Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

De Graafschap heeft er ook geen zin meer in.

CambuurArnhem

Citaat van: Eewal op januari 31, 2026, 18:53:09
De Graafschap heeft er ook geen zin meer in.

Hopelijk krijgen wij het niet te hoog in de bol doordat nu alles zo meezit, zonder zelf te hoeven spelen. Wat een luxe positie inmiddels. Benieuwd hoe we PSV uit gaan doen.

Eewal

Citaat van: CambuurArnhem op januari 31, 2026, 19:02:48
Hopelijk krijgen wij het niet te hoog in de bol doordat nu alles zo meezit, zonder zelf te hoeven spelen. Wat een luxe positie inmiddels. Benieuwd hoe we PSV uit gaan doen.
laat dat maar aan henk over, liever deze luxe dan nek aan nek moet ik eerlijk toegeven

michello

Uitspreken dat we kampioen willen worden!  Dat houdt ons juist scherp! Gas geven!

Scc0511

Iemand die weet of er tegen Almere ook een sfeeractie is?

Poetser

Laat ADO maar winnen vanavond.

Arno A

Citaat van: Poetser op februari 06, 2026, 13:34:48
Laat ADO maar winnen vanavond.

Voorlopig weer niet......

Lore

Citaat van: Poetser op februari 06, 2026, 13:34:48
Laat ADO maar winnen vanavond.

Hoezo? Als wij nog zo veel punten laten liggen dan verdienen wij het niet. Vol voor het kampioenschap.

Lets go roda

Inferno-058

Citaat van: Lore op februari 06, 2026, 20:24:41
Hoezo? Als wij nog zo veel punten laten liggen dan verdienen wij het niet. Vol voor het kampioenschap.

Lets go roda
Omdat promotie nog steeds het belangrijkst is. Kampioenschap is bonus. Eens met Poetser, als er een club moet winnen dan maar ADO

Lore

Citaat van: Inferno-058 op februari 06, 2026, 20:51:24
Omdat promotie nog steeds het belangrijkst is. Kampioenschap is bonus. Eens met Poetser, als er een club moet winnen dan maar ADO

Nou, gefeliciteerd dan maar  :koffie

Poetser

Citaat van: Lore op februari 07, 2026, 07:12:34
Nou, gefeliciteerd dan maar  :koffie

1e of 2e zal mij echt m'n reet roesten.

Promoveren is alles wat telt. Zo snel mogelijk.

Eewal

Citaat van: Poetser op februari 07, 2026, 07:16:25
1e of 2e zal mij echt m'n reet roesten.

Promoveren is alles wat telt. Zo snel mogelijk.
100% eens, mooi dat ado van roda wint

Lore

Citaat van: Poetser op februari 07, 2026, 07:16:25
1e of 2e zal mij echt m'n reet roesten.

Promoveren is alles wat telt. Zo snel mogelijk.

Nou, titels tellen voor mij echt wel. Zo vaak komt dat niet voor. Maar als ik moet kiezen tussen een zekere promotie of een kans of een titel dan kies ik ook voor de zekere promotie.

Ik denk alleen dat die promotie er al is en dan kan je vol gas voor de titel gaan.


James

Citaat van: Lore op februari 07, 2026, 13:21:18
Nou, titels tellen voor mij echt wel. Zo vaak komt dat niet voor. Maar als ik moet kiezen tussen een zekere promotie of een kans of een titel dan kies ik ook voor de zekere promotie.

Ik denk alleen dat die promotie er al is en dan kan je vol gas voor de titel gaan.

Precies dit. Je bent pas zeker gepromoveerd als je ook echt bent gepromoveerd maar je mag ook wel vertrouwen uitstralen. En als je voor de titel gaat word je ook sowieso tweede. Niet te defensief denken. Aanvallen die titel

Poetser

Citaat van: Lore op februari 07, 2026, 13:21:18
Nou, titels tellen voor mij echt wel. Zo vaak komt dat niet voor. Maar als ik moet kiezen tussen een zekere promotie of een kans of een titel dan kies ik ook voor de zekere promotie.

Ik denk alleen dat die promotie er al is en dan kan je vol gas voor de titel gaan.

Tuurlijk gaan we voor de titel, maar promotie is nu belangrijker. Als je dat behaald hebt, alles op alles zetten om kampioen te worden. Maar ik vind het belangrijker dat alles onder ons punten verliest op dit moment.