Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Destroyer op augustus 27, 2013, 22:35:30
Eens. Maar je mist wel het gevoel dat er eens met de vuist op tafel wordt geslagen bij sommige standpunten van supporters.
Klopt, het mag allemaal wel iets harder. Je kunt in ieder geval door betere communicatie -dus openheid- sneller aangeven waar voor ons de pijnpunten zitten. En ik ben van mening dat het onder het oude bestuur toch beter ging dan nu.

Vanuit Helmond

Citaat van: Destroyer op augustus 27, 2013, 22:35:30
Eens. Maar je mist wel het gevoel dat er eens met de vuist op tafel wordt geslagen bij sommige standpunten van supporters.
Natuurlijk doen de vrijwilligers veel, maar ze zijn niet daad krachtig genoeg. Bovendien zitten er een aantal bij die er alleen voor zichzelf zitten en daar zouden ze eens afscheid van moeten nemen. Als ik zie wat ik in twee dagen voor elkaar krijg bij Cambuur, zou zeker de KvC dat moeten kunnen, maar nee ze nemen het mee in het overleg. Daarnaast vind ik het niet kunnen dat mensen van het bestuur van de KvC al jaren buiten de combi naar de wedstrijden gaan en dan ook nog in het bezoekersvak staan. Is al jaren dezelfde persoon.  Je komt op voor je supporters en bent er solidair mee. Afijn ik heb denk ik al weer genoeg over de KvC getypt. Daadkracht en opkomen voor de supporters ook al moet dat midden in de nacht, zo zou het moeten zijn.
Overigens wel respect voor sommige mensen die hun vrije tijd opofferen om iets voor de KvC te doen. De rest waar ik geen respect voor heb zijn alleen maar voor zichzelf bezig en denken niet aan de belangen van de supporters.

poelie-lwd

Citaat van: Vanuit Helmond op augustus 27, 2013, 22:46:05
Natuurlijk doen de vrijwilligers veel, maar ze zijn niet daad krachtig genoeg. Bovendien zitten er een aantal bij die er alleen voor zichzelf zitten en daar zouden ze eens afscheid van moeten nemen. Als ik zie wat ik in twee dagen voor elkaar krijg bij Cambuur, zou zeker de KvC dat moeten kunnen, maar nee ze nemen het mee in het overleg. Daarnaast vind ik het niet kunnen dat mensen van het bestuur van de KvC al jaren buiten de combi naar de wedstrijden gaan en dan ook nog in het bezoekersvak staan. Is al jaren dezelfde persoon.  Je komt op voor je supporters en bent er solidair mee. Afijn ik heb denk ik al weer genoeg over de KvC getypt. Daadkracht en opkomen voor de supporters ook al moet dat midden in de nacht, zo zou het moeten zijn.
Overigens wel respect voor sommige mensen die hun vrije tijd opofferen om iets voor de KvC te doen. De rest waar ik geen respect voor heb zijn alleen maar voor zichzelf bezig en denken niet aan de belangen van de supporters.

Je doelt op de persoon die bij thuiswedstrijden collega bestuurders van supportersverenigingen ontvangt in het Hertsje en in die hoedanigheid ook met dezelfde egards wordt ontvangen in supportershomes van thuisspelende BVO's? Is het wel eens in je opgekomen dat de bestuurders van supportersverenigingen, naar goed gebruik, elkaar uitnodigen als gast? Wat is hier dan het probleem? Je kunt het ook omdraaien, het is juist goed dat de bestuurder in kwestie in het uitvak gaat zitten ipv op het pluche en zich binnen vol laat lopen terwijl wij staan te blauwbekken in een uitvak.

Ik vind het prima dat er een open discussie wordt gevoerd maar we moeten zaken niet uit zijn verband gaan trekken beste Helmonder.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Sander Scc

Ik heb het idee dat de kvc alleen nog uit de vriendenclub leden bestaat en die hebben alleen oog voor het hertje en de kiosken. Er is totaal geen duidelijke structuur, geen duidelijk aanspreekpunt en totaal geen communicatie

Zet jullie trots opzij en ga alsjeblieft met Cambuur Culture om tafel! Als je het allemaal niet kan belopen ivm werkzaamheden/studie moet je nagaan of je wel de juiste persoon op de juiste plaats bent.

:0= KVC is er voor het belang van de supporters!!!!

Kan niet vaak genoeg gezegd worden!!

0517

Er is momenteel een hoop wantrouwen jegens Cambuur betreffende het opleggen van reglementen omtrent uitwedstrijden. (is het bus-combi of auto-combi, wie heeft dit opgelegd, wel/niet 9 persoonsbusjes etc). Ook blijkt dat de KVC momenteel door veel aanhangers als 'spreekbuis van de BVO' wordt gezien. Schuift de KVC nog altijd aan bij het veiligheidsoverleg en is het een optie om iemand van CC daar ook aan te laten schuiven? Alhoewel de open-communicatie van Cambuur Culture waarschijnlijk niet geheel passend is bij een dergelijk overleg, kan er wel een stuk wantrouwen worden weggenomen als vanuit dit overleg wat meer opheldering omtrent diverse zaken komt...

NB: wanneer is de volgende forumavond? Geloof dat ik één keer ben geweest, maar zie toch (mede gezien de stappen en veranderingen welke er hebben plaatsgevonden) wel uit naar een avond met huidige directie + TromP

SCC-J

Citaat van: poelie-lwd op augustus 28, 2013, 07:31:48
de bestuurder in kwestie in het uitvak gaat zitten ipv op het pluche en zich binnen vol laat lopen terwijl wij staan te blauwbekken in een uitvak.
:clint Volgens mij zat KVC in zwolle wel op het pluche.  Als ik die mogelijkheid had zou ik het zelfde doen.  Maarja Ik heb dan ook niet de mogelijkheid om de stekker uit de uitkaart te halen .

Clint

Citaat van: SCC-J op augustus 28, 2013, 10:04:45
:clint Volgens mij zat KVC in zwolle wel op het pluche. 

Het aanwezige bestuur zat in het uitvak, aldus de secretaris. Wellicht heb je personen gezien waarvan je dacht dat ze bij de KVC in het bestuur zaten.

Clint

Vanmiddag overigens extra overleg tussen KVC en BVO omtrent PSV-SCC.

SCCornjum

De BVO vond het geweldig zoveel mensen mee naar De Graafschap, Fc Emmen en Excelsior.
Nu lijkt het alsof de BVO ons vergeten is, wat is het probleem een/mijn suv 7 personen of een busje met 9 personen............
Ja Sarah toen vond de BVO dit helemaal super.
Watching Football Is Not A Crime

Len Cantello

Citaat van: clint op augustus 28, 2013, 11:35:17
Vanmiddag overigens extra overleg tussen KVC en BVO omtrent PSV-SCC.
:thumbsup Maar snel op Twitter, Facebook en YouTube. Dan weet iedereen het.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Vanuit Helmond

Citaat van: clint op augustus 28, 2013, 11:35:17
Vanmiddag overigens extra overleg tussen KVC en BVO omtrent PSV-SCC.
Goed geregeld zo snel extra overleg.

DC

#41
Citaat van: TM op augustus 27, 2013, 20:06:16
Bedankt voor de nuttige informatie.....  :?

Een supportersvereniging is er in mijn optiek voornamelijk om de belangen van de supporters te behartigen en zijn alle dingen die jij noemt een extraatje voor de leden.

Helemaal mee eens!
Erg leuk al die omliggende activiteiten en een kleine korting op een busreis die we niet willen en al een rib uit m'n lijf kost  :R
Wat we willen is echte inspraak bij Cambuur op het beleid rond de uitwedstrijden. Niet deze schijnmacht en zoethoudertjes van 'we zullen het meenemen...'
Wat dat betreft voel ik me in ieder geval niet vertegenwoordigd door KvC en wordt ik daarom ook niet lid.
Nog een reden is de omgang met CC. Ik weet niet wat er tussen jullie is gebeurd maar het minste wat jullie kunnen doen is met elkaar om tafel gaan zitten en niet als een klein kind lopen stampvoeten. Veel supporters voelen zich wel gehoord door CC dus in dat opzicht kunnen jullie m.i. een voorbeeld aan hen nemen. Wie weet wat er mogelijk is als jullie de handen ineen slaan?
Trek je bek eens goed open richting het bestuur wat betreft de uitwedstrijden en wees niet teveel content met de huidige situatie waarbij je blij bent dat je een kruimeltje mee mag eten aan tafel.

Len Cantello

Ipv dat iedereen roept dat de CC beter is als KvC en andersom, kunnen we beter onze energie steken in het sluiten van de rijen onder supporters.

Ik draag zowel CC als KvC een warm hart toe, want bijde partijen zetten zich in voor SCC.

Er is raakvlak genoeg voor een duurzame samenwerking tussen CC en KvC, lijkt mij....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

John Hiatt

Helemaal met Len eens. Samen de schouders er onder, voor Cambuur! Ophouden met wederzijds moddergooien, dat schiet totaal niet op.

Lore

Citaat van: Len Cantello op augustus 28, 2013, 14:52:38
Ipv dat iedereen roept dat de CC beter is als KvC en andersom, kunnen we beter onze energie steken in het sluiten van de rijen onder supporters.

Ik draag zowel CC als KvC een warm hart toe, want bijde partijen zetten zich in voor SCC.

Er is raakvlak genoeg voor een duurzame samenwerking tussen CC en KvC, lijkt mij....

Absoluut! En waarschijnlijk spreken ze ook beide een andere doelgroep binnen de supporters aan, dus hoeft het elkaar ook helemaal niet te bijten!