Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: gobo op september 18, 2013, 13:28:12
Alles in het belang van de "grote" Nederlandse clubs....

De KNVB is ook gebaat bij een grotere en 'volwassenere' competitie, denk ik. Ten koste van alles blijkbaar  8P
Henk, held, bedankt

Tukker

De schapekoppen winnen ondanks 0-2 verlies tegen Willem II de eerste periode. Alweer geen feestje in Eindhoven  :bav
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

SCCornjum

De Graafschap zette zichzelf vrijdagavond voor paal in de beginfase van het duel met Jong FC Twente. "Schandalig. De misplaatste arrogantie droop er vanaf", aldus Pieter Huistra.

De Graafschap keek al na vier minuten tegen een 2-0 achterstand aan. Dat De Graafschap zich nog terugknokte tot 3-3, kon Huistra dan ook al niet meer bekoren. "Je moet heel kritisch bij je zelf te rade gaan", verklaarde de woedende trainer tegenover Omroep Gelderland.

"In de kleedkamer weten de spelers op wie ik doel. Ik noem geen namen. Je gooit gewoon twee punten weg", vervolgde Huistra. 'Het is uitstekend dat ze zich terugknokken. We krijgen genoeg kansen. Maar als je zo begint mag je ook nergens aanspraak op maken."

Bij De Graafschap stond de debuterende Jasper Heusinkveld in het doel. "Ik dacht, maak me even wakker. Is dit wel echt allemaal", aldus de 24-jarige doelman, die geen blaam trof bij de in totaal drie tegengoals. "Maar het werd er niet leuker op. Hier had ik me wel iets anders van voorgesteld."
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Gérard de Nooijer is door de tuchtcommissie van de KNVB voor één duel voorwaardelijk geschorst. De assistent-coach van FC Dordrecht sloot arbiter Jochem Kamphuis korte tijd op in zijn kleedkamer.

De Nooijer vond Kamphuis slecht fluiten tijdens de wedstrijd tegen Helmond Sport en draaide bij wijze van grap de deur van diens kleedkamer op slot. Volgens de assistent ging het om ongeveer dertig seconden en had de scheidsrechter het zelf niet eens gemerkt.

De KNVB stelde naar aanleiding van het incident een onderzoek in. Vrijdag werd duidelijk dat De Nooijer een voorwaardelijke straf krijgt, meldt RTV Rijnmond.
Watching Football Is Not A Crime

brambo3004

 :_schater sjongejonge is die KNVB zielig :rodekaart :_schater

ForzaCambuur1

Betutteling slaat steeds meer door :zucht  :X

SCCornjum

Eric Meijers baalt van zijn ontslag bij Helmond Sport. De oefenmeester had gedacht langer de tijd te krijgen bij de Brabantse club. Meijers werd zaterdag op straat gezet.

"Ik heb erg weinig krediet gekregen", zegt Meijers tegen Omroep Gelderland. "Het glas is in Helmond blijkbaar altijd half leeg. Ik ben veroordeeld op mijn mindere punten en dat is mijn Waterloo geworden.  Dat had te maken met interne processen en dat spelers niet beter zouden zijn geworden onder mijn leiding."

"Maar er zijn juist veel voorbeelden die het tegendeel bewijzen, zoals Brouwers die nu topscorer is en doelman Van der Steen die het steeds beter doet", vervolgt Meijers. "Ik ga via de voordeur naar buiten. We staan op een play-offs plek op maar zes punten van de koploper. En vorig seizoen waren we met de twaalfde begroting vierde in de Eerste Divisie en haalden we de halve finales van de play-offs."

De klap van het ontslag is hard aangekomen bij Meijers, die zichzelf niet overspannen noemt. "Maar ik moet dit wel even rustig verwerken, want zoiets is mij nog nooit overkomen. Ik moet dit accepteren en vertrouw erop dat ik snel weer een mooie club zal vinden."
Watching Football Is Not A Crime

Lore

Alfons Groenendijk van Jong Ajax klaagt in het AD over competitievervalsing, omdat zij moeten spelen in een week, waarin veel spelers in nationale jeugdelftallen moeten spelen.

Hoezo een plaat voor je kop hebben!

HilversumOnTour

Citaat van: Lore op oktober 07, 2013, 09:23:17
Alfons Groenendijk van Jong Ajax klaagt in het AD over competitievervalsing, omdat zij moeten spelen in een week, waarin veel spelers in nationale jeugdelftallen moeten spelen.

Hoezo een plaat voor je kop hebben!

Las dit bericht ook, waanzin!!  :_spank


Marc S

Citaat van: Lore op oktober 07, 2013, 09:23:17
Alfons Groenendijk van Jong Ajax klaagt in het AD over competitievervalsing, omdat zij moeten spelen in een week, waarin veel spelers in nationale jeugdelftallen moeten spelen.

Hoezo een plaat voor je kop hebben!

Hypocriet eerste klas die man  :_schater

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: ForzaCambuur1 op oktober 07, 2013, 20:36:22
De ME heeft ook huisgehouden in Limburg bij de derby  :zucht :zucht

http://www.fortunasc.nl/content/view/index/3638
http://www.fortunasc.nl/content/view/index/3634
http://www.nu.nl/binnenland/3595525/politieoptreden-bij-fortuna-mvv-onderzocht.html

Om te kotsen  :|

Ongelofelijk die beelden, en totale verbijstering bij de omstanders. Die ME lijkt wel boven de wet te staan. Hoop dat dit echt aangepakt wordt, maar vrees het ergste  :zucht :zucht
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Pfff, dan zijn die geintjes die we onder meer in Deventer en Arnhem meegemaakt hebben met deze orde"handhavers" peanuts geweest.

Alleen... Waarom heb ik het vermoeden dat deze zaak met een sisser voor de blauwe brigade zal aflopen omdat ze "duidelijke signalen ontvingen dat het uit de hand ging lopen en daarom preventief ingrepen"

ForzaCambuur1

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 07, 2013, 21:51:05
Ongelofelijk die beelden, en totale verbijstering bij de omstanders. Die ME lijkt wel boven de wet te staan. Hoop dat dit echt aangepakt wordt, maar vrees het ergste  :zucht :zucht

Er is door de burgemeester een onderzoek ingesteld. En dat terwijl de burgemeester de uiteindelijke leiding over het politiekorps heeft. Dus de slager die zijn eigen vlees keurt.  :zucht Lijkt me dat de uitslag van zo'n onderzoek zichzelf laat voorspellen. Wat word ik pislink van dit soort zaken en het gevoel dat ze er waarschijnlijk mee weg gaan komen ook.

drg

D'r vloog geen helicopter mee, problem solved...

toch?   8P