Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Wat hoop ik dat Dordrecht wint van Willem II vanavond!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Tukker

Citaat van: Galdiano op april 04, 2014, 19:02:17
Wat hoop ik dat Dordrecht wint van Willem II vanavond!
Ik gun het Willem II veel meer maar ik moet je gelijk geven.
Dordrecht moet winnen  :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Galdiano

Dordrecht heeft financien op orde, krijgen een nieuw stadion, zeer goed technisch beleid!
Willem II heeft zich in de schulden gestoken, en het is een kut club!

Dan nog liever een MVV of de Graafschap ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur058

Citaat van: Galdiano op april 04, 2014, 19:43:46
Dordrecht heeft financien op orde, krijgen een nieuw stadion, zeer goed technisch beleid!
Willem II heeft zich in de schulden gestoken, en het is een kut club!

Dan nog liever een MVV of de Graafschap ;)
ja want het beleid bij de graafschap is top  8P

Harry L.

Citaat van: Galdiano op april 04, 2014, 19:02:17
Wat hoop ik dat Dordrecht wint van Willem II vanavond!

:thumbsup

Lore

Lets go Dordrecht Lets go!

Scc01

Ben ook wel een beetje pro dordt. Alleen veranderd dat indien we zelf eruit vliegen

Lore

Das niet een goed begin!

marrumer


Marc S

3-1 voor willem 2.

Excelsior die even 0-8 uithaald bij telstar.

Leovardiascc

Citaat van: Marc S op april 04, 2014, 22:03:17
Excelsior die even 0-8 uithaald bij telstar.

shitt gaat lekker  8P

Tukker

Citaat van: Marc S op april 04, 2014, 22:03:17
3-1 voor willem 2.

Excelsior die even 0-8 uithaald bij telstar.
En Lars Veldwijk weer 3 doelpunten.
Vorig seizoen 16 doelpunten en dit seizoen ook al weer 25 doelpunten.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Cambuur058

Citaat van: Tukker op april 04, 2014, 22:35:06
En Lars Veldwijk weer 3 doelpunten.
Vorig seizoen 16 doelpunten en dit seizoen ook al weer 25 doelpunten.
die kerel is echt goed

Marc S


Dokkumer

Wat draait Sparta ook geweldig de laatste weken.. twee/drie puntjes uit de laatste acht duels.