Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: okkele op mei 28, 2014, 09:28:20
bob is idd prima.
we hebben ook al genoeg zwolle hier.
Wat maakt het uit.. Hiwat is snel, jong, heeft groei mogelijkheden en zeurt niet als hij er niet in staat..

Je kan kwalitatief niet gelijk waardige spelers hebben, maar iets wat in de buurt komt als backup lijkt me wel gewenst..
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: Jopie op mei 28, 2014, 09:27:40
Daar hebben we Bob toch al voor? Snap niet wat mensen in Hiwat zien, heeft hier tijdens ons kampioensjaar mij ook niet kunnen overtuigen.

Ik snap niet wat men in Bob ziet  ;)
Iedereen heeft recht op mijn mening.

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 28, 2014, 10:06:55
Ik snap niet wat men in Bob ziet  ;)
Dat gaan we ongetwijfeld komend seizoen zien en niet dat zal hij snel weer vertrekken lijkt me..
IN HENK WE TRUST!!!

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

michello

Citaat van: poelie-lwd op mei 28, 2014, 10:06:55
Ik snap niet wat men in Bob ziet  ;)

Een bankzitter met af en toe invalbeurten mag ik aannemen. Heb nog altijd het idee dat er meer in Bob zit dan wat er tot nu toe uitkomt. Het is nog geen "kerel".. Ik heb de hoop nog niet opgegeven..  ;)

sunderland

Wat een gelul over BOB. . Hij komt gewoon tekort voor een vaste plek.   

sunderland


scc-aaron

Welkom Narsingh! Hoop van je te mogen genieten komend seizoen!

mescc

Ist nou al zeker dan?  :?

pvanbuijtene


speculeter

Citaat van: mescc op mei 28, 2014, 12:08:04
Ist nou al zeker dan?  :?
hij word vandaag gekeurd.
Dus zal er vanmiddag wel meer duidelijkheid komen.

DannySCC

AMF

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op mei 28, 2014, 12:02:15
Wat een gelul over BOB. . Hij komt gewoon tekort voor een vaste plek.

Dat wordt toch ook gezegd sudderlapje  ;)

Of Topic,

Als er mede weggebruikers naar u claxoneren betekent dat niet automatisch dat men met u op de vuist wil  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

dizzhead

VLEUGELAANVALLER FURDJEL NARSINGH VOLGENDE VERSTERKING SC CAMBUUR!
Ook Furdjel Narsingh is volgend seizoen te bewonderen in het shirt van SC Cambuur. De 26-jarige vleugelaanvaller komt transfervrij over van PEC Zwolle en heeft zijn handtekening gezet onder een contract voor één seizoen, met een optie voor nog een seizoen. Narsingh moet nog wel medisch worden gekeurd, maar hierbij worden geen problemen verwacht.
LIKE om Furdjel welkom te heten bij onze mooie club!