Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Citaat van: clint op augustus 29, 2013, 10:19:39
De secretaris heeft mij gevraagd om dit nu effe te doen omdat
hij druk is met "het uitlaten van de hond".
:y :zweep :_spank :_schater
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

KernvanCambuur

Ter info:

Op dit moment zijn wij afhankelijk van PSV voor wat betreft de autocombi, de verantwoordelijke veiligheidsmensen zaten gisteren echter begrijpelijkerwijze in Milaan ivm de wedstrijd aldaar. Gisteren en vandaag meerdere malen telefonisch contact en een goed constructief overleg gehad met Sarah van SC Cambuur BVO, o.a. over de voorwaarden van de autocombi naar PSV. Wij onderhouden nauw contact met SC Cambuur BVO maar zijn op dit moment in afwachting van PSV. Zodra er nieuws is dan laten we dit zsm weten.

Vooralsnog is er sprake van veel belangstelling voor de autocombi en mondjesmaat voor de buscombi, gisteravond was als bekend extra service door kaartverkoop in 't Hertsje en kon je tevens je oude uitkaart omruilen voor een nieuw exemplaar.

Met geel-blauwe groet!
|:)

KernvanCambuur

Nog even aanvullend, onze mede-voorzitter Maarten heeft de portefeuille Supporterszaken en is prima aanspreekbaar (vooral op wedstrijddagen) voor iedereen, dus ook voor Cambuur Culture.


KernvanCambuur

#63
Helaas vanuit PSV bericht ontvangen dat de gestelde voorwaarden, die door de lokale driehoek in overleg met PSV zijn bepaald en opgelegd aan SC Cambuur BVO, van kracht blijven.

Uitsluitend supporters in personenauto's of in een buscombi zijn welkom. 

Het tarief van € 10,00 per ticket voor de autocombi is een verlaagd tarief welke SC Cambuur BVO heeft weten te bedingen met PSV, normaliter ligt de prijs aanzienlijk hoger.

Bernardo

Wat is de reden er achter dan? Omdat oa. Go Ahead wel met busjes mocht.

pvanbuijtene

Citaat van: Bernardo op augustus 29, 2013, 12:31:35
Wat is de reden er achter dan? Omdat oa. Go Ahead wel met busjes mocht.
Het zou natrlk kunnen wezen dat het toen niet altijd goed ging qua veiligheid? Ben idd ook benieuwd..

KernvanCambuur

Per club en situatie houdt PSV zich als ontvangende club het recht voor afwijkende voorwaarden te stellen.
Cambuur is tegenstander op de dag van een groot feest ivm het 100-jarig bestaan, dit zal mede van invloed zijn geweest op de keuze van PSV en lokale bestuurders en veiligheidsmensen aldaar.

Len Cantello

Citaat van: KernvanCambuur op augustus 29, 2013, 12:30:42
Helaas vanuit PSV bericht ontvangen dat de gestelde voorwaarden, die door de lokale driehoek in overleg met PSV zijn bepaald en opgelegd aan SC Cambuur BVO, van kracht blijven.
Is er ook aangegeven wat de reden voor de gestelde voorwaarden dan is?

Of hebben ze daar in Eindhoven eens uit het raam gekeken hoe de zon staat en op basis daarvan besloten dat er maar 80 auto's worden toegelaten, geen busjes en er nog ruimte is voor een combibus?

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

KernvanCambuur

De redenen die leiden tot beslissingen waarom bij andere tegenstanders andere voorwaarden etc. komen vanuit Eindhoven in dit geval.

Ook bij andere clubs zal dit niet ongebruikelijk zijn.

Voor wat betreft de wedstrijd PSV-Cambuur van aanstaande zaterdag is er nu nog plek in de autocombi, ook kan er wellicht nog worden gecarpoold.

Len Cantello

Citaat van: KernvanCambuur op augustus 29, 2013, 12:36:18
Per club en situatie houdt PSV zich als ontvangende club het recht voor afwijkende voorwaarden te stellen.
Als ik het goed begrijp is dit de reactie uit Eindhoven? Zo lust ik er nog wel een paar.  ;(
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Len Cantello

Citaat van: KernvanCambuur op augustus 29, 2013, 12:40:19
Voor wat betreft de wedstrijd PSV-Cambuur van aanstaande zaterdag is er nu nog plek in de autocombi, ook kan er wellicht nog worden gecarpoold.
Als er geen combibus gaat, mogen er dan 5 extra auto's naar het zuiden?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

KernvanCambuur

Citaat van: Len Cantello op augustus 29, 2013, 12:42:31
Als er geen combibus gaat, mogen er dan 5 extra auto's naar het zuiden?

Goede vraag, die zal ik Cambuur direct voorleggen

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

KernvanCambuur

Ook zijn wij mbt de eerstvolgende uitwedstrijden, Go Ahead en DKV, in nauw contact met onze BVO over de kaartverkoop.
Zodra er meer bekend is over de vervoerswijze en tijden etc., en vooral niet onbelangrijk de prijzen, dan volgt info zsm, o.a. via de websites van SC Cambuur en Kern van Cambuur, en uiteraard ook via Twitter. We hopen eind volgende week met de verkoop te kunnen beginnen.

|:)

SCC-J

Wat doet Cambuur dan nog bij het veiligheidsoverleg??? behalve aanhoren wat eindhoven wil....? en 100 jarig bestaan is een reden voor geen busjes..  wat is de belemmering van een busje tov van een auto?