Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

michello

Iemand toevallig nog net Alim Ozturk gesproken? Hoeist met hem daar in Turkije?

Dokkumer

Geruchten gaan dat hij komend seizoen aanhaakt bij de selectie van Trabzonspor. Hij speelt immers nu voor de "zusterclub".

okkele

#1172
SC Cambuur presenteert vandaag aanwinst Narsingh

SC Cambuur heeft haar volgende nieuwe aanwinst binnen. Na enkele dagen wordt Furdjel Narsingh vandaag (woensdag) gekeurd.

Aansluitend zal de 26-jarige vleugelspits een contract signeren bij de ons, Dat wordt gemeld door diverse media, waaronder de twee landelijke ochtendkranten AD Sportwereld en De Telegraaf.

Narsingh, de oudere broer van PSV-aanvaller Luciano Narsingh, heeft een aflopende verbintenis bij PEC Zwolle en laat een aanbieding om te verlengen in Zwolle links liggen. In De Telegraaf komt algemeen directeur Gerald van den Belt aan het woord over de komst van Narsingh.

"Ik vind Furdjel, mits fit, een van de betere buitenspelers van Nederland. En wij zijn er van overtuigd hem hier fit te kunnen houden." De laatste jaren kampte de voormalige aanvaller van sc Telstar met diverse (hamstringblessures. Afgelopen week legde SC Cambuur met Etiƫnne Reijnen (AZ) en Calvin Mac-Intosh (sc Telstar) ook al twee transfervrije centrale verdedigers vast.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Lore

Wow:

- Narsingh
- Ogbeche
- Mac-Intosch
- Reijnen

Ze zouden alle vier bij elke club uit het rechterrijtje zomaar in de basis kunnen staan! Klasse Cambuur!

Cambuur058

Citaat van: Lore op mei 28, 2014, 08:34:04
Wow:

- Narsingh
- Ogbeche
- Mac-Intosch
- Reijnen

Ze zouden alle vier bij elke club uit het rechterrijtje zomaar in de basis kunnen staan! Klasse Cambuur!
En allemaal transfervrij!

Lore

Citaat van: Cambuur058 op mei 28, 2014, 08:40:23
En allemaal transfervrij!

Ja mooi man! Hopen dat wij weer een topseizoen draaien en dat er wederom flinke waardevermeerdering is op deze groep jongens!

IsmailvanEssen

Citaat van: Cambuur058 op mei 28, 2014, 08:40:23
En allemaal transfervrij!

Ze doen goede zaken merk ik al wel! Heel slim ook allemaal transfervrij! Nu hopen dat ze allemaal goed in de groep passen! Daarmee vertrouw ik henkie wel :D
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

DannySCC

Citaat van: Lore op mei 28, 2014, 08:34:04
Wow:

- Narsingh
- Ogbeche
- Mac-Intosch
- Reijnen

Ze zouden alle vier bij elke club uit het rechterrijtje zomaar in de basis kunnen staan! Klasse Cambuur!

Zeker weten!  _O_
AMF

Grijskijkert

Nu Hiwat als backup erbij halen en de rechtsbuiten is dubbel bezet..
IN HENK WE TRUST!!!

Jopie

Daar hebben we Bob toch al voor? Snap niet wat mensen in Hiwat zien, heeft hier tijdens ons kampioensjaar mij ook niet kunnen overtuigen.

okkele

bob is idd prima.
we hebben ook al genoeg zwolle hier.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Dokkumer

Citaat van: Jopie op mei 28, 2014, 09:27:40
Daar hebben we Bob toch al voor? Snap niet wat mensen in Hiwat zien, heeft hier tijdens ons kampioensjaar mij ook niet kunnen overtuigen.
Tja 156 speelminuten in 6 wedstrijden is niet veel om iemand te kunnen overtuigen. Hij heeft wel een mooi gemiddelde... 0.58 goals per 90 minuten :devil

Grijskijkert

Citaat van: Jopie op mei 28, 2014, 09:27:40
Daar hebben we Bob toch al voor? Snap niet wat mensen in Hiwat zien, heeft hier tijdens ons kampioensjaar mij ook niet kunnen overtuigen.
Wie zet je dan op links? En we hebben gezien dat Bob op rechts niet een doorslaand succes is..
IN HENK WE TRUST!!!

Scc01

Citaat van: Jopie op mei 28, 2014, 09:27:40
Daar hebben we Bob toch al voor? Snap niet wat mensen in Hiwat zien, heeft hier tijdens ons kampioensjaar mij ook niet kunnen overtuigen.

Heeft toen ook amper in het veld gestaan. Bij Zwolle ging het een stuk beter toen hij wel in het veld stond. Blijft iemand voor de breedte.

Dokkumer

Citaat van: grijskijker op mei 28, 2014, 09:30:48
Wie zet je dan op links? En we hebben gezien dat Bob op rechts niet een doorslaand succes is..
Bob is op rechts alleen maar van nut als hij naar binnen kan trekken en schieten. Verder niet...

Oh ja.. Welkom Furdjel!