Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

TM


dizzhead


Stiens


OuweSkeve


HilversumOnTour

Vanaf mijn vakantieadres in Curacao, welkom!!!!!!! Perfecte opvolger van Lukoki imo  _O_

Lore

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op mei 28, 2014, 14:13:10
Vanaf mijn vakantieadres in Curacao, welkom!!!!!!! Perfecte opvolger van Lukoki imo  _O_

Ja? Kunnen wij hem nu het hele seizoen afzeiken om dan toch tot de conclusie te komen dat het wel een beste vent is?

Viper


EastSide058

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

zeewolde

En nu dus zeker:

Welkom |:)
Nu Manu nog voor de linkervleugel en een aanvallende middenvelder en de basis is klaar. (Hooguit nog een middenvelder die zich ook in de basis weet te vechten.

IsmailvanEssen

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op mei 28, 2014, 14:13:10
Vanaf mijn vakantieadres in Curacao, welkom!!!!!!! Perfecte opvolger van Lukoki imo  _O_

Vanaf mijn werkplek, WELKOM!!! en inderdaad perfecte opvolger! Hopen dat ze hem fit kunnen maken!
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

dizzhead

Citaat van: Lore op mei 28, 2014, 14:15:34
Ja? Kunnen wij hem nu het hele seizoen afzeiken om dan toch tot de conclusie te komen dat het wel een beste vent is?
:_schater   :y

HilversumOnTour


HilversumOnTour

Citaat van: zeewolde op mei 28, 2014, 14:19:58
En nu dus zeker:

Welkom |:)
Nu Manu nog voor de linkervleugel en een aanvallende middenvelder en de basis is klaar. (Hooguit nog een middenvelder die zich ook in de basis weet te vechten.

Manu en De Leeuw. Durf te dromen!  8)

Lwdscc

Welkom, dat we maar vele assists en doelpunten van je mogen zien in het geel blauwe shirt:

zeewolde

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op mei 28, 2014, 14:24:07
Manu en De Leeuw. Durf te dromen!  8)

Juist!

En Fledderus er ook nog bij!