Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

ruubmac

Citaat van: dizzhead op februari 17, 2015, 11:47:56
Beetje gevoel voor humor/sarcasme is ook wel op zijn plaats.  :insane

Precies!  :thumbsup Hoop natuurlijk dat deze topper de rest v.h. seizoen uitspeelt zonder kwaaltjes.

piene hassus

Al ist alleen maar de tuuswetstryden

piene hassus

su dat met inset te maken hewwe kenne?

Marc S

Inzet kan je ook een talent noemen, iets waar hij erg goed in is.

Lore

Citaat van: hobbes op februari 17, 2015, 11:52:39
Idd, als hij mentaal niet sterk was had hij allang niet meer gevoetbald. Elke keer die tegenslag van weer geblesseerd raken moet toch aan je vreten.

Voor zijn salaris zou ik ook wel continu willen revalideren!

Dokkumer

Citaat van: Lore op februari 17, 2015, 14:37:33
Voor zijn salaris zou ik ook wel continu willen revalideren!
Voor die anderhalve knaak en een bounty? Ik ben er echt heilig van overtuigd dat hij liever voor 50K telkens voetbalt dan voor 100K continu geblesseerd is.

CJ058

Citaat van: Dokkumer op februari 17, 2015, 15:52:38
Voor die anderhalve knaak en een bounty? Ik ben er echt heilig van overtuigd dat hij liever voor 50K telkens voetbalt dan voor 100K continu geblesseerd is.
Heeft hij niet een zogeheten 'pay if you play' contract? Of is dat De Ridder?

Cambuur058

hij heeft dat sowieso niet, dat was namelijk de reden dat hij niet bij pec zwolle bleef. Daar kreeg hij zo'n contract aangeboden

hobbes

Citaat van: Lore op februari 17, 2015, 14:37:33
Voor zijn salaris zou ik ook wel continu willen revalideren!

Onzin natuurlijk, als je zo'n instelling hebt wordt je nooit prof. Dan laat je het al eerder lopen.

Yellow Army

Citaat van: Marc S op februari 17, 2015, 13:10:00
Inzet kan je ook een talent noemen, iets waar hij erg goed in is.

Inzet en motivatie is absoluut een kwaliteit. Je kan Barto een beetje vergelijken met Kuijt. Geen gepolijste techniek, maar altijd 110% inzet.
Area 58

Casuals-lwd

Waren er meer spelers zoals Barto, werken en inzet (en nooit klagen) is ook een kwaliteit!!  |:)


drg

Ik denk zelfs mentaal een van de beste spelers die we hebben. En hij blijkt ook gewoon niet kapot te krijgen.  :thumbsup

Stiekem vind ik het bijna jammer dat we Ogbeche hebben.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Hij heeft wel meer talenten:

Inzet,
doorzettingsvermogen,
inzicht,
werklust,
scorend vermogen,
conditionele kracht,
tactisch vermogen,
overzicht,
geen blessure gevoeligheid
mentale weerbaarheid
teamspeler

Eigenlijk ontbreken alleen de fluwelen techniek en de snelheid


Henk, held, bedankt

wiekie1969

Citaat van: John Hiatt op februari 17, 2015, 11:00:20
Gekneusde oorlel. Drie tot vier weken uitgeschakeld.



whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :_schater :_schater :_schater