Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

SCCornjum

Citaat van: Nightmarelwd op september 08, 2013, 11:37:25
Het was een leuke wedstrijd van de kant van Dordt en er was zelfs sfeer op de tribunes.

Vak (feijenoord) naast het uit-vak ging ff lekker los...
Watching Football Is Not A Crime

Vanuit Helmond

Vrijdag ga ik maar eens kijken naar Helmond-Dordt, ben benieuwd.

RotterdamLeeuwarden

Prettige wedstrijd !

heb je ook eens een voordeel omdat je daar woont  :thumbsup
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

TM

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op september 09, 2013, 18:09:18
Prettige wedstrijd !

heb je ook eens een voordeel omdat je daar woont  :thumbsup

Ben je nu ook al voor Dordrecht?  :wall

Vanuit Helmond

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op september 09, 2013, 18:09:18
Prettige wedstrijd !

heb je ook eens een voordeel omdat je daar woont  :thumbsup
Bedankt ben echt benieuwd.

SCCornjum

Voor Warner Hahn zijn het mooie tijden. De doelman presteert uitstekend met zijn club FC Dordrecht en maakt tegenwoordig ook deel uit van Jong Oranje. Hahn denkt dat Dordrecht dit seizoen wel eens voor een verrassing kan gaan zorgen in de Jupiler League.

De Schapenkoppen voeren na zeven speelronden enigszins verrassend de ranglijst aan in de Jupiler League. Volgens Hahn is de sterke seizoensstart echter geen toeval. "'Iedereen is gewoon lekker zichzelf en we hebben geen vedettes in het team", vertelt de sluitpost aan RTV Rijnmond. "Iedereen werkt keihard, de trainer bewaart de discipline en zit er kort op. We corrigeren elkaar en we zijn een hecht team. Dan zie je dat je met z'n allen wel iets groots kunt bereiken."

Vanwege verplichtingen bij Jong Oranje was Hahn afwezig tijdens de laatste twee competitieduels van Dordrecht. De doelman geniet echter ook van het spelen voor het elftal van bondscoach Albert Stuivenberg. "Het niveau van Jong Oranje ligt natuurlijk een stuk hoger dan bij FC Dordrecht. In het begin is het even wennen om mee te gaan op dat niveau, maar later in de week merk je dat het steeds makkelijker gaat. Dat gevoel probeer ik mee te nemen naar Dordrecht en ik hoop dat we hier verder gaan met waar we mee bezig waren."
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Het FBK-stadion in Hengelo wordt mogelijk toch een voetbalstadion. Dat heeft de gemeente van de stad woensdag bekend gemaakt.

Het betekent dat de FBK-Games, het grootste atletiekevenement van Nederland, er niet meer zouden kunnen worden gehouden. Het college van de stad spreekt van een rationele keuze, voortkomend uit financiële noodzaak. In oktober moet het voorstel definitief worden vastgesteld.

Het college heeft inmiddels ook de opdracht om opnieuw met FC Twente in gesprek te gaan over het voorstel. Volgens een mededeling van de gemeente heeft de voetbalclub hier 'met enige aarzeling' in toegestemd. Eerder trok FC Twente zich terug, omdat het in de publieke opinie de schuld kreeg van het eventuele verdwijnen van de FBK-Games.

De club zegt nu mee te willen denken. 'Indien FC Twente niet meewerkt heeft dit een enorme impact op de totale Hengelose sportsamenleving. FC Twente wil nogmaals benadrukken geen partij te zijn in de keuze van het al dan niet doorgaan van de FBK-games', aldus de club in een verklaring.

Het FBK-stadion ligt naast het trainingscomplex van FC Twente. Er zouden wedstrijden van de jeugd en de vrouwen kunnen worden gespeeld. Ook blijft het stadion mogelijk open voor atletiek, maar dan met name voor de breedtesport. De raad spreekt zich in oktober definitief over het voorstel uit.
Watching Football Is Not A Crime

sunderland

Citaat van: SCCornjum op september 13, 2013, 03:22:39
Het FBK-stadion in Hengelo wordt mogelijk toch een voetbalstadion. Dat heeft de gemeente van de stad woensdag bekend gemaakt.

Het betekent dat de FBK-Games, het grootste atletiekevenement van Nederland, er niet meer zouden kunnen worden gehouden. Het college van de stad spreekt van een rationele keuze, voortkomend uit financiële noodzaak. In oktober moet het voorstel definitief worden vastgesteld.

Het college heeft inmiddels ook de opdracht om opnieuw met FC Twente in gesprek te gaan over het voorstel. Volgens een mededeling van de gemeente heeft de voetbalclub hier 'met enige aarzeling' in toegestemd. Eerder trok FC Twente zich terug, omdat het in de publieke opinie de schuld kreeg van het eventuele verdwijnen van de FBK-Games.

De club zegt nu mee te willen denken. 'Indien FC Twente niet meewerkt heeft dit een enorme impact op de totale Hengelose sportsamenleving. FC Twente wil nogmaals benadrukken geen partij te zijn in de keuze van het al dan niet doorgaan van de FBK-games', aldus de club in een verklaring.

Het FBK-stadion ligt naast het trainingscomplex van FC Twente. Er zouden wedstrijden van de jeugd en de vrouwen kunnen worden gespeeld. Ook blijft het stadion mogelijk open voor atletiek, maar dan met name voor de breedtesport. De raad spreekt zich in oktober definitief over het voorstel uit.

nou nou mooi om dit te weten :devil

SCCornjum

Eindhoven gaat per wedstrijd van Jong PSV bekijken of uitsupporters mogen komen. Burgemeester Rob van Gijzel heeft dat besluit vrijdag genomen.

De eerste thuiswedstrijden van Jong PSV in de Jupiler League zijn rustig verlopen, waardoor Van Gijzel aan een soepeler beleid denkt.

Aan het begin van het seizoen bepaalde de burgemeester dat de supporters van de beloftenteams van Ajax en FC Twente plus FC Dordrecht, MVV, Fortuna Sittard, De Graafschap, Willem II, FC Den Bosch en FC Oss niet welkom zijn in Eindhoven. De risico's waren toen nog te groot.

Voor de supporters van Fortuna Sittard maakt Van Gijzel aanstaande maandag voor het eerst een uitzondering. Ze moeten wel verplicht met de georganiseerde busreis komen.
Watching Football Is Not A Crime

dizzhead

#939





In Amsterdam zien ze de toekomst somber in.....  :_schater
http://www.ajaxshop.nl/nl/fan-items/mokken-glazen/ajax-bierglas-jupiler

SCCornjum


De aanklager van de Nederlandse voetbalbond zal een vooronderzoek instellen naar de wanordelijkheden die plaatsvonden rondom de wedstrijd tussen Willem II en Jong PSV. Fans van de thuisclub worden onder andere beschuldigd van het gooien van bier naar de spelersbus van de tegenstander, meldt het Eindhovens Dagblad.

Willem II krijgt van de KNVB tot 25 september 2013 de tijd om de zaak nader toe te lichten. Tijdens de wedstrijd kreeg Mathias Jörgensen 'problemen' met supporters van de thuisclub. In de slotfase moest hij met een rode kaart het speelveld voortijdig verlaten.

De Tilburgse club moest al eerder een boete betalen voor het gooien van bier door supporters. Tijdens het voorgaande seizoen werd bier gegooid naar trainer/coach Gertjan Verbeek van AZ.
Watching Football Is Not A Crime

speculeter

Toeschouwers bij telstar..1763
jong ajax..900
jong psv...350
jong twente..473.
pffff...nooiiiit meer terug naar biercompetitie.

Destroyer

Citaat van: peter op september 18, 2013, 13:02:49
Toeschouwers bij telstar..1763
jong ajax..900
jong psv...350
jong twente..473.
pffff...nooiiiit meer terug naar biercompetitie.

Echt een aanwinst die Jong-... clubs  ;( ;( ;(
** Poolwinner 18/19 - 21/22

gobo

Alles in het belang van de "grote" Nederlandse clubs....
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Vanuit Helmond

Citaat van: gobo op september 18, 2013, 13:28:12
Alles in het belang van de "grote" Nederlandse clubs....
Het trieste is dat de clubs wel overal in meedelen en dat gaat weer ten koste van de andere JL clubs.