Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: AL op april 20, 2013, 13:43:44
Tekent volgende week (waarschijnlijk) bij.
Lodeweges wil een voetballende spits en lijkt Barto de voorkeur te geven boven Hemmen!!
Bla bla bla ..wat wil je daar nu mee zeggen dan .Dat Barto voetballend beter is dan Hemmen? echt niet .Barto speelt nu 3 knappe wedstr en nu is ie opeens beter dan Hemmen zeker .Hemmen kan alles. Links rechts .sterk in de lucht ,tactisch sterk ,technisch ook nog sterk en fysiek sterk .Kortom een topper voor ons .Begon weer in een goede vorm te komen nadat ...weg was

denistel

Citaat van: sunderland op april 20, 2013, 20:47:09
Bla bla bla ..wat wil je daar nu mee zeggen dan .Dat Barto voetballend beter is dan Hemmen? echt niet .Barto speelt nu 3 knappe wedstr en nu is ie opeens beter dan Hemmen zeker .Hemmen kan alles. Links rechts .sterk in de lucht ,tactisch sterk ,technisch ook nog sterk en fysiek sterk .Kortom een topper voor ons .Begon weer in een goede vorm te komen nadat ...weg was

barto is echter wel een spelers die ruimtes beter benut en voor uitwedstrijden zeker gevaarlijker maar das mijn mening.

vialli

Citaat van: denistel op april 20, 2013, 22:26:23
barto is echter wel een spelers die ruimtes beter benut en voor uitwedstrijden zeker gevaarlijker maar das mijn mening.


Dat klopt en ik hoop dat ie ons naar de Eredivisie knalt :proost

MP4L

Citaat van: vialli op april 21, 2013, 22:48:05

Dat klopt en ik hoop dat ie ons naar de Eredivisie knalt :proost

Mij maakt het niet uit wie ons naar de eredivisie knalt, zolang het maar behaald word :P

papagaaiensoep

Citaat van: AL op april 20, 2013, 13:43:44
Lodeweges wil een voetballende spits en lijkt Barto de voorkeur te geven boven Hemmen!!

Dat zal toch zeker niet ey .... Hemmen is m.i. toch wel even klassen beter dan Barto. Okay, ietwat andere type spits, maar toch. Liekt mij wel een duudelijke zaak. Hopelijk met Hemmen naar de ED!

oost058

"Viezerik viezerik", kreeg je toen nog naar je hoofd, bij een middelvinger, haha...
En mooi shirt trouwens, op die foto

Baresi

Kan ook in 4 4 2 spelen met Hemmen,dus vele variaties mogelijk!Mooi dat we 2 super spitsen hebben!Barto mooi bij  :scc blijven want je bent belangrijk,vandaag tegen emmen uit weer n goal en n assist.Nog mensen die twijfelen over deze jongen stuur ik door naar emmen want daar zit iemand met veel tijd over. :)

sunderland

Barto beste wedstr gespeeld ,veel aanspeelbaar en veel beweging .

gewoon een fan

Ook Barto speelde een hele goede wedstrijd,ik moet eerlijk toegeven dat hij elke week beter en beter wordt  _O_
Kun je zien wat vertrouwen met je doet  :proost

mario

Uitstekend gespeeld, maar het killer instinct wat Hemmen heeft, heeft Barto niet. 1e Goal van Hemmen was pure klasse, uitermate knap in het hoekje neergelegd. Hemmen en Barto hebben wel een goede klik, vrijdag maar zo beginnen.

Drumfather SCC

Vandaag gehoord dat HHC Hardenberg interesse heeft omdat hij nog niet heeft verlengd  :_schater

Yellow Army

Hemmen-Barto koningskoppel  |:) |:) |:)
Area 58

Baresi

Citaat van: Goudvinger op maart 11, 2013, 10:42:48
Barto heeft mij nimmer kunnen overtuigen van zijn toegevoegde waarde aan een Cambuur dat mee wil spelen om promotie. Hij heeft genoeg kansen gehad. Prima inzet, aardige gast, maar komt gewoon tekort voor het niveau dat wij met z'n allen nastreven.
en........?

sunderland

Citaat van: Baresi op april 23, 2013, 21:16:36
en........?
toen had je moeten reageren niet nu .Je weet nu niet wat je ziet bij Barto ,bal aannames kopduels technisch alles gaat goed |:)

sunderland

Rick Hooyboer vrijdag ook aanwezig |:) Vrijdag gekkenhuis :thumbsup :thumbsup :thumbsup