Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bier!

Gestart door Galdiano, januari 19, 2013, 03:58:29

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Omdat hij nog niet aangemaakt is! :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kunstgras

Zonde van het geld.

Chipke


Voor altijd cambuur


Destroyer

Waar is dat heineken logo?  :proost
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer


Dokkumer

 Laat ik de beroerdste niet weze... :hein

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Voor altijd cambuur


Voor altijd cambuur


Lwdscc

Citaat van: Destroyer op januari 26, 2013, 21:35:05
Waar is dat heineken logo?  :proost

Hertog Jan is ook niet een overbodig logo dan  :proost :proost :proost :proost

dennisw8


marrumer


Dokkumer

Citaat van: Lwdscc op februari 09, 2013, 00:40:18
Citaat van: Destroyer op januari 26, 2013, 21:35:05
Waar is dat heineken logo?  :proost

Hertog Jan is ook niet een overbodig logo dan  :proost :proost :proost :proost
Sorry, lees het nu pas. Wordt op korte termijn gerealiseerd ;) :proost

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli