Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Overigens is de VI ook knettergek geworden, die hebben Barto vorig seizoen als beste speler beoordeeld. Die lui hebben er echt geen verstand van.  l0l

Delamere

Citaat van: Dokkumer op augustus 03, 2013, 11:23:09
Mijn 2 centen... Puur als spits is Hemmen absoluut beter. Echter met Barto houd je meer voetbal in de ploeg, misschien minder scorend vermogen voorin, maar wel ruimte voor de komende mensen die ook kunnen scoren. Twee verschillende types spitsen.
Barto in de basis morgen? Kun je Hemmen eventueel nog inzetten als breekijzer. Hopelijk scherpt Michiel daarvan op... Schijnt dat hij ook iets te gemakkelijk is momenteel...
Ben het helemaal met je eens!

SCCRulez

Barto is een prima speler voor de breedte; altijd goede inzet en heeft zeker zijn kwaliteiten. Ik vind echter Hemmen wel een klasse beter als spits en zeker nu met jongens als Lukoki en Feldballe op vleugels verwacht ik meer hoge voorzetten dan uitgespeelde aanvallen. In kopduels zie ik Hemmen als betere kopper en is effectiever in afronding.

0517

Tja, wat heb je aan een voetballende spits? Dat moet op het middenveld gebeuren. In de spits moet een goalgetter komen en dat is Hemmen!

Lore

Citaat van: Delamere op augustus 03, 2013, 10:58:05
Als je zegt niet met mensen zoals ik (die wel begrip hebben voor de keuze van Barto boven Hemmen) in discussie te willen snap ik niet waarom je dan nog wel steeds terugkomt om je mening aan mij op te dringen.
Blijf lekker hangen in je adoratie voor Hemmen, ik vind zowel Barto als Hemmen ongeschikt voor de Eredivisie maar voor het voetballende aspect vind ik Barto beter (of minder slecht). Maar als jij voorzitter van de Hemmen fanclub wilt worden gun ik je dat van harte. Ik ga er alleen geen lid van worden.

Nou, ook ik heb bij beide twijfels! Alleen Hemmen kan wel een killer zijn, waar Barto echt heel veel kansen nodig heeft. Ik denk dat wij maar een paar kansen gaan krijgen en dus heb ik liever Hemmen dan Barto. Dat voetballen moet de anderen dan maar gaan doen!

0517

Citaat van: Delamere op augustus 03, 2013, 10:02:33
Daarin is Hemmen inderdaad de overtreffende trap.

Hemmen staat gewoon altijd scherp en derhalve maakt hij ook zoveel goals. In de Ere-divisie zullen we nog minder kansen krijgen welke beter moeten worden benut. Op goals worden we afgerekend. In de laatste wedstrijden waarin Barto een aantal keerde scoorde weet iedereen hopelijk nog wel hoeveel kansen hij daarvoor nodig had!


0517

Citaat van: Lore op augustus 03, 2013, 11:46:38
Nou, ook ik heb bij beide twijfels! Alleen Hemmen kan wel een killer zijn, waar Barto echt heel veel kansen nodig heeft. Ik denk dat wij maar een paar kansen gaan krijgen en dus heb ik liever Hemmen dan Barto. Dat voetballen moet de anderen dan maar gaan doen!

Exact!

Dokkumer

Citaat van: 0517 op augustus 03, 2013, 11:47:18
Hemmen staat gewoon altijd scherp en derhalve maakt hij ook zoveel goals. In de Ere-divisie zullen we nog minder kansen krijgen welke beter moeten worden benut. Op goals worden we afgerekend. In de laatste wedstrijden waarin Barto een aantal keerde scoorde weet iedereen hopelijk nog wel hoeveel kansen hij daarvoor nodig had!
Hij staat vaak ook wel té scherp ;)
Overigens is hij volgens Denistel niet helemaal scherp nu, vandaar dat hij op de bank zit. Prikkelen...

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: cambuurlegend op augustus 03, 2013, 09:21:16
Wat een onzin zeg Barto word deze maand 29 jaar oud , daar zit helemaal geen rek meer in , en ook al zal hij beter worden dan is het nog te slecht voor de eredivisie.

Lieve legend,

Bedankt dat je toch met ons in gesprek blijft _O_ _O_

Tuurlijk besef ik dat het een bijna absurde gedachte is dat Barto als 29jarige veteraan zich nog aan het ontwikkelen is. Maar toch heb ik dat gevoel. De beste trainers zien dingen die anderen niet zien, en ik denk dat Henk dat bij hen doet. Ik heb hem bij de training (en oefenpotje) gezien en hij heeft een superconcentratie en een discipline om zich te verbeteren. En als hij het niet haalt zal ik de eerste zijn om dat toe te geven en Hemmen naar voren schreeuwen!!

Maar Schaken haalkde Oranje als dertiger! Barto naar Rio!!!!
Henk, held, bedankt

Ronald

Ik hrb 2 wedstrijden in de voorbereiding.bekeken, maar daarin oogde barto veel scherper en fitter dan hemmen. Hemmrn sjokte wat rond in het veld na een aantal mislukte acties en het kopje en de schouders gingen omlaag. Ik kan de keuze voor barto daarom wel begrijpen, ook met het oog op het teamwerk. Barto voetbalt meer mee dan hemmen, zelfs verdedigend. Het is alleen jammer dat hij zoveel kansen nodig heeft. We zullen zien wat het wordt. Het zijn beide goede spitsen voor in de jupilerleague, maar eredivisie? Ik heb mijn twijfels. Ik vind hemmen wel wat hebben van Jack Tuyp een goudhaantje in de jupiler league, maar hoger op lukt het niet. Barto zou je kunnen vergelijken met noem maar iemand die hard werkt, maar waarbij het steeds net niet is

Collingwood

Op voorhand enorme twijfels over deze beslissing van de TS, ik vind Hemmen echt een paar klasses beter dan Barto. In de TS heb ik echter alle vertrouwen , dus oordelen stel ik liever uit tot na de wedstrijd.
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

[quote author=Kuzmanovic-Apeldoorn link=topic=117.msg27588#msg27588 date=

hij heeft een superconcentratie en een discipline om zich te verbeteren. En als hij het niet haalt zal ik de eerste zijn om dat toe te geven en Hemmen naar voren schreeuwen!!

Maar Schaken haalkde Oranje als dertiger! Barto naar Rio!!!!
[/quote]

Dan mag hij die superconcentratie wel eens gaan gebruiken om kansen te benutten! Daar draait het toch in eerste instantie om?

cambuurlegend

Citaat van: Delamere op augustus 03, 2013, 10:58:05
Als je zegt niet met mensen zoals ik (die wel begrip hebben voor de keuze van Barto boven Hemmen) in discussie te willen snap ik niet waarom je dan nog wel steeds terugkomt om je mening aan mij op te dringen.
Blijf lekker hangen in je adoratie voor Hemmen, ik vind zowel Barto als Hemmen ongeschikt voor de Eredivisie maar voor het voetballende aspect vind ik Barto beter (of minder slecht). Maar als jij voorzitter van de Hemmen fanclub wilt worden gun ik je dat van harte. Ik ga er alleen geen lid van worden.

Het gaat helemaal niet om voorzitter van de Hemmen fanclub willen zijn , want ook Hemmen heeft zijn tekortkomingen dat zie ik ook wel . Waar het mij omgaat is dat wanneer je 3 spitsen tot je beschikking hebt , het in mijn optiek volkomen logisch is om de beste spits op te stellen. Dat er mensen zijn die denken dat er met Barto in de spits beter gevoetbald is voor mij onbegrijpelijk, wat verstaan die mensen onder beter voetballen dan ? Heel hard achter een breedtepass van een centrale verdediger naar een back aan rennen ? Niemand die mij gaat vertellen dat Barto heel slim positie kiest, een goede balaanname heeft , balvast is en daarom een meerwaarde is want dat is gewoon niet zo.

Josli

Ik snap de discussie niet zo. Het feit dat Barto speelt heeft vooral te maken met een dramatische voorbereiding van Hemmen. Iedereen die nu roept dat Hemmen moet gaan spelen, heeft blijkbaar nog geen wedstrijden gekeken.Dan zou ik als trainer toch liever de misschien beperktere Barto opstellen, waarvan je zeker weet dat hij de ballen uit zn broek gaat werken. Al had ik heel misschien toch Brands wat meer in de punt geprobeerd in de voorbereiding.

zeewolde

Citaat van: cambuurlegend op augustus 03, 2013, 13:55:04
Het gaat helemaal niet om voorzitter van de Hemmen fanclub willen zijn , want ook Hemmen heeft zijn tekortkomingen dat zie ik ook wel . Waar het mij omgaat is dat wanneer je 3 spitsen tot je beschikking hebt , het in mijn optiek volkomen logisch is om de beste spits op te stellen. Dat er mensen zijn die denken dat er met Barto in de spits beter gevoetbald is voor mij onbegrijpelijk, wat verstaan die mensen onder beter voetballen dan ? Heel hard achter een breedtepass van een centrale verdediger naar een back aan rennen ? Niemand die mij gaat vertellen dat Barto heel slim positie kiest, een goede balaanname heeft , balvast is en daarom een meerwaarde is want dat is gewoon niet zo.

Als je Schokker gebruikt als buiten, kun je beter met barto spelen, combineren beter en vinden elkaar beter.
Als je straks met Lukoki en Feldballe gaat spelen kun je het beste met Hemmen spelen.