Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

carlo de leeuw

#2115
Rosheuvel momentenvoetballer

wiekie1969

Meneer hansaplast trekt zijn pootjes terug in de duels. suurtsje!!!!!!!!!! :( :( :(

Henkinho

Mooi weer voetballer op een mooi veldje. Gelukkig hebben we kunstgras en gaat de zon vaker schijnen

Dokkumer

Citaat van: wiekie1969 op februari 21, 2015, 10:45:34
Meneer hansaplast trekt zijn pootjes terug in de duels. suurtsje!!!!!!!!!! :( :( :(
Meneer de azijnneukert is er oek weer. 1 mindere wedstried en wiekie groatbek skreeuwt weer om alles :R

Drankjestip foor dei, bitsje cyankali in dien azijn :R

wiekie1969

Citaat van: Dokkumer op februari 21, 2015, 12:03:22
Meneer de azijnneukert is er oek weer. 1 mindere wedstried en wiekie groatbek skreeuwt weer om alles :R

Drankjestip foor dei, bitsje cyankali in dien azijn :R


dur is maar 1 die zijn freet openhet en dat bist zelf juh :_schater

Dokkumer

Citaat van: wiekie1969 op februari 21, 2015, 12:24:16

dur is maar 1 die zijn freet openhet en dat bist zelf juh :_schater
Ach ja anderen foor suurtsje en Hansaplast uutmake is oek su normaal. Ast un kerel bist seist ut recht in sien gesicht.

SCC

Barto had gisteren in de punt gemoeten. Al zet je hem linksback, hij is als Dirk Kuijt: altijd een zesje.
De eerste helft werd de kopbal van Ogbeche geblokt door Marcellis. Rosheuvel probeert nog wat, maar daar zie je wel het inzicht van Barto. Hij loopt vooraf al een paar pasjes naar achteren en staat goed voor de afvallende bal. Overigens wordt zijn schot geblokt, weet niet of dat dan pech of onkunde is. Mijn punt, met hard werken en inzicht, ben je zelfs in dit huidige Cambuur dus nog basisspeler.

Op de samenvatting overigens goed te zien.

de Schoot

Waarom je tegenstander opzoeken als je er niet voorbij komt?
Had vaak genoeg de ruimte om 'm gelijk voor te slingeren.
Zaterdag maar weer hopen op beter.  :thumbsup

De Gast

Hoe geef ik een voorzet.. aardig materiaal om deze week mee aan de slag te gaan.

Dokkumer

Mooi artikel van Henk aan Huis over onze eeuwige 2e keeper, die in zijn carrière bij Cambuur slechts 1 helft in de competitie mocht keepen.

http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/45267/ambassadeur-van-der-berg-voelt-de-power-weer/

zeewolde

Tukker schreef het ook al, masr wat heeft Diemers zich goed ontwikkeld!

Sterk, snel en handig. Als utrecht hem kwijt wil weet ik nog wel een club voor hem 8)

denistel

ik denk dat die al1 nog maar hoger op gaat hoor nog steeds erg jongen en is echt gegroeid.mag alles winnen van mij
al1 niet van ons en dat doet ie prima toch.

sccleeuwarden

Hoeft hier echt niet terug te keren!!! veeeeelste veel eigenheimerig.

Cor

Citaat van: sccleeuwarden op maart 15, 2015, 13:53:01
Hoeft hier echt niet terug te keren!!! veeeeelste veel eigenheimerig.

:wall

Collingwood

Staat alweer op acht assists. Mooi aantal voor iemand die veel wedstrijden moet missen.
Kalmte alleen kan u redden.