Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Clint

Citaat van: punkman op april 17, 2013, 19:15:55
aldus  zaakwaarnemer Zabih Etemadi

Is dat de Zabih Etemadi die ooit nog voor Cambuur heeft gespeeld?

dit is mien club

Barto schiet ons naar het Kampioenschap |:)
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Galdiano

Citaat van: clint op april 18, 2013, 11:07:29
Is dat de Zabih Etemadi die ooit nog voor Cambuur heeft gespeeld?

Ja, nog even bij Harkema gespeeld, en nu zaakwaarnemer.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Goudvinger

Zaakwaarnemer. Alleen bij horen van het woord staan mij de nekharen al overeind.  :X

Yellow Army

Area 58

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op april 18, 2013, 11:15:16
Ja, nog even bij Harkema gespeeld, en nu zaakwaarnemer.
Dat is toch logisch, anders wordt zo'n speler genaaid waar hij bij staat.. Ik ben ook geen voorstander van een zaakwaarnemer(die vele % pakken), maar het gaat vooral om het juridische gedeelte want een gemiddelde speler(mens) heeft geen verstand van contracten..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Paul Beekmans heeft te horen gekregen dat hij mag vertrekken bij Almere City FC. Hoofdtrainer Fred Grim vertelde dit in een onderhoud met de middenvelder. Dit ondanks een doorlopend contract tot medio 2014.

"Ik heb hem verteld dat hij niet direct in mijn plannen voorkomt en dat hij weg mag. Dit is namelijk niet ideaal voor hem", zo liet Grim weten. Beekmans gaf ook een reactie tegenover Almere Vandaag. "Ik ben nog niet in gesprek met andere clubs, maar ik heb mijn zaakwaarnemer verteld dat ik weg mag. Ik denk dat het na de laatste competitiewedstrijd gaat lopen", zei de 31-jarige voetballer.

De algemene verwacht voor dit seizoen was dat de oud-speler van FC Den Bosch, SC Cambuur Leeuwarden en Gold Coast United een sleutelrol zou gaan vervullen. Al vroeg in het seizoen kreeg Beekmans echter een conflict met de toenmalige coach Dick de Boer. Met nog twee competitieduels op het programma heeft de speler veertien wedstrijden op zijn teller staan. Hij scoorde één keer.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/193927/Almere_City_laat_middenvelder_met_doorlopend_contract_vertrekken#ixzz2QovSTFzo
IN HENK WE TRUST!!!

Yellow Army

Citaat van: grijskijker op april 18, 2013, 15:06:35
Dat is toch logisch, anders wordt zo'n speler genaaid waar hij bij staat.. Ik ben ook geen voorstander van een zaakwaarnemer(die vele % pakken), maar het gaat vooral om het juridische gedeelte want een gemiddelde speler(mens) heeft geen verstand van contracten..

Ik had anders ook geen "zaakwaarnemer" mee naar mijn sollicitatiegesprekken, maar heb toch een prima contract. Denk dat het meer een tijdskwestie is zodat de speler zich 100% op het voetbal kan focussen.
Area 58

papagaaiensoep

Citaat van: dit is mien club op april 18, 2013, 11:09:07
Barto schiet ons naar het Kampioenschap |:)

Het ok nog wat goed te maken na die dramatische pass in de laatste minuut tegen VVV uut vorig jaar.

Ik zie Barto als een prima spits voor niveau JL. Ken ok wel afmake, maar nog wat te weinig genadeloos. Het wel eens wat teveel kansen nodig. Ok niet de beste voetballer van het stel muk zegge, wel eens wat houterig. Maar nog wel steeds beter dan ik zelf bin  :_schater

Cambuur LWD

Ruud ter Heide wordt de komende twee duels van FC Emmen gespaard. De topscorer van de Jupiler League-club zegt het profvoetbal na dit seizoen vaarwel. Omdat de spits in de laatste twee competitiewedstrijden in actie wil komen en momenteel niet helemaal fit is, zit hij vrijdag- en maandagavond op de bank. De Drentenaren spelen dan thuis tegen Almere City FC en SC Cambuur Leeuwarden.

Uit tegen Cambuur en voor eigen publiek tegen FC Oss kan Ter Heide dan spelen. "Ik heb Ruud gevraagd wat hij wilde, want als ik hem tegen Almere City en maandag thuis tegen Cambuur laat starten is de kans aanwezig dat hij geblesserd is voor de laatste twee duels. Hij wil zelf heel graag nog in het stadion van zijn oude club spelen en daarna in de thuiswedstrijd tegen FC Oss met een mooie bos bloemen van het veld stappen", vertelt Emmen-trainer Joop Gall aan RTV Drenthe.

"Ik vind ook dat Ruud dat verdiend heeft, ondanks ons issue in de eerste helft van de competitie. Ik verweet hem iets, hij was het daar niet mee eens. Dat was zijn goed recht. Daarna heeft hij het overigens goed opgepakt. Maar dat geschil is veel te klein om hem geen waardig afscheid te bieden voor alles wat hij voor deze club, maar ook andere clubs heeft betekend", zegt de oefenmeester, die Wout Weghorst als vervanger opstelt. Jorrit Kunst, Said Bakkati en Tom Hiariej zijn de andere geblesseerden.

Bron: http://www.soccernews.nl/news/194012/FC_Emmen_spaart_Ter_Heide_voor_waardig_afscheid_in_slotduels

Goudvinger

Bloemetje namens de supporters? En vanzelfsprekend even toezingen. In ieder geval zaak om hem een mooi afscheid te geven, zodat hij het niet alleen hoeft te doen met een treurige ambiance in z'n laatste thuiswedstrijd in Emmen.

Bas058

Citaat van: Goudvinger op april 19, 2013, 11:48:13
Bloemetje namens de supporters? En vanzelfsprekend even toezingen. In ieder geval zaak om hem een mooi afscheid te geven, zodat hij het niet alleen hoeft te doen met een treurige ambiance in z'n laatste thuiswedstrijd in Emmen.

Zou idd een leuk gebaar zijn. Mooi dat hij aangeeft dat hij hier graag nog een keer wil spelen in ons stadion!  _O_
Het geel en blauw zit in mien bloed!

Destroyer

Nogmaals jammer dat hij het hier niet echt heeft kunnen maken. Dat Cambuur nog steeds in zijn hart zit is fantastisch.

Ruudje Mamaloe we drinken er nog 1 op je  ;) :proost |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Mooie woorden van Ruud, hij mag volgende week bij 6-0 een goaltje maken ;)

Overigens het stukje maar even verplaatst naar dit topic, nergens voor nodig om hiervoor een nieuw topic te openen.

Dokkumer

Waarom het Vosselman niet fut sien kontrakt en salaris inleverd om ut goed te maken? :devil

Waar Hemmen meer het diepe aanspeelpunt is, maakt Barto vaak meer de ruimte voor de opkomende mensen, dat levert ook weer het nodige gevaar op. Overigens zijn eerste van zondag was echt wel een typische spitsengoal... Lage bal voor, jezelf ertussen wurmen en katsjingggggg. Gewoon een lekker nuttige spits op dit niveau.