flinke aanvaarding gehad met zijn duitse vader Dwight Lodeweges. Hierbij is hij raar ten val gekomen en is met onbekend letsel overgebracht naar dierenkliniek tjongerschans waar hij 1 nacht voor observatie zal worden vast gebonden...

Goed begin van de dag dacht ik zo  :proost l0l

:_schater :_schater :_schater

Voorstopper

Ik heb de LC niet maar vroeg me af of Judas B. ook met stront heeft zitten gooien in zijn verhaal gister in de LC, met de achtergrond waarom hij niet verlengd heeft bij ons. Of is hij netjes gebleven? En over zijn laatste weken bij onze club.

hobbes

#2289
Citaat van: Voorstopper op juni 26, 2015, 08:30:43
Ik heb de LC niet maar vroeg me af of Judas B. ook met stront heeft zitten gooien in zijn verhaal gister in de LC, met de achtergrond waarom hij niet verlengd heeft bij ons. Of is hij netjes gebleven? En over zijn laatste weken bij onze club.

De te verwachten woorden aanbieding en waardering in een zin. En dat het speelt vanaf maart. En geeft toe dat hij dom is geweest met zijn uitspraken.

Marc S

Ik denk overigens dat z'n fan/nieuwssite van die boeren problemen heeft met Nederlands. Die zien één supporter die wilt vechten met Bijker schijnbaar als meervoud.

scclwd

Citaat van: hobbes op juni 26, 2015, 08:42:41
De te verwachten woorden aanbieding en waardering in een zin. En dat het speelt vanaf maart. En geeft toe dat hij dom is geweest met zijn uitspraken.

Met de toevoeging dat geen enkel ander antwoord op de vraag, of hij ooit naar dkv zou gaan, juist was geweest.

Whoestemen

Dom stuk in zowel LC als FD, in LC ook even een sneer naar 'iemand van Cambuur' die gelekt zou hebben. Want zijn intimi zouden dat nooit doen (de ironie).

Verder doet hij net of hij maar één keus had en probeert hij zijn uitspraak een beetje goed te praten, maar geeft tevens aan dat het niet slim was.

Ook een beetje aandacht voor praat op straat en dergelijke. En wat ziet die gast eruit in dat verschrikkelijk lelijke shirt haha.

Ach, t is een beetje een dom jonkje. Gewoon nu geen aandacht meer aan geven. Wij zijn Cambuur! Spelers zijn geen supporters.

GOOD RIDDANCE en nu maar weer over echt belangrijke oud spelers als Diekhuzen!

Voorstopper

Lukoki gaat voor het grootste transferbedrag in de geschidenis van Olle naar Ludogorets. Jammer dat wij hem niet konden vastleggen, was een mooie investering geweest.

Jody Lukoki gaat definitief aan de slag bij PFK Ludogorets Razgrad. De transfer van de aanvaller is afgerond, bevestigen coach Ron Jans en directeur Gerard Nijkamp namens PEC Zwolle. Met Ludogorets gaat Lukoki een gooi doen naar een plek in de groepsfase van de Champions League.

Lukoki was deze week in Bulgarije voor besprekingen met Ludogorets. "Hij is gelukkig met zijn overgang", zegt Zwolle-coach Jans in De Stentor. Welke transfersom de club ontvangt voor de 22-jarige aanvaller, een jaar geleden overgekomen van Ajax, wil directeur Nijkamp niet zeggen. "Maar vergeleken met de investering die wij een jaar geleden in Lukoki hebben gedaan en de opbrengst van nu mogen we trots zijn."

Volgens de regionale krant is het 'aannemelijk' dat Lukoki de grootste transfer is in de historie van de club. De vleugelaanvaller, eerder op huurbasis actief voor Cambuur, had nog een contract tot 2017 in Zwolle.

In de voorronde van de Champions League speelt Lukoki met Ludogorets tegen FC Milsami Orhei uit Moldavië. Bij de Bulgaarse club staat in de persoon van Virgil Misidjan nog een Nederlander onder contrac

De Gast

Wonderbaarlijk dat zo'n jongen zoveel oplevert. Hadden wij maar eens zo'n mazzeltje. Hoor je straks niks meer van natuurlijk.