Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

20-10-2013 AZ- SC Cambuur

Gestart door HilversumOnTour, september 30, 2013, 20:12:50

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Jules058 op oktober 01, 2013, 23:46:31
Ook redelijk klapvee in alkmaar, sfeer kennen ze daar ook niet
Klappertjesvee :devil

666

Citaat van: Dokkumer op oktober 02, 2013, 10:48:05
Klappertjesvee :devil

Het is nergens zo erg als daar in Alkmaar..
Waarom zetten ze niet gewoon een paar kartonnen poppetjes op de tribune met wat geluidsboxen er achter, kunnen ze lekker thuis voor de buis kijken.

Wat een Josti-publiek daar.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

pvanbuijtene

AZ- SC CAMBUUR OP ZONDAG 20 OKTOBER OM 16:30 UUR
Deze wedstrijd is zowel een auto (max 130 auto's) als een buscombi*,
alleen voor uitkaarthouders van SC Cambuur
Start verkoop op maandag 7 oktober bij de administratie van het Cambuurstadion.De verkoop loopt tot uiterlijk vrijdag 18 oktober 12 uur.
Prijs autocombi € 15.-
Prijs buscombi voor leden KVC € 30.- (alleen op vertoon van de ledenpas!)Niet leden betalen € 35,-Omwisselen omwisselbiljet autocombi op carpool plaats Zurich op de A7, tussen 14.30 uur en 15 uur. Op deze locatie ontvang je het kaartje bezoekersvak en kan je rechtstreeks naar Alkmaar rijden.Voor de bus is het instappen om 13.15 uur vanaf het Cambuurplein.
De bus vertrekt om 13.30 uur *Buscombi mits voldoende belangstelling. 

denistel

dan zijn we weer aanwezig,,mooi ritje over de dijk.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: 666 op oktober 02, 2013, 10:57:27
Het is nergens zo erg als daar in Alkmaar..
Waarom zetten ze niet gewoon een paar kartonnen poppetjes op de tribune met wat geluidsboxen er achter, kunnen ze lekker thuis voor de buis kijken.

Wat een Josti-publiek daar.

Dan mutte we ze maar even laten zien hoe WIJ het doen  :proost
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Even laten zien en horen hoe wij het doen en laten zien hoe wij over de "sfeer" in de kaasfabriek denken :devil

Jules058

Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

TM

Eerste twee 9-persoonsbusjes zijn al nagenoeg vol! Gas geven! |:)

SaVaGe


Leovardiascc

ik zie hier zeker een kans om 3 punten te pakken!!  |:)

Destroyer

Waarom niet? Zou zo maar kunnen. Hoop op 500 man mee
** Poolwinner 18/19 - 21/22

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Dokkumer

Citaat van: dit is mien club op oktober 03, 2013, 10:00:57
buske 9 man |:)
Busjes wel toegestaan dit keer? Zou mooi zijn, dat vak moet vol!

Ronnie tng