Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Vedetski

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 17, 2015, 18:28:40
Hij heeft wel meer talenten:

Inzet,
doorzettingsvermogen,
inzicht,
werklust,
scorend vermogen,
conditionele kracht,
tactisch vermogen,
overzicht,
geen blessure gevoeligheid
mentale weerbaarheid
teamspeler

Eigenlijk ontbreken alleen de fluwelen techniek en de snelheid

Barto is een echte topsporter met een ijzeren motivatie. Zulken zijn inderdaad schaars tegenwoordig, mannetjes die er één seizoen 20 intrappen verkassen naar het buitenland voor een paar miljoen en hoeven nooit weer te werken, en veranderen zo in luie varkens..... Barto is het tegenovergestelde. Heb bewondering voor hem
:koffie

Eewal

Mooie woorden voor Barto hierboven, maar als er de volgende wedstrijd weer twee ballen van zijn voet springen wordt er door velen weer om een wissel gevraagd. Betrekkelijk wereldje, dat voetbal, zeker voor Barto.

pvanbuijtene

hoop sowieso dat we nu ff ophouden met zeuren op spelers als ze wat minder zijn... wat deze gasten hebben laten zien in de derby verdienen ze wel ff wat krediet!

Lore

Citaat van: hobbes op februari 17, 2015, 16:41:23
Onzin natuurlijk, als je zo'n instelling hebt wordt je nooit prof. Dan laat je het al eerder lopen.

Is het daar mis gegaan met mijn carrière  :zweep

Collingwood

Ondanks al het blessureleed is Narsingh van absolute meerwaarde voor Cambuur. Heeft al 5 assists gegeven en 31 kansen gecreëerd. (Volgens voetbalzone, ga er maar vanuit dat zij dat goed hebben uitgezocht. Dat van die assists klopt in ieder geval.)

Dat is (ongeveer) even veel dan bijvoorbeeld Ryan Thomas, Edouard Duplan, Jesper Drost en Bryan Linssen en maar amper minder dan bijvoorbeeld Anwar El-Ghazi, Roland Alberg en Jarchinio Antonia. Kun je nagaan wat er zou gebeuren als hij altijd zou spelen...
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Voor ons een absolute topper.
En wees id maar blij dat hij geen heel seizoen speelt en opvalt want dan was hij na dit seizoen weggeweest.

CJ058

Citaat van: Cambuur058 op februari 17, 2015, 16:00:42
hij heeft dat sowieso niet, dat was namelijk de reden dat hij niet bij pec zwolle bleef. Daar kreeg hij zo'n contract aangeboden
Oke, dan is het dus de Ridder. Om het even

Collingwood

Update 18 februari 16.45 uur - Rechter vindt onvoldoende bewijs voor veroordeling Lukoki
Jody Lukoki is door de rechtbank in Amsterdam vrijgesproken van heling van een kostbaar horloge. Justitie had twee weken geleden nog een boete van 3000 euro geëist, maar de rechter vindt dat er onvoldoende bewijs is om Lukoki te veroordelen. Dat meldt het ANP. De rechtbank oordeelde dat medeplegen 'bewuste samenwerking tussen de daders vereist' en daar was niet voldoende bewijs voor.

Bron: voetbalzone.nl
Kalmte alleen kan u redden.

ruubmac

Tof dat ie er weer bij is vanavond!!! Die gaat hopelijk het verschil maken vanavond  :thumbsup

speculeter

Citaat van: ruubmac op februari 20, 2015, 14:57:08
Tof dat ie er weer bij is vanavond!!! Die gaat hopelijk het verschil maken vanavond  :thumbsup
eerst de warming up maar afwachten :_schater

ruubmac

Citaat van: speculeter op februari 20, 2015, 15:35:45
eerst de warming up maar afwachten :_schater

En ik dacht nog niet al te voorbarig te zijn... 8P

Eewal

Poeh, wat was jij slecht!

AL

Mag narsingh ook eens slecht spelen?
Was de eerste keer.
Heb me meer geërgerd aan Rosheuvel die mij tot nu toe vies tegenvalt.

666

Citaat van: AL op februari 21, 2015, 08:03:35
Mag narsingh ook eens slecht spelen?
Was de eerste keer.
Heb me meer geërgerd aan Rosheuvel die mij tot nu toe vies tegenvalt.

Rosheuvel kan mij ook niet bekoren, moet je maar eens kijken hoe hij voetbalt. Hij speelt iedere wedstrijd reactievoetbal, hierdoor is hij altijd te laat in zijn vervolgactie. Als hij met een man mee moet lopen is hij altijd net iets te laat, onbegrijpelijk voor een man met snelheid. Als hij anticipeert (ipv reageert) op een spelsituatie gaat hij beter staan en krijgt hij vaker de bal. Dit is zowel aanvallend als verdedigend.

Oh ja en hij is bang voor duels, hij houdt in als er een dreigend duel plaats vind. Je moet er maar eens op letten. Hij moet wat harder worden dan wint hij ook duels naar voren toe.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander