Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bier!

Gestart door Galdiano, januari 19, 2013, 03:58:29

Vorige topic - Volgende topic

Jules058

Citaat van: Bernardo op juni 18, 2013, 22:51:03
Ik mis het hertog jan emoticon!  :_spank

Hertog is een koningshuis pilsje!   :y
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

SCCornjum

Cheers DTD2-Leovardia2 2-1  :proost
Watching Football Is Not A Crime

Unknown

Over bier gesproken... we moeten zeker helemaal naar de bleeklaan om te pinnen straks. Pinautomaat van de FB op het cambuurplein gaat ook al verdwijnen.

DayDreamer

Citaat van: Unknown op september 13, 2013, 12:20:43
Over bier gesproken... we moeten zeker helemaal naar de bleeklaan om te pinnen straks. Pinautomaat van de FB op het cambuurplein gaat ook al verdwijnen.

Ik hoorde ook zoiets, is toch niet normaal, er stond nog wel zo'n mobiele pinautomaat bij de C1000, weet niet of die er nog steeds staat.

kickandrush

Citaat van: DayDreamer op september 13, 2013, 13:28:17
Ik hoorde ook zoiets, is toch niet normaal, er stond nog wel zo'n mobiele pinautomaat bij de C1000, weet niet of die er nog steeds staat.

Staat er nog wel, maar is op matchday eerder gesloten meende ik.  :clint

SCCornjum

Citaat van: kickandrush op september 13, 2013, 19:23:00
Staat er nog wel, maar is op matchday eerder gesloten meende ik.  :clint
Proost DTD-Lemmer 3-1  :proost
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Zware training DTD 1 net thuis..........  :proost
Watching Football Is Not A Crime

Tukker

7 februari weer een biertje drinken in zaal Romein bij het optreden van ReVamp (band van Floor Jansen, ex-zangeres van After Forever en huidige zangeres van Nightwish)



:proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

kannenman

Citaat van: kickandrush op september 13, 2013, 19:23:00
Staat er nog wel, maar is op matchday eerder gesloten meende ik.  :clint

In het Hertje kan je ook pinnen voor  muntjes voor bier en voor merchandising

Len Cantello

Proooooooost aaaah!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Tukker

Even een lekker biertje met op de achtergrond de klanken van Queensryche



Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

poelie-lwd

Citaat van: Tukker op april 04, 2014, 22:22:02
Even een lekker biertje met op de achtergrond de klanken van Queensryche



_O_ silent lucidity _O_
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Len Cantello

 :grolsch  :grolsch
Half 5, thee time!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

moodygrunn

Past misschien niet helemaal in het "bier-topic" maar ik vond het ook wat zonde om hiervoor een nieuw topic te openen.

http://www.ad.nl/ad/nl/1401/tests/integration/nmc/frameset/varia/friettest_2014.dhtml?verkooppunt=21
In Henk en Sandor we trust