Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

denistel

diemers 67e min ingevallen en schepers 77e min er in gekomen.

Yellow Army

Citaat van: Lore op juli 18, 2013, 22:18:54
Niet gekeken, maar Cambuur Twitter dat zij i derdaad hun Europese debuut hebben gemaakt, wel verloren met 2 - 1

:0= BLA-MA-GE
Area 58

Lore

Citaat van: Yellow Army op juli 18, 2013, 23:56:28
:0= BLA-MA-GE

Absoluut! Utrecht zijn wij dus ook al weer voorbij!  :_schater

speculeter

Sierd vd berg,doelman geweest bij ons,word de nieuwe
keeperstrainer bij Groningen.

Ruppppert

Reza in de belangstelling van Groningen en Heracles
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=192731




Yellow Army

Arts naar jong fc groningen
Area 58

Dokkumer


Stiens

"Bob Schepers is opgenomen in de voorselectie van Jong Oranje voor een duel op 14 augustus tegen Tsjechiƫ. Op 9 augustus hoort de aanvaller annex middenvelder van FC Utrecht of hij tot de definitieve selectie behoort."

KristCambuur

Citaat van: Stiens op augustus 01, 2013, 15:47:53
"Bob Schepers is opgenomen in de voorselectie van Jong Oranje voor een duel op 14 augustus tegen Tsjechiƫ. Op 9 augustus hoort de aanvaller annex middenvelder van FC Utrecht of hij tot de definitieve selectie behoort."
Mooi nieuws voor een prima speler! #CAMBUURman   |:)
Cambuur till I die!

richard

Pffffffff basis, ik hoop dat je ons gaat verbazen maar mijn kijk op voetbal heeft me niet vaak in de steek gelaten.......HEMMEN!!!

denistel

Citaat van: LwD-West op mei 01, 2013, 19:06:02
Martijn begint steeds beter te draaien onder leiding van Henk, ik vind hem een goede speler maar ik weet dat hij nog beter kan. Ga zo door  :0= Barto

er is nog veel werk aan de winkel hoor,,,,aanmames -fysiek - dodelijk voor de goal,,,maar we zullen het zien

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op augustus 03, 2013, 08:14:29
er is nog veel werk aan de winkel hoor,,,,aanmames -fysiek - dodelijk voor de goal,,,maar we zullen het zien

Een van de spelers waar de meningen het meest over zijn verdeeld, opvallend! Hemmen is als voetballer klaar, zal wat meer ervaring krijgen maar kan zijn kunstje al. Hemmen maakt mooiere doelpunten, van egels uit en Emmen uit de 1ste droop de schoonheid en klassen af!

Van Barto (en ook trouwens van Oebele) heb ik het idee dat er nog veel meer in zit, alsof het nog relatief jonge spelers zijn (ondanks hun leeftijd). Je ziet ze (met ups en downs) groeien! Ik ben grote fan van Barto als speler en als mens, hoe hij contact zoekt met het publiek na een goal en na de wedstrijd (in plaats van die egotripperij van sommigen) vind ik prachtig.

Misschien de belangrijkste reden dat ik vertrouwen in hem heb is dat Henk vertrouwen in hem heeft en in Henk heb ik enorm veel vertrouwen! _O_ _O_
Henk, held, bedankt