Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: Eewal op januari 30, 2026, 21:38:32
dom om na 75 minuten al 5 keer gewisseld te hebben.

Dat is ook wel weer zo ja.

Wordt nog spannend in ieder geval. 1-2

zeewolde

Met 10 mannlukt het ze wel

papier

Klaar wel in Den Haag

Eewal

Ben benieuwd naar interview van die clown

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Destroyer op januari 30, 2026, 21:28:42
Haal die Postema maar op bij Emmen voor volgend jaar!

Maar dan moet je hem niet laten verdedigen 8)
Henk, held, bedankt

Stiens

Cambuur wurd gewoan kampioen ouwe kloatzak!!!  |:) |:) |:) |:)

Stiens

Almere ook ??n om de oren  :zweep :_schater :_schater |:) |:) |:) |:)

Eewal


Eewal

We hoeven straks niet meer te spelen om te promoveren haha

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik heb dat schakelprogramma nog nooit zo leuk gevonden :_schater :_schater
Henk, held, bedankt

Bernardo

6x winnen en we staan in Eredivisie

V-man

1-4 heerlijk. Nu is het aan Cambuur!!

Scc0511

Citaat van: Bernardo op januari 30, 2026, 21:57:27
6x winnen en we staan in Eredivisie

Echt bizar dit. We gaan het gewoon flikken!

Eewal

Hup Roda! Heerlijk dit!

papier

Rustig aan allemaal we gaan ook nog wel punten verspelen. Wedstrijd voor wedstrijd