Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Citaat van: John Hiatt op augustus 28, 2013, 15:24:46
Helemaal met Len eens. Samen de schouders er onder, voor Cambuur! Ophouden met wederzijds moddergooien, dat schiet totaal niet op.
Jij weet wel wie aanzet is lijkt mij.

John Hiatt


SCC-J

nadat KVC het contact heeft verbroken met CC (zonder enige berichtgeving) heeft CC meerdere pogingen gedaan om contact te krijgen met de KVC http://cambuurculture.nl/wordpress/kern-van-cambuur-weigert-te-communiceren-met-cambuur-culture/

John Hiatt

Citaat van: SCC-J op augustus 28, 2013, 15:55:01
nadat KVC het contact heeft verbroken met CC (zonder enige berichtgeving) heeft CC meerdere pogingen gedaan om contact te krijgen met de KVC http://cambuurculture.nl/wordpress/kern-van-cambuur-weigert-te-communiceren-met-cambuur-culture/

Dat weet ik. Maar de huidige situatie vraagt om gezamenlijk optrekken, vandaar mijn opmerking dat KVC en CC beide stap moeten doen.

richard

Citaat van: John Hiatt op augustus 28, 2013, 15:56:57
Dat weet ik. Maar de huidige situatie vraagt om gezamenlijk optrekken, vandaar mijn opmerking dat KVC en CC beide stap moeten doen.

En CC gaat het alleen maar redden als ze de KVC voorbij gaan streven qua leden want de BVO staat niet open voor CC!! Dus er zal wat moeten gebeuren vwb samenwerking!!

Galdiano

Citaat van: clint op augustus 28, 2013, 11:35:17
Vanmiddag overigens extra overleg tussen KVC en BVO omtrent PSV-SCC.

Kom er maar in KVC!!
Wat is er besproken?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

ForzaCambuur1

Citaat van: Galdiano op augustus 28, 2013, 18:35:40
Kom er maar in KVC!!
Wat is er besproken?

Inderdaad communiceer duidelijk wat er besproken is. Dat voorkomt een hoop gespeculeer etc.

Len Cantello

#52
Citaat van: richard op augustus 28, 2013, 16:34:07
Dus er zal wat moeten gebeuren vwb samenwerking!!
Alles kan. Bij Ajax leefden SVA en AFCA ook jarenlang als hond en kat. Nu is er een constructieve samenwerking tussen beide partijen (teminste, als ik me goed heb laten informeren). Mijn ervaring is wel dat communiceren over een eventuele samenwerking beter aan tafel gaat, dan via mail, etc.

Ik zou zeggen, zoek elkaar eens op buiten het voetbal om. Wissel de wederzijdse frustraties uit en je hebt al een begin.......

En nu hou ik weer op te preken ;)

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

SCC-J

Citaat van: Len Cantello op augustus 28, 2013, 20:29:42
Alles kan. Bij Ajax leefden SVA en AFCA ook jarenlang als hond en kat. Nu is er een constructieve samenwerking tussen beide partijen (teminste, als ik me goed heb laten informeren). Mijn ervaring is wel dat communiceren over een eventuele samenwerking beter aan tafel gaat, dan via mail, etc.
het is weer hond en kat daar

Citeer
Ik zou zeggen, zoek elkaar eens op buiten het voetbal om. Wissel de wederzijdse frustraties uit en je hebt al een begin.......

En nu hou ik weer op te preken ;)

http://cambuurculture.nl/wordpress/kern-van-cambuur-weigert-te-communiceren-met-cambuur-culture/ CC heeft juist meerdere verzoeken tot zo'n gesprek bij kvc neergelegd.

Vergadering van vanmiddag zal wel niet heel veel hebben opgeleverd........

RotterdamLeeuwarden

Het zou mij niets verbazen dat de KVC niet mag communiceren met CC van de BVO.
Bang dat zij hun "stem" in het beleid van Cambuur kwijtraken als ze toch eens gingen praten met CC.

De CC staat bij sommigen bekend als een rebellenclub die dwars tegen het clubbeleid ingaat (dat ene  rapport schreef er ook al over)

Slechte zaak, het zou toch mooi zijn dat iedereen gezamelijk met elkaar optrekt in plaats van een machtstrijd te voeren van wie nu gelijk heeft of de juiste koers wil varen.

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Sander Scc

BVO denkt nog steeds dat CC alleen uit R. en zn vriendjes bestaat.
We leven in een democratisch land en CC heeft aangetoond bestaansrecht te hebben, dus dan heeft men ook recht om mee te praten!

Kvc en CC moeten beide meepraten over supporterszaken, zo krijg je het beste van 2 werelden. En dat de bvo daar geen zin in heeft is hun probleem.
Democratisch gezien heeft CC gewoon spreekrecht. En dat dit niet word ingewilligd is natuurlijk heel erg triest.

Citaat van: Galdiano op augustus 28, 2013, 18:35:40
Kom er maar in KVC!!
Wat is er besproken?
:_schater reken maar na het weekend of ergens eind volgende week..

Vanuit Helmond

Citaat van: Galdiano op augustus 28, 2013, 18:35:40
Kom er maar in KVC!!
Wat is er besproken?
En zo krijg je dus irritatie.
Hier melden dat er een extra overleg is en vervolgens niks meer laten weten.

Clint

Doe nou effe rustig aan. Er komt vandaag een verklaring vanuit BVO of KVC. Kun je je voorstellen dat de veiligheidsmensen vanuit PSV terug moeten komen uit Milaan om hierover ook te beslissen?

richard

Citaat van: clint op augustus 29, 2013, 09:43:58
Doe nou effe rustig aan. Er komt vandaag een verklaring vanuit BVO of KVC. Kun je je voorstellen dat de veiligheidsmensen vanuit PSV terug moeten komen uit Milaan om hierover ook te beslissen?

nee clint, dan hadden ze dat kunnen melden gisteravond of vandaag!!!!!! maar nu doe jij dat terwijl kvc dat wel even had kunnen doen, is een kleine moeite!!!

Clint

Citaat van: richard op augustus 29, 2013, 10:10:44
dan hadden ze dat kunnen melden gisteravond of vandaag!!!!!!

Vandaag dus he, zoals je ziet? De secretaris heeft mij gevraagd om dit nu effe te doen omdat ie nu weer bij de BVO is.