Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

piene hassus

muttie niet steeds butenspel gaan staan dan is dat rendement fut

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Dokkumer op augustus 03, 2013, 11:24:44
Uiteraard zie ik Mo ook veel liever in de spits.

Misschien kan ie ook wel op doel!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Dokkumer

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 03, 2013, 16:04:03
Misschien kan ie ook wel op doel!
:wall In de basis natuurlijk... Was lichtelijk in de war omdat de discussie ook over de spitspositie ging 8P

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 03, 2013, 11:58:42
En als hij het niet haalt zal ik de eerste zijn om dat toe te geven en Hemmen naar voren schreeuwen!!

Beste Legend,

Barto onzichtbaar, Hemmen in die 15 minuten 10x beter!!!
Tsja, ik heb hem naar voren geschreeuwd........
Henk, held, bedankt

piene hassus

Mooi su, hij ken ut niet alleen

Scout

Komt in mijn ogen nog steeds te kort. Met de inbreng van Hemmen kunnen er lange halen naar voren gebracht worden waarbij Hemmen veel balvaster en een betere kopper is dan Barto. Hemmen vervult dan een soort van Pelle positie waarbij hij de balletjes klaar kan leggen voor de opkomende mensen.

piene hassus

Nog mar un keer: hij is niet anspeulbaar omdat ie steeds butenspel staat, in disse wetstryt issie oek un paar keer daarfoor affloten

Delamere

Ik zal het eerlijk toegeven. Hemmen maakte in zijn invalbeurt aanmerkelijk meer indruk dan Barto.

SportClubCambuur

Respect voor Martijn, respect voor Michiel...

:0=Met sien allen bliefe we dr in!



cambuurlegend

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 04, 2013, 14:34:22
Beste Legend,

Barto onzichtbaar, Hemmen in die 15 minuten 10x beter!!!
Tsja, ik heb hem naar voren geschreeuwd........

  _O_ _O_ _O_ |:) |:) |:) :_schater :_schater :_schater

Sakas

Ik vond Barto vandaag onvoldoende. Hemmen was duidelijk beter. Hemmen moet daar gewoon staan. van de ballen die barto hoog aangespeeld kreeg ging hij er in bijna alle gevallen onder door. Voor de rest ook ongelukkig. Hoop dat hemmen nu geprikkeld is. Barto brengt gewoon te weinig!
Laat sien ast foor Cambuur bist!

drg

Gatverdamme zeg, wat een ontiegelijk slechte wedstrijd speelt deze gast zeg...

Ik denk dat we godverdomme nou wel eens gelijk krijgen wat betreft Barto in de basis hè?!

:0= BANKZITTEN

Delamere

Barto, u bent de ZWAKSTE SCHAKEL!!!!!!!!!!!!!

Bernardo

Hij doet zijn best, maar kan gewoon niet beter. Onbegrijpelijk dat ie erin staat.

Unknown

Barto, ik respecteer je inzet. Maar dit gaat niet goed komen. Jammer...