Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Citaat van: papier op januari 30, 2026, 22:06:15
Rustig aan allemaal we gaan ook nog wel punten verspelen. Wedstrijd voor wedstrijd
sorry Henk  :devil

Galdiano

Citaat van: papier op januari 30, 2026, 22:06:15
Rustig aan allemaal we gaan ook nog wel punten verspelen. Wedstrijd voor wedstrijd

Dit dus. Het is heel gunstig maar de komende 2 wedstrijden zijn echt heel belangrijk voor het gevoel en vertrouwen. PSV om te laten zien dat we nog scherp zijn. En Almere de genade klap te geven. Daarna is het echt wel klaar.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Eewal

Citaat van: Galdiano op januari 30, 2026, 22:07:52
Dit dus. Het is heel gunstig maar de komende 2 wedstrijden zijn echt heel belangrijk voor het gevoel en vertrouwen. PSV om te laten zien dat we nog scherp zijn. En Almere de genade klap te geven. Daarna is het echt wel klaar.
zeker waar, maar enthousiast worden van de andere uitslagen is logisch.

Specuveter

Echt h?
Heerlijk op zo'n manier dat schakelprogramma kijken

Eewal

Bij alle ploegen is de pleuris uitgebroken de afgelopen weken. Als Roda supporter weet je ook niet meer wat je van hun ploeg kan verwachten...

Scc0511

Citaat van: papier op januari 30, 2026, 22:06:15
Rustig aan allemaal we gaan ook nog wel punten verspelen. Wedstrijd voor wedstrijd

Absoluut. Maar we kunnen steeds meer punten verspelen! |:)

papier

Citaat van: Scc0511 op januari 30, 2026, 22:24:03
Absoluut. Maar we kunnen steeds meer punten verspelen! |:)

Klop en we mogen zeker vertrouwen hebben in onze stabiliteit en het spel. Maar we hoeven er niet vanuit te gaan dat de rest zo blijft klooien, echt ongekend.

Unknown

Over een weekje wij tegen Almere en ADO uit naar Roda, mooie avond kan dat worden.
Stijf uitverkocht neem ik aan plus topsfeer


okkele



popcorn dr bij. heerlijk.
het enthousiasme spat er af
:_schater
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

michello

Programma van ADO is ook heel pittig. Van de komende 7 spelen ze maar liefst 5 uit.

Roda UIT
MVV THUIS
Helmond UIT
Willem II UIT
VVV THUIS
Almere UIT
Emmen UIT

Derkx R.H.

Citaat van: michello op januari 31, 2026, 07:21:12
Programma van ADO is ook heel pittig. Van de komende 7 spelen ze maar liefst 5 uit.

Roda UIT
MVV THUIS
Helmond UIT
Willem II UIT
VVV THUIS
Almere UIT
Emmen UIT
Dat hoeft in hun huidige situatie niet nadelig te zijn..

Eewal

Citaat van: michello op januari 31, 2026, 07:21:12
Programma van ADO is ook heel pittig. Van de komende 7 spelen ze maar liefst 5 uit.

Roda UIT
MVV THUIS
Helmond UIT
Willem II UIT
VVV THUIS
Almere UIT
Emmen UIT
Al onze concurrenten gaan elkaar volledig kapot maken.

Poetser

Onze laatste 4 wedstrijden zijn heel lastig, maar hopelijk ist dan al klaar.

Specuveter

Citaat van: Unknown op januari 30, 2026, 23:47:11
Over een weekje wij tegen Almere en ADO uit naar Roda, mooie avond kan dat worden.
Stijf uitverkocht neem ik aan plus topsfeer
Als het doorgaat...

James

Citaat van: okkele op januari 31, 2026, 00:45:56


popcorn dr bij. heerlijk.
het enthousiasme spat er af
:_schater

Ja heerlijk! Jammer dat ze zo dik voorstaan want vier ? vijf keer winnen moet nog wel lukken. Ik gun hun sinds het gebeuren in LWd geen promotie meer.

En maar zeggen dat het oneerlijk is. Zelfde verhaal als tegen Cambuur en Vitesse. ADO begon gister goed maar als je zag hoeveel ruimte zij weggaven voor een counter. Ja bal op de lat van ADO maar was ook wel bijzonder geweest als die er was ingegaan. Zij rekenen zich veel rijker aan kansen dan wat ze in werkelijkheid hebben gehad.

Alleen voor die clown met z?n megafoon hoop je al dat het niet lukt. Het ontgaat mij waarom je daarvoor je bovenleiding uit moet doen. Doe lekker normaal.