Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

cambuurlegend

Citaat van: LwD-West op mei 01, 2013, 19:06:02
Martijn begint steeds beter te draaien onder leiding van Henk, ik vind hem een goede speler maar ik weet dat hij nog beter kan. Ga zo door  :0= Barto

Wat een onzin zeg Barto word deze maand 29 jaar oud , daar zit helemaal geen rek meer in , en ook al zal hij beter worden dan is het nog te slecht voor de eredivisie. Belangrijkste eigenschappen voor een spits : Afwerken ( Drama) Bewegen zonder bal ( Drama ) Balaanname( Drama) Techniek ( Zeer beperkt) Dribbelen ( Lachwekkend) Koppen ( Zeer Matig) Concentratie ( Drama) Beslissingen ( Drama) Snelheid ( Redelijk) Eerste meters ( Redelijk) Kracht ( Drama). Als deze jongen niet uit de koker van Henk zou komen , had hij zondag niet in de de basis gestaan neem dat nou maar van mij aan. Hemmen is aantoonbaar beter op bijna al deze onderdelen maar zit gewoon op de bank  :0= ONVERKLAARBAAR !!!!!!

poelie-lwd

Ik had ook voor Hemmen gekozen met Brands als eventuele vervanger.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

pvanbuijtene

Kan me eigenlijk geen fuck schelen wat iedereem vam Barto vind...
Als we hem maar de volledige steun en vertrouwen geven in de wedstrijd tegen nac.

Lore

Citaat van: cambuurlegend op augustus 03, 2013, 09:21:16
Wat een onzin zeg Barto word deze maand 29 jaar oud , daar zit helemaal geen rek meer in , en ook al zal hij beter worden dan is het nog te slecht voor de eredivisie. Belangrijkste eigenschappen voor een spits : Afwerken ( Drama) Bewegen zonder bal ( Drama ) Balaanname( Drama) Techniek ( Zeer beperkt) Dribbelen ( Lachwekkend) Koppen ( Zeer Matig) Concentratie ( Drama) Beslissingen ( Drama) Snelheid ( Redelijk) Eerste meters ( Redelijk) Kracht ( Drama). Als deze jongen niet uit de koker van Henk zou komen , had hij zondag niet in de de basis gestaan neem dat nou maar van mij aan. Hemmen is aantoonbaar beter op bijna al deze onderdelen maar zit gewoon op de bank  :0= ONVERKLAARBAAR !!!!!!

_O_

Delamere

Citaat van: cambuurlegend op augustus 03, 2013, 09:21:16
Wat een onzin zeg Barto word deze maand 29 jaar oud , daar zit helemaal geen rek meer in , en ook al zal hij beter worden dan is het nog te slecht voor de eredivisie. Belangrijkste eigenschappen voor een spits : Afwerken ( Drama) Bewegen zonder bal ( Drama ) Balaanname( Drama) Techniek ( Zeer beperkt) Dribbelen ( Lachwekkend) Koppen ( Zeer Matig) Concentratie ( Drama) Beslissingen ( Drama) Snelheid ( Redelijk) Eerste meters ( Redelijk) Kracht ( Drama). Als deze jongen niet uit de koker van Henk zou komen , had hij zondag niet in de de basis gestaan neem dat nou maar van mij aan. Hemmen is aantoonbaar beter op bijna al deze onderdelen maar zit gewoon op de bank  :0= ONVERKLAARBAAR !!!!!!
Je hebt het hier over Barto, en noemt alle onvolkomenheden van Hemmen op. Alleen moet bij Hemmen bij afwerken redelijk staan en bij snelheid en eerste meters drama.

Dokkumer

En vergeet niet buitenspel staan (wereldklasse) :devil

Delamere

Citaat van: Dokkumer op augustus 03, 2013, 09:59:54
En vergeet niet buitenspel staan (wereldklasse) :devil
Daarin is Hemmen inderdaad de overtreffende trap.

cambuurlegend

Citaat van: Delamere op augustus 03, 2013, 09:58:26
Je hebt het hier over Barto, en noemt alle onvolkomenheden van Hemmen op. Alleen moet bij Hemmen bij afwerken redelijk staan en bij snelheid en eerste meters drama.

Met mensen die Barto daadwerkelijk hoger aanslaan als Hemmen ga ik niet eens in discussie , is namelijk te lachwekkend voor woorden. En dat zal Barto zondag gewoon weer laten zien , zoals hij elke wedstrijd laat zien dat hij niveau tekort komt. Dijkstra voor Makrini is zo niet nog lachwekkender , en ook dat zal zondag worden bewezen. Dijkstra heeft het in de oefenwedstrijden tegen Amateurs redelijk gedaan op die positie , maar faalde tegen een Mallorca op 70 % opzichtig op die positie. Wat niet gek is want het is gewoon een degelijk CV , maar voor de positie van verdedigende middenvelder komt hij gewoon dynamiek tekort en ook dat zal morgen blijken.

Delamere

Citaat van: cambuurlegend op augustus 03, 2013, 10:14:25
Met mensen die Barto daadwerkelijk hoger aanslaan als Hemmen ga ik niet eens in discussie , is namelijk te lachwekkend voor woorden. En dat zal Barto zondag gewoon weer laten zien , zoals hij elke wedstrijd laat zien dat hij niveau tekort komt. Dijkstra voor Makrini is zo niet nog lachwekkender , en ook dat zal zondag worden bewezen. Dijkstra heeft het in de oefenwedstrijden tegen Amateurs redelijk gedaan op die positie , maar faalde tegen een Mallorca op 70 % opzichtig op die positie. Wat niet gek is want het is gewoon een degelijk CV , maar voor de positie van verdedigende middenvelder komt hij gewoon dynamiek tekort en ook dat zal morgen blijken.
Jou waarheid is de waarheid kennelijk. Van Gaal trekjes maar goed, einde discussie.

cambuurlegend

#279
Citaat van: Delamere op augustus 03, 2013, 10:24:51
Jou waarheid is de waarheid kennelijk. Van Gaal trekjes maar goed, einde discussie.

In dit geval zeker , ik zie Barto nu al 2 seizoenen aan het werk en heeft 5 knappe wedstrijden gespeeld . Nee ik moet het anders zeggen , ik heb hem 5 knappe goals zien maken want zelfs in die wedstrijden was het vaak niet om aan te zien.

Synea

Citaat van: cambuurlegend op augustus 03, 2013, 10:35:26
In dit geval zeker , ik zie Barto nu al 2 seizoenen aan het werk en heeft 5 knappe wedstrijden gespeeld . Nee ik moet het anders zeggen , ik heb hem 5 knappe goals zien maken want zelfs in die wedstrijden was het vaak niet om aan te zien.

Maar die 5 waren wel belangrijk....
Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

cambuurlegend

Citaat van: Synea op augustus 03, 2013, 10:47:02
Maar die 5 waren wel belangrijk....

Elke gescoorde goal is belangrijk geweest voor wat betreft de promotie...niet alleen de goals in de laatste 5 wedstrijden

Delamere

Citaat van: cambuurlegend op augustus 03, 2013, 10:35:26
In dit geval zeker , ik zie Barto nu al 2 seizoenen aan het werk en heeft 5 knappe wedstrijden gespeeld . Nee ik moet het anders zeggen , ik heb hem 5 knappe goals zien maken want zelfs in die wedstrijden was het vaak niet om aan te zien.
Als je zegt niet met mensen zoals ik (die wel begrip hebben voor de keuze van Barto boven Hemmen) in discussie te willen snap ik niet waarom je dan nog wel steeds terugkomt om je mening aan mij op te dringen.
Blijf lekker hangen in je adoratie voor Hemmen, ik vind zowel Barto als Hemmen ongeschikt voor de Eredivisie maar voor het voetballende aspect vind ik Barto beter (of minder slecht). Maar als jij voorzitter van de Hemmen fanclub wilt worden gun ik je dat van harte. Ik ga er alleen geen lid van worden.

Dokkumer

Mijn 2 centen... Puur als spits is Hemmen absoluut beter. Echter met Barto houd je meer voetbal in de ploeg, misschien minder scorend vermogen voorin, maar wel ruimte voor de komende mensen die ook kunnen scoren. Twee verschillende types spitsen.
Barto in de basis morgen? Kun je Hemmen eventueel nog inzetten als breekijzer. Hopelijk scherpt Michiel daarvan op... Schijnt dat hij ook iets te gemakkelijk is momenteel...

Dokkumer

@Cambuurlegend: Keuze voor Dijkstra is op zich logisch omdat Mo niet volledig op krachten is door de Ramadan. Nog een weekje is dat ook weer achter de rug. Uiteraard zie ik Mo ook veel liever in de spits.


En nu gloeiende gloeiende onze spelers STEUNEN in plaats van AFKRAKEN... Dat gaat Gijpie nog wel doen dit seizoen :devil