Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

20-10-2013 AZ- SC Cambuur

Gestart door HilversumOnTour, september 30, 2013, 20:12:50

Vorige topic - Volgende topic

Viper


gewoon een fan

Deze wedstrijd zal weer heel moeilijk worden maar elke wedstrijd krijgen wij de kansen om te winnen dus dat zal waarschijnlijk deze wedstrijd weer het geval zijn.
Als de mannen deze kansen nu eens benutten dan hebben wij een TOP weekend  _O_

runner 1

Beste mensen

De wedstrijd tegen AZ zal net zo verlopen als de overige wedstrijden ,geen stootkracht in de voorhoede en onze achterhoede moet  de boel dicht gooien en hopen dat we geen goal tegen krijgen .
Dit kan niet de bedoeling zijn van voetballen in de eredivisie  als je geen vuist kan maken win je geen wedstrijden en komt de onderste plaats angstvallig dicht bij .
Met complimenten komen we er niet ,er moet wat bij komen en liefst zo snel mogelijk  .
En mochten we het niet redden en weer afdalen naar de eerste divisie dan is dat de ondergang van betaald voetbal in Leeuwarden ,dus is zaak om nu spijkers met koppen te slaan .
Aan het publiek ligt het niet die staan voor 100 procent achter de ploeg ,Cambuur leeft in Leeuwarden  dat moet ook zo blijven .

drg

Citaat van: runner 1 op oktober 05, 2013, 17:07:09
Beste mensen

De wedstrijd tegen AZ zal net zo verlopen als de overige wedstrijden ,geen stootkracht in de voorhoede en onze achterhoede moet  de boel dicht gooien en hopen dat we geen goal tegen krijgen .
Dit kan niet de bedoeling zijn van voetballen in de eredivisie  als je geen vuist kan maken win je geen wedstrijden en komt de onderste plaats angstvallig dicht bij .
Met complimenten komen we er niet ,er moet wat bij komen en liefst zo snel mogelijk  .
En mochten we het niet redden en weer afdalen naar de eerste divisie dan is dat de ondergang van betaald voetbal in Leeuwarden ,dus is zaak om nu spijkers met koppen te slaan .
Aan het publiek ligt het niet die staan voor 100 procent achter de ploeg ,Cambuur leeft in Leeuwarden  dat moet ook zo blijven .

Bedankt voor het samenvatten van alles wat er al gezegd is... mr. obvious

Yellow Army

Citaat van: runner 1 op oktober 05, 2013, 17:07:09
Beste mensen

De wedstrijd tegen AZ zal net zo verlopen als de overige wedstrijden

Nou lekker dan. Eindelijk weer eens een autocombi. Weet ik het wedstrijdverloop al... Kan ik wel weer thuis blijven dus.
Area 58

speculeter

Citaat van: Yellow Army op oktober 05, 2013, 17:33:03
Nou lekker dan. Eindelijk weer eens een autocombi. Weet ik het wedstrijdverloop al... Kan ik wel weer thuis blijven dus.
Echt jammer dit...
hoef ik de pool ook niet meer in te vullen.

gewoon een fan

Citaat van: runner 1 op oktober 05, 2013, 17:07:09
Beste mensen

De wedstrijd tegen AZ zal net zo verlopen als de overige wedstrijden.
Het is zover, dit forum heeft zijn eigen Jomanda  8P

Yellow Army

Citaat van: peter op oktober 05, 2013, 17:46:26
Echt jammer dit...
hoef ik de pool ook niet meer in te vullen.

Ik heb liever dat ie wat over de staatsloterij verteld
Area 58

moodygrunn

Citaat van: runner 1 op oktober 05, 2013, 17:07:09
Beste mensen

De wedstrijd tegen AZ zal net zo verlopen als de overige wedstrijden ,geen stootkracht in de voorhoede en onze achterhoede moet  de boel dicht gooien en hopen dat we geen goal tegen krijgen .
Dit kan niet de bedoeling zijn van voetballen in de eredivisie  als je geen vuist kan maken win je geen wedstrijden en komt de onderste plaats angstvallig dicht bij .
Met complimenten komen we er niet ,er moet wat bij komen en liefst zo snel mogelijk  .
En mochten we het niet redden en weer afdalen naar de eerste divisie dan is dat de ondergang van betaald voetbal in Leeuwarden ,dus is zaak om nu spijkers met koppen te slaan .
Aan het publiek ligt het niet die staan voor 100 procent achter de ploeg ,Cambuur leeft in Leeuwarden  dat moet ook zo blijven .

Beste runner1,
De wedstrijden tegen de nummers 1-9 van vorig seizoen moet je geen punten verwachten. Alles wat je daarop pakt (psv-uit) is bonus. Tegen de andere ploegen hoop je op een verrassing in de uitwedstrijd en een overwinning in de thuiswedstrijden. Als wij met dit voetbal na 18 wedstrijden op 18 punten staan, ben ik in ieder geval tevreden.

De zogenaamde spijkers met koppen die je wilt slaan hebben ons in het verleden naar de afgrond gebracht. Zoals het er nu voorstaat doen we om te beginnen niet onder voor de andere degradatiekandidaten (ja, we zijn een degradatiekandidaat!).

Blijkbaar hebben sommige mensen nog niet in de gaten dat we niet de resultaten gaan boeken van afgelopen seizoenen, dat je bv na 34 wedstrijden op minimaal een top-6 notering staat met 20 overwinningen. Als we dit seizoen 9 overwinningen pakken en hier en daar een gelijkspel, blijven we er gewoon in.

Realisme is troef, ondanks de gebreken die deze selectie ongetwijfeld met zich meebrengt (zoals het gebrek aan scorend vermogen). Als Hemmen bv. in dit seizoen tussen de 10-15 goals maakt doet hij het goed. Paniek zaaien om het feit dat we na 8 wedstrijden niet op 18 punten staan (terwijl dat wel had gekund :p) is gewoon niet nodig. Ik heb dit seizoen een aantal ploegen slechter zien voetballen dan wij (bijv Groningen, Heracles, RKC etc.)

Om maar een onderschrift van een van de forumgangers te citeren:

"Slechts kalmte zal u redden"


In Henk en Sandor we trust

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: moodygrunn op oktober 05, 2013, 18:22:48
"Slechts kalmte zal u redden"

"Kalmte alleen kan u redden", met dank aan Collingwood  :y :y
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: runner 1 op oktober 05, 2013, 17:07:09
Beste mensen

De wedstrijd tegen AZ zal net zo verlopen als de overige wedstrijden ,geen stootkracht in de voorhoede en onze achterhoede moet  de boel dicht gooien en hopen dat we geen goal tegen krijgen .
Dit kan niet de bedoeling zijn van voetballen in de eredivisie  als je geen vuist kan maken win je geen wedstrijden en komt de onderste plaats angstvallig dicht bij .
Met complimenten komen we er niet ,er moet wat bij komen en liefst zo snel mogelijk  .
En mochten we het niet redden en weer afdalen naar de eerste divisie dan is dat de ondergang van betaald voetbal in Leeuwarden ,dus is zaak om nu spijkers met koppen te slaan .
Aan het publiek ligt het niet die staan voor 100 procent achter de ploeg ,Cambuur leeft in Leeuwarden  dat moet ook zo blijven .

Had je het liever zo gehad als de Eagles?




Zij hebben van de huidige top 4 eentje gehad, wij alle vier
Zij hebben van de onderste vier allen gehad, wij geen eentje!

Ondertussen hebben zij 3 punten meer dan wij verzamelt!

Destroyer

Ik voorzie ook nog geen grote paniek. Zorg wel voor versterking in winterstop.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 05, 2013, 19:39:47
"Kalmte alleen kan u redden", met dank aan Collingwood  :y :y

Welke psalmen is dit?  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

wiekie1969

Citaat van: runner 1 op oktober 05, 2013, 17:07:09

En mochten we het niet redden en weer afdalen naar de eerste divisie dan is dat de ondergang van betaald voetbal in Leeuwarden


:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater

Lore