Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

SCCornjum

SC Veendam mag tot 1 april werken aan een plan van aanpak. De financieel geplaagde club had de KNVB vrijdag om uitstel gevraagd om geldschieters te overtuigen van het plan, meldt RTV Noord.

In eerste instantie lag de deadline op 1 maart. De club kampt met een geldtekort van 150.000 euro en moet in het plan aangeven op welke manier deze weggewerkt gaat worden. Daarbij hoopt de eerstedivisionist op een bijdrage van geldschieters, maar vooralsnog blijft deze hulp uit.

Circa zestig supporters hebben gebruik gemaakt van de kaartenactie van FC Groningen. Tegen een gereduceerd tarief konden de fans zaterdag naar de thuiswedstrijd tegen PEC Zwolle. De opbrengst (600 euro) verdwijnt in de geldla van SC Veendam.
Watching Football Is Not A Crime

Bernardo

Tussenstand:

Sparta - Den Bosch 1-2

Bernardo


Bernardo


Galdiano

mooi!!
oss-mvv nog 0-0
graafschap en volendam wel voor!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo


Lwdscc

Citaat van: Bernardo op februari 25, 2013, 21:33:47
1-5 den bosch :thumbsup

Wij hadden daar ook moeten winnen.
Maar ongelooflijk dat het afgelopen vrijdag dan 0-0 is geworden...

denistel

#67
ongelovelijk is dat niet want de beide teams hadden er wel vrede mee denk ik

nu stond sparta na 6 min 1-0 en dan krijg je toch een andere wedstrijd
maar ik vind het best hoor.

mvv doet goeie zaken als het zo blijft

jammer dat we zelf niet spelen.

6-1 5-2 en 1x 1-5,,,,,,belchinezen zegge op radio rijnmond

marrumer

ongelovelijk die standen!!! graafschap 5-2 tegen egels na een 1-1 stand. volendam 6-1 tegen dordrecht  :? en geweldig dat den bosch met 1-5 wint in het kasteel.   :_schater

oost058

In verliespunten nu op de derde plaats, 2 pt achter sparta en 1 pt achter mvv

|:)

WINNEN DIE INHAALWEDSTRIJDEN!!

Galdiano

Toch had ik liever gezien dat we gewoon hadden gespeeld. Nu ligt de druk bij cambuur, want ze moeten winnen! Als ze verliezen staan ze 7de, bij tweemaal winst sta je gewoon 3 met 2 punten achterstand.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

RotterdamLeeuwarden

Dan heeft Cambuur het zo gek nog niet gedaan met 0-0  |:)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Andre-Lwd

Citaat van: Galdiano op februari 25, 2013, 22:27:08
Toch had ik liever gezien dat we gewoon hadden gespeeld. Nu ligt de druk bij cambuur, want ze moeten winnen! Als ze verliezen staan ze 7de, bij tweemaal winst sta je gewoon 3 met 2 punten achterstand.

Helemaal mee eens, de druk ligt volledig bij ons, en mensen kijken alleen naar als we die wedstrijden winnen, wat als je verliest, dan sta je 7e met egels en Dord in je nek te hijgen, dan moet je ook nog hopen dat je play-offs haalt. Kan mooi uitpakken, maar vrees het ergste.

De Gast

Jammer dat je zelf zo'n gebrek aan scorend vermogen hebt. Anders deed je gewoon mee.