Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bier!

Gestart door Galdiano, januari 19, 2013, 03:58:29

Vorige topic - Volgende topic

MilanJayh


Galdiano

#61
Vanaf de Groene Ster  :proost

Ik zie uit naar 14/15

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

kannenman

Vanmiddag weer bier tijd. Lekker in Grand CafĂ© Gouden Pilsje de game zien onder het genot van een fles  :ams

PROOOSTTTTTTTTTT

dizzhead

Ik trek maar vast een pilsje open. Goed weekend!  :proost

Bolle

Schandalig en bedroevend eigenlijk dat dit topic al bijna 2 jaar op z'n gat ligt... :proost

  :0= :hein

Vlampiep

Citaat van: Bolle op juni 11, 2016, 13:54:14
Schandalig en bedroevend eigenlijk dat dit topic al bijna 2 jaar op z'n gat ligt... :proost

  :0= :hein
Su ik bin krekt weer ontslagen uut de Jellinek kliniek en nim derekt een kratsjebier op de heropening van dit topic. :fant

Bolle

Hehehe! Ik doe met!  :hein

:fant

moodygrunn

Hoort dit verhaal hier ook thuis?

http://www.cambuurfront.nl/nieuws/17165/cambuur-supporter-opgepakt-je-moet-er-niet-aan-denken-wat-er-was-gebeurd-.html

Donderdag werd bekend dat het Cambuur-bier uit de schappen verwdijnt. Over het bier valt vandaag echter nog meer slecht nieuws te vermelden.

Een supporter van Cambuur had namelijk nogal wilde plannen met het bier. De man uit Heechterp wordt er namelijk van verdacht gevaarlijke gist te hebben verspreid in de Cambier bierbrouwerij.

De verdachte is inmiddels aangehouden door de politie. Zij vertellen dat de man voor plofgevaarlijke bierflesjes wilde zorgen. Die zou hij dan bij thuiswedstrijden in het nieuwe seizoen als biergranaat kunnen gebruiken.

De Leeuwarder Courant meldt dat bij de man 200 flesjes zijn gevonden. "Je moet er niet aan denken wat er was gebeurd als hij deze flesjes daadwerkelijk had gebruikt'', aldus een voorlichter van de politie.
In Henk en Sandor we trust

sccambuurlwdd

Dit mist echt veel context, maar dat Cambuurfront is natuurlijk ook belabberd.

Len Cantello

Citaat van: Bolle op juni 11, 2016, 13:54:14
Schandalig en bedroevend eigenlijk dat dit topic al bijna 2 jaar op z'n gat ligt... :proost

  :0= :hein
Juist!  :monk :monkr :fant
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Vlampiep

Citaat van: sccambuurlwdd op juni 11, 2016, 14:36:40
Dit mist echt veel context, maar dat Cambuurfront is natuurlijk ook belabberd.
Naar het schijnt heeft de verdachte F.de H in opdracht van R.vd V gehandeld.
De LC is naasting op zoek naar de achterliggende reden, die dient waarschijnlijk gezocht te moeten worden in de relationele sfeer tussen beide clubs.
En bolle wordt hiermee op zijn wenken bediend, want het kan weer over bier gaan. :fant
:jupiler :grolsch :ams  :hein :bav :proost

Dokkumer

Citaat van: Bolle op juni 11, 2016, 13:54:14
Schandalig en bedroevend eigenlijk dat dit topic al bijna 2 jaar op z'n gat ligt... :proost

  :0= :hein
Dat mag u geheel aan mijn mede administrators wijten, die vind je overal behalve waar ze horen te zijn. En zoals je weet ben ik de :koffie bitch

:proost  :ams   :grolsch

Bolle

De bierslurpende monketokken!  :proost

Vwb uzelf herr Dokkumer: ik heb dusdanig veel meegelezen dat ik daar volledig mee bekend ben: gij zijt geen spat verandert!  l0l :fant

Dokkumer

Citaat van: Bolle op juni 11, 2016, 16:24:52
De bierslurpende monketokken!  :proost

Vwb uzelf herr Dokkumer: ik heb dusdanig veel meegelezen dat ik daar volledig mee bekend ben: gij zijt geen spat verandert!  l0l :fant
Het enige waar ik in veranderd ben is dat ik wat knopjes af en toe misbruik  l0l l8l

Bolle

 :hein

Morgen (of straks) weer zaterdag en n biertje!