Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Zou zonde zijn als er nog een club omvalt.. de hele bierleague word elke dag een grotere ramp..

marrumer

goeie sfeer bij mvv-sparta!

Tukker

Citaat van: marrumer op oktober 18, 2013, 22:13:15
goeie sfeer bij mvv-sparta!
En toch minder vol dan ik verwacht had voor zo'n wedstrijd. Jammer van de late treffer van Sparta  :(
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

SCCornjum

De Graafschap is even uit de financiële problemen. Dertien eigenaren van het stadion garandeerden de club dinsdag dat het seizoen kan worden afgemaakt.

De Graafschap stevent deze voetbaljaargang af op een tekort dat kan oplopen tot één miljoen euro. "Onze garantie moet De Graafschap tijd geven om onder meer het aandelenplan verder uit rollen", zegt Henk Zweers namens de stadioneigenaren op de website van de club.

Directeur Henk Bloemers is blij dat de investeerders garant staan voor dit seizoen. "Wij zijn hier voor de korte termijn erg mee geholpen. De komende jaren gaan we de club weer op de kaart zetten, maar daarvoor is een solide financiële basis nodig."

"We kunnen nu verder met ons plan aandelen uit te geven. Er is nu ook geen noodzaak meer in de winterstop spelers te verkopen. Door aandelen te kopen kunnen de stadioneigenaren, investeerders, sponsoren en supporters de club verder helpen naar een gezonde toekomst."
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Directeur Frans Erens maakt zich niet ongerust over het voortbestaan van MVV Maastricht. De Limburgse club heeft afgelopen seizoen een verlies geleden van bijna een half miljoen euro.

Twee ton van dat gat is inmiddels gedicht via extra sponsorgelden, maar een bedrag van 270.000 euro moet de komende maanden worden opgehaald. Dat is noodzakelijk om MVV overeind te houden. Op verschillende afdelingen, waaronder de A-selectie, volgt een kritische blik naar de bezetting.

"Er is geen reden tot paniek", oordeelde Erens in gesprek met Dagblad De Limburger. "Maar we moeten nu wel allemaal met volle kracht er tegenaan om deze club gezond te houden. Iedereen binnen MVV moet zich realiseren dat alles geld kost en niets gratis is."
Watching Football Is Not A Crime

marrumer

waarom mag kenneth vermeer (27 jaar) meedoen met jong ajax  :? :? :?

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: marrumer op oktober 28, 2013, 17:20:30
waarom mag kenneth vermeer (27 jaar) meedoen met jong ajax  :? :? :?

Omdat ie bij Ajax 1 gepasseerd is  :_schater :_schater
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

TM

En hij heeft dit seizoen nog geen 15 duels in het eerste gespeeld...

Destroyer

Citaat van: marrumer op oktober 28, 2013, 17:20:30
waarom mag kenneth vermeer (27 jaar) meedoen met jong ajax  :? :? :?

Omdat hij veel blundert?!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ben in ieder geval blij dat de beloftes teams niet bovenin meedoen, al blijft het competitievervalsing, al die verschillende opstellingen
Henk, held, bedankt

Destroyer

het werpt totaal geen vluchten af. Waardeloos die beloftes.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Destroyer op oktober 28, 2013, 20:36:59
het werpt totaal geen vluchten af. Waardeloos die beloftes.

net even Ajax - Dordrecht op Fox gekeken. De tribune aan de lange zijde zitten 0 supporters, rechts in een hoekje een uitvak met zo'n 20 man. Wat een armoede.

Wanneer komt dat standbeeld voor Henk |:) |:)
Henk, held, bedankt

EastSide058

Wat een armzalig zooitje daar in de Eerste Divisie

Jong Ajax 0-4 FC Dordrecht, de koploper.

Zo'n clubje wil je toch volgend jaar niet in de Eredivisie hebben  8P Ze hebben niet eens de begroting , faciliteiten en de kwaliteit voor de Eredivisie, nou ja over dat laat hou ik mien mond want in deze competitie kan ALLES  ;(
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Lore

Citaat van: Official-Sphere op oktober 28, 2013, 22:42:43
Wat een armzalig zooitje daar in de Eerste Divisie

Jong Ajax 0-4 FC Dordrecht, de koploper.

Zo'n clubje wil je toch volgend jaar niet in de Eredivisie hebben  8P Ze hebben niet eens de begroting , faciliteiten en de kwaliteit voor de Eredivisie, nou ja over dat laat hou ik mien mond want in deze competitie kan ALLES  ;(

Ik zou een dansje doen als Dordrecht promoveert! Ik ga er vanuit dat wij niet degraderen en dan kunnen wij Dordrecht volgend jaar goed gebruiken ...

Galdiano

Citaat van: Official-Sphere op oktober 28, 2013, 22:42:43
Wat een armzalig zooitje daar in de Eerste Divisie

Jong Ajax 0-4 FC Dordrecht, de koploper.

Zo'n clubje wil je toch volgend jaar niet in de Eredivisie hebben  8P Ze hebben niet eens de begroting , faciliteiten en de kwaliteit voor de Eredivisie, nou ja over dat laat hou ik mien mond want in deze competitie kan ALLES  ;(

Ze spelen straks in een nieuw stadion met alles erop en eraan! Vergeet niet dat die club met één van de laagste begrotingen, het ieder jaar zeer goed doet! Met dat beleid kunnen ze langzaam stappen gaan maken.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets