Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

SCCornjum

Ruud ter Heide vertrekt komende zomer bij FC Emmen. De spits en de club kwamen donderdag in goed overleg tot de conclusie dat een vertrek van Ter Heide de beste oplossing is.

De dertigjarige aanvaller weet ook al waar hij volgend seizoen voetbalt. Hij gaat aan de slag bij de amateurs van SVZW. "Ik hoop volgend seizoen met SVZW actief te zijn in de Topklasse zaterdag. Ik heb bewust gekozen voor deze uitdaging omdat ik me vanaf volgend seizoen wil gaan richten op mijn maatschappelijke carrière", zegt Ter Heide op de officiële website van FC Emmen. Bij de amateurs tekende hij een contract voor drie jaar.

"Ik zal naast het voetballen bij SVZW de trainerscursus oefenmeester 2 en 3 gaan volgen en daar heb ik enorm veel zin in. Uiteraard wil ik het seizoen met FC Emmen goed afsluiten omdat ik hier altijd met veel plezier heb gespeeld", zegt Ter Heide, die in Emmen nog een contract tot de zomer van 2014 had. De doorlopende verbintenis is in goed overleg ontbonden. Ter Heide kwam eerder uit voor onder meer FC Twente, FC Zwolle en SC Cambuur.
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

FC Groningen laat vanaf maandag vier spelers van het failliete SC Veendam meetrainen. Mitch Apau, Lars Hutten, Lars Lambooij en Tom Overtoom sluiten dan aan bij de Eredivisie-club.

De eredivisionist meldt op de officiële website dat het viertal de kans krijgt om op niveau in training te blijven. Vanaf maandag nemen zij deel aan de oefensessies van trainer Robert Maaskant. FC Groningen kent de vier goed, manager technische zaken Henk Veldmate laat weten dat zij in wedstrijden van SC Veendam 'in positieve zin zijn opgevallen'.

In de ogen van Veldmate hebben alle partijen voordeel bij het meetrainen. FC Groningen krijgt een beter beeld van de vier voetballers, terwijl Apau, Hutten, Lambooij en Overtoom tot het einde van het seizoen 'op niveau' blijven trainen na de teloorgang van hun werkgever, stelt Veldmate op het digitale thuis van FC Groningen.
Watching Football Is Not A Crime

drg

Citaat van: SCCornjum op april 05, 2013, 01:43:05
FC Groningen laat vanaf maandag vier spelers van het failliete SC Veendam meetrainen. Mitch Apau, Lars Hutten, Lars Lambooij en Tom Overtoom sluiten dan aan bij de Eredivisie-club.

De eredivisionist meldt op de officiële website dat het viertal de kans krijgt om op niveau in training te blijven. Vanaf maandag nemen zij deel aan de oefensessies van trainer Robert Maaskant. FC Groningen kent de vier goed, manager technische zaken Henk Veldmate laat weten dat zij in wedstrijden van SC Veendam 'in positieve zin zijn opgevallen'.

In de ogen van Veldmate hebben alle partijen voordeel bij het meetrainen. FC Groningen krijgt een beter beeld van de vier voetballers, terwijl Apau, Hutten, Lambooij en Overtoom tot het einde van het seizoen 'op niveau' blijven trainen na de teloorgang van hun werkgever, stelt Veldmate op het digitale thuis van FC Groningen.


Jammer, had gehoopt dat ze die zak stront van de vorige pagina ook ff hier in het noorden opgesloten hadden ;)

Grijskijkert

Citaat van: SCCornjum op april 05, 2013, 01:43:05
FC Groningen laat vanaf maandag vier spelers van het failliete SC Veendam meetrainen. Mitch Apau, Lars Hutten, Lars Lambooij en Tom Overtoom sluiten dan aan bij de Eredivisie-club.

De eredivisionist meldt op de officiële website dat het viertal de kans krijgt om op niveau in training te blijven. Vanaf maandag nemen zij deel aan de oefensessies van trainer Robert Maaskant. FC Groningen kent de vier goed, manager technische zaken Henk Veldmate laat weten dat zij in wedstrijden van SC Veendam 'in positieve zin zijn opgevallen'.

In de ogen van Veldmate hebben alle partijen voordeel bij het meetrainen. FC Groningen krijgt een beter beeld van de vier voetballers, terwijl Apau, Hutten, Lambooij en Overtoom tot het einde van het seizoen 'op niveau' blijven trainen na de teloorgang van hun werkgever, stelt Veldmate op het digitale thuis van FC Groningen.

Een gemiste kans Cambuur..
IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

Ze mogen pas in het nieuwe seizoen voetballen. Groningen bied ze de kans mee te training. Hier kun je niet tegenop als cambuur zijnde. Spelers hebben zich bewezen en hebben alle tijd!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op april 05, 2013, 09:37:01
Ze mogen pas in het nieuwe seizoen voetballen. Groningen bied ze de kans mee te training. Hier kun je niet tegenop als cambuur zijnde. Spelers hebben zich bewezen en hebben alle tijd!
Voor transfervrije spelers zijn andere regels zover ik weet..  En als je deze(Veendam) spelers meteen een contract aanbied zullen ze niet snel weigeren.. En daarbij zijn ze allemaal eerst op proef bij Veendam geweest, dus heel veel eisen zijn ze niet..
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Ook voor transfervrije spelers zijn er transferperioden. Ik geloof dat de enige clausule de amateur"contracten" zijn. Zal me er vanmiddag eens verder in verdiepen.

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op april 05, 2013, 12:16:24
Ook voor transfervrije spelers zijn er transferperioden. Ik geloof dat de enige clausule de amateur"contracten" zijn. Zal me er vanmiddag eens verder in verdiepen.
inderdaad, eerst een paar maand als "amateur" en dan een contract voor 2 jaar met een optie voor derde jaar..

Binnen halen die spelers die bruikbaar zijn...
IN HENK WE TRUST!!!

gobo

Ach, wij hebben niet eens een beloften elftal waarin ze zich fit hadden kunnen houden. Je kunt het ook anders zien: Groningen zorgt er voor dat er misschien een van deze jongens zich straks fit bij ons kan aansluiten.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

brambo3004

Ik denk dat Groningen toch vooral aan zichzelf denkt en dat ze bruikbare spelers liever houden. Anders kon de hele Veendam-selectie daar wel trainen.

marrumer

Citaat van: brambo3004 op april 05, 2013, 15:27:11
Ik denk dat Groningen toch vooral aan zichzelf denkt en dat ze bruikbare spelers liever houden. Anders kon de hele Veendam-selectie daar wel trainen.
als sydney schmeltz er maar niet bij komt...

brambo3004

Citaat van: marrumer op april 05, 2013, 17:27:39
Citaat van: brambo3004 op april 05, 2013, 15:27:11
Ik denk dat Groningen toch vooral aan zichzelf denkt en dat ze bruikbare spelers liever houden. Anders kon de hele Veendam-selectie daar wel trainen.
als sydney schmeltz er maar niet bij komt...

Nee die mag bij FC Siberië-Oost aan de bak wat mij betreft :thumbsup

Dokkumer

Ik dacht eerder aan FC Antarctica, met Arts als hoofdtrainer :devil

brambo3004

Citaat van: Dokkumer op april 05, 2013, 22:51:48
Ik dacht eerder aan FC Antarctica, met Arts als hoofdtrainer :devil

Haha, als ze het maar goed koud hebben! :_schater welke pipo's hebben we nog meer hier gehad afgelopen jaren? Dissels? Weijl?