Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

20-10-2013 AZ- SC Cambuur

Gestart door HilversumOnTour, september 30, 2013, 20:12:50

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Helaas drie nederlagen op rij tegen hoog aangeschreven tegenstanders. We hadden echt punten kunnen pakken, ik vind dat alleen maar positief. zaterdag tegen utrecht kunnen we zien of we echt goed bezig zijn.

Oh wat is het fijn om met 600 supporters naar een uitwedstrijd te gaan, vaker auto combi's!

Wat hebben we trouwens een fantastisch mooi uittenue!!! maar dat ter zijde....