Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bier!

Gestart door Galdiano, januari 19, 2013, 03:58:29

Vorige topic - Volgende topic

marrumer


Voor altijd cambuur


Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

oost058

We trekken even een  :grolsch open op deze "prachtige lentedag"  8)

oost058


Galdiano

Proost! Dit word een mooie week!!  :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

mscc

Dop d´r maar vast een op de  :schaal  :proost

oost058

't is nog geen 12 uur... maar vooruit  :devil 8)
:grolsch :grolsch :grolsch

Galdiano

Tot aan een uurtje of half 1, 1 uur geen bier voor mij!
Maar daarna halen we alles in!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op mei 03, 2013, 12:01:04
Tot aan een uurtje of half 1, 1 uur geen bier voor mij!
Maar daarna halen we alles in!  |:)
Busstation Dokkum heeft wel koude fleskes  :hein :ams

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

SCCRulez

 :proost op een prachtig kampioenschap, op der untergang van alle azijnzeikers als Hans de Koning en het geweldige seizoen van DKV met een uitmuntende Veenstra en van Basten en op 6 punten tegen die zichzelf totaal overschattende Friezen!  :proost :scc

Voor altijd cambuur

mijn weekend is al begonnen :proost :proost

Belgske

Deze topic is ook wel interessant  :P

Holwerd voor Cambuur

Doe maar een Westvleteren! :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021