Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

20-10-2013 AZ- SC Cambuur

Gestart door HilversumOnTour, september 30, 2013, 20:12:50

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Kunnen naar mijn weten 750 man in dat vak, dus zoveel mogelijk busjes zou mooi zijn!

De Paashaas


jeff

Citaat van: Dokkumer op oktober 03, 2013, 11:01:39
Kunnen naar mijn weten 750 man in dat vak, dus zoveel mogelijk busjes zou mooi zijn!
Met 130 autos die mee mogen moet je er gemiddeld 5,7 man per auto hebben.
Of er moet een bus rijden dan heb je minder per auto nodig voor een vol vak.

Destroyer

Citaat van: jeff op oktober 03, 2013, 11:15:16
Met 130 autos die mee mogen moet je er gemiddeld 5,7 man per auto hebben.
Of er moet een bus rijden dan heb je minder per auto nodig voor een vol vak.

Moet je ff goed lezen. Indien genoeg belangstelling gaan er ook bussen mee.  ;)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

jeff

Citaat van: Destroyer op oktober 03, 2013, 11:23:11
Moet je ff goed lezen. Indien genoeg belangstelling gaan er ook bussen mee.  ;)
Daarom zei ik ook of er moet een bus rijden ;)

Dokkumer

Citaat van: Destroyer op oktober 03, 2013, 11:23:11
Moet je ff goed lezen. Indien genoeg belangstelling gaan er ook bussen mee.  ;)
Hij zegt ook niet dat er geen bus rijdt... Ik interpreteer dat hij er vanuit gaat dat er voldoende belangstelling is voor een busreisje.

marslwd

oprollen die kazen , we laten dat klapvee eens zien wat sfeer is  :scc

DayDreamer

Eerst maar eens kijken hoeveel er mee gaan. :proost

Destroyer

Als ik het zo lees en hoor her en der toch redelijk veel. Is op een zondagmiddag en niet ver rijden wat voor veel mensen gunstig is. Ik hoop stiekem toch tussen 300 en 500 man  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: marslwd op oktober 03, 2013, 11:36:05
oprollen die kazen , we laten dat klapvee eens zien wat sfeer is  :scc

Liever een SOA aan mijn zak dan een klapper in het vak  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

marrumer

ik ga ook, denk dat het uitvak wel vol komt!

denistel


Eewal

Over twee weken de volgende lastige wedstrijd. Ook hier wordt punten halen zeer zeer lastig, maar we zijn tegen niemand kansloos en vaak zelfs beter! Cambuur verdient het om gewoon een keer te stunten en het goede spel uit te betalen in doelpunten! Ik ga me volgende week inschrijven voor de autocombi en heb er alweer heel veel zin in...

Casual14


Destroyer

We moeten de jongens blijven steunen met zijn allen, want er zit veel meer in. Hoop echt op minimaal 400 man!  :scc |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22