Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op april 19, 2013, 12:15:37
Mooie woorden van Ruud, hij mag volgende week bij 6-0 een goaltje maken ;)

Overigens het stukje maar even verplaatst naar dit topic, nergens voor nodig om hiervoor een nieuw topic te openen.

Heb je met die Jonkies dokkumer  ;)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

rody rules

hij wil gewoon geen goal tegen ons maken omdat ie het ons zo gunt!

|:) ruudje!  _O_

Dokkumer

Citaat van: Destroyer op april 19, 2013, 12:30:05
Heb je met die Jonkies dokkumer  ;)
Kwestie van geduldig en liefdevol opvoeden ;)

M.a.w. volgende week vrijdag maar even ouderwets Athleticoën :devil

Cambuur LWD

Citaat van: Destroyer op april 19, 2013, 12:30:05
Heb je met die Jonkies dokkumer  ;)

Citaat van: Dokkumer op april 19, 2013, 15:42:51
Kwestie van geduldig en liefdevol opvoeden ;)

Hahah ik ben geen klein kind hoor. De jonge en wilde jaren zijn al voorbij.. helaas!
Had een aparte topic van gemaakt, omdat je dan veel meer mensen bereikt.
Je ziet nu dat er veel minder op gekeken en gereageerd wordt, dan als er een nieuw topic van wordt gemaakt.
Het zal leuk zijn als we Ruud nog een mooi gebaar geven als blijk van waardering voor zijn Cambuurjaren.

Maar als het bericht verplaatsen een beleid is van het Forum, dan pech gehad!  |:)

Dokkumer

Jonkies als in forumgangers, daarin ben je nog wel een jonkie :devil
Je intentie is goed, alleen als we over elke scheet een topic moeten openen dan is het einde zoek en het is hier al een heerlijk ouderwetse chaos :D

denistel

Citaat van: Goudvinger op april 19, 2013, 11:48:13
Bloemetje namens de supporters? En vanzelfsprekend even toezingen. In ieder geval zaak om hem een mooi afscheid te geven, zodat hij het niet alleen hoeft te doen met een treurige ambiance in z'n laatste thuiswedstrijd in Emmen.

at ie de kans krijgt om 3 x te scoren zal ie het heus niet laten hoor....ik zing liver voor onze eigen spelers

Mp

Citaat van: Cambuur LWD op april 19, 2013, 17:38:15
Hahah ik ben geen klein kind hoor. De jonge en wilde jaren zijn al voorbij.. helaas!
Had een aparte topic van gemaakt, omdat je dan veel meer mensen bereikt.
Je ziet nu dat er veel minder op gekeken en gereageerd wordt, dan als er een nieuw topic van wordt gemaakt.


Het zal leuk zijn als we Ruud nog een mooi gebaar geven als blijk van waardering voor zijn Cambuurjaren.

Maar als het bericht verplaatsen een beleid is van het Forum, dan pech gehad!  |:)

Dan kun je wel bezig blijven om al de ex spelers iets te geven, volgend seizoen vertrekken er weer 15. Ruud geilt er op dat hij weer toegezongen wordt, maar wat heeft hij nu eigenlijk gepresteerd hier?

Goudvinger

Groot interview met Johan Derksen over Cambuur en de tijd die hij hier doorbracht in de LC.

Ronnie tng

Zou jij/iemand anders het stuk willen scannen?  |:)

Dokkumer

Citaat van: Mp op april 20, 2013, 09:16:58
Dan kun je wel bezig blijven om al de ex spelers iets te geven, volgend seizoen vertrekken er weer 15. Ruud geilt er op dat hij weer toegezongen wordt, maar wat heeft hij nu eigenlijk gepresteerd hier?
In Mammaloe genoeg in ieder geval :devil




AL

Tekent volgende week (waarschijnlijk) bij.
Lodeweges wil een voetballende spits en lijkt Barto de voorkeur te geven boven Hemmen!!

gobo

Citaat van: AL op april 20, 2013, 13:43:44
Tekent volgende week (waarschijnlijk) bij.
Lodeweges wil een voetballende spits en lijkt Barto de voorkeur te geven boven Hemmen!!

Hoop dat hij dan goed genoeg is voor de eredivisie! :devil
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....