Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic


Grijskijkert

Citaat van: Lore op juni 23, 2015, 08:48:23
Compleet belachelijk bedrag voor zo'n speler!
Hier ook afgeschilderd als een blind paard en nog wat van die teksten, maar ondertussen veel geld opleveren voor hun club..
IN HENK WE TRUST!!!

De Gast

Conpleet belachelijk natuurlijk maar zo dreigen concurrenten als NEC Willem II Zwolle behoorlijk wat te vangen voor hun, toch ook niet geweldige, spelers. Zou mooi zijn als wij ook nog ergens iets aan gingen overhouden.

dizzhead

Citaat van: Lore op juni 23, 2015, 08:48:23
Compleet belachelijk bedrag voor zo'n speler!

Mee eens, maar zo zie je maar dat een keer de beker winnen en een keer de finale halen ook positieve effecten heeft op de transferwaarde van spelers. Met 2 jaar eredivisie, op de 12e plek zit je nog steeds rond de 750.000 euro voor je topspeler. Haal je een keer europees en kom je ver in de beker stijgt dit ook zo richting de miljoen.


Nog steeds kijk ik met afgunst naar Venlo. Daar hebben ze een aantal flinke klappers gemaakt in het verleden. Ik meen Amrabat, en natuurlijk Honda bijvoorbeeld.

zeewolde

Citaat van: dizzhead op juni 23, 2015, 09:46:19
Mee eens, maar zo zie je maar dat een keer de beker winnen en een keer de finale halen ook positieve effecten heeft op de transferwaarde van spelers. Met 2 jaar eredivisie, op de 12e plek zit je nog steeds rond de 750.000 euro voor je topspeler. Haal je een keer europees en kom je ver in de beker stijgt dit ook zo richting de miljoen.


Nog steeds kijk ik met afgunst naar Venlo. Daar hebben ze een aantal flinke klappers gemaakt in het verleden. Ik meen Amrabat, en natuurlijk Honda bijvoorbeeld.
met afgunst? Ze hebben er niet veel mee gedaan anders, ik kijk niet met afgunst naar jupiler clubs.

dizzhead

Citaat van: zeewolde op juni 23, 2015, 09:55:45
met afgunst? Ze hebben er niet veel mee gedaan anders, ik kijk niet met afgunst naar jupiler clubs.

Ik doel op de transferbedragen die ze hebben ontvangen. Ik neem aan dat je dat snapt - echt niet naar de club, geografische ligging of whatever. De competitie waar ze in spelen is totaal irrelevant. Als zou Cambuur 6e klasse zaterdagamateur worden, dat doet er toch niet toe? Of bij jou wel?

zeewolde

Citaat van: dizzhead op juni 23, 2015, 09:58:06
Ik doel op de transferbedragen die ze hebben ontvangen. Ik neem aan dat je dat snapt - echt niet naar de club, geografische ligging of whatever. De competitie waar ze in spelen is totaal irrelevant. Als zou Cambuur 6e klasse zaterdagamateur worden, dat doet er toch niet toe? Of bij jou wel?
ik snap je heel goed, ik bedoelvooral dat vvv ondanks die miljoenennu in de jupiler speelt.
en fan blijf ik altijd ongeacht de klasse of waar het stadion ligt. Alleen is de jupiler een gedrocht met die tweede elftalken erin.

Collingwood

Bob Schepers heeft toch nog een aanbieding van een profclub gekregen, hij kan bij Helmond Sport tekenen.
Kalmte alleen kan u redden.

Yellow Army

Citaat van: Collingwood op juni 23, 2015, 20:21:10
Bob Schepers heeft toch nog een aanbieding van een profclub gekregen, hij kan bij Helmond Sport tekenen.

Zou mooi zijn voor hem
Area 58

Collingwood

DKV heeft zich gemeld voor Ritzmaier...
Kalmte alleen kan u redden.

el haj

Citaat van: Yellow Army op juni 23, 2015, 20:36:58
Zou mooi zijn voor hem

Helmond is echt een gat (loopt Helmondse Cambuursupporter hier nog rond? :-P) maar ik gun 'm van harte om in het profvoetbal actief te blijven.

SCC

Zou mooi voor Bob wezen. Andere omgeving, waarbij de focus volledig op het voetbal kan liggen.

Hij is geen Sandor: na aantal jaren amateurvoetbal terug naar Bvo. Dus nu of nooit.
Blijft zonde, Bob had een prima dribbel, versnelling en een goede voorzet in beide benen. Door de zelf opgelegde druk, kwam het er alleen niet uit. Bob doet me denken aan Jordi Hoogstrate van Grunn/ PSV destijds: wellicht wat te intelligent of iig te veel een denker ipv doener, voor het betaalde voetbal.

De Gast

Waarom was deze jongen eigenlijks vaste tribuneklant in een tweede seizoenshelft waarin het voetbal regelmatig niet om aan te gluren was. Vond hem zo slecht nog niet als ie inviel.

666

Citaat van: De Gast op juni 24, 2015, 07:36:54
Waarom was deze jongen eigenlijks vaste tribuneklant in een tweede seizoenshelft waarin het voetbal regelmatig niet om aan te gluren was. Vond hem zo slecht nog niet als ie inviel.

Vond Ik wel.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander