Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bier!

Gestart door Galdiano, januari 19, 2013, 03:58:29

Vorige topic - Volgende topic

Ronald

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 18, 2013, 22:48:35
Doe maar een Westvleteren! :thumbsup

In Joure zit een winkel die is gespecialiseerd in aparte biersoorten

Bernardo

Ik mis het hertog jan emoticon!  :_spank

Dokkumer

Citaat van: Belgske op juni 18, 2013, 22:03:45
Deze topic is ook wel interessant  :P
Als Olli rond is neemt hij hopelijk wel een aantal zalige Belgische pinten mee? :proost

Ronald

Citaat van: Dokkumer op juni 18, 2013, 22:51:36
Als Olli rond is neemt hij hopelijk wel een aantal zalige Belgische pinten mee? :proost

Een aantal?  Gezien de dorst van de gemiddelde forum bezoeker lijkt het me eetder dat je minimaal een vrachtwagen vol bier mee moet nemen

Dokkumer

Zet maar een complete brouwerij neer en ontwikkel naar Belgisch recept Cambier :D

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op juni 18, 2013, 22:54:50
Zet maar een complete brouwerij neer en ontwikkel naar Belgisch recept Cambier :D

Etiketje in de vorm van het logo/wapen en achterop historie in de vorm van een  :schaal
In Henk en Sandor we trust

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Ronald op juni 18, 2013, 22:50:42
In Joure zit een winkel die is gespecialiseerd in aparte biersoorten

Moet ik nog steeds es heen idd. Vlieg wel es naar Duitsland, maar die winkel nog nooit geweest :insane
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

Ameland

Net 4 flessen  :grolsch op, en moet morgen werken... :O
Lekker metal luisteren op de headset.
I may be the one walking away, but you're the one that's leaving.

Galdiano

Citaat van: Ameland op augustus 29, 2013, 22:16:03
Net 4 flessen  :grolsch op, en moet morgen werken... :O
Lekker metal luisteren op de headset.

:_schater

:proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Tukker

Citaat van: Ameland op augustus 29, 2013, 22:16:03
Net 4 flessen  :grolsch op, en moet morgen werken... :O
Lekker metal luisteren op de headset.
De perfecte combi. Daar kan geen buscombi tegenop. Luister zelf nu ook naar Inhume  8P
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Drumfather SCC

Wat houd ik toch van onze supporters  :D
\m/ METALHEADS \m/
Ook even een duit; Luister nu Type O

Tukker

Ik heb er vanacht nog wel eentje op gedronken na de lange reis  :grolsch :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

dizzhead


SCCornjum

Zo......DTD-Warega 4-1  :proost
Watching Football Is Not A Crime